Ga naar inhoud

Feminine : Lipvergroting : 28 mei 2011 : Dr. Dimitri Mihaylov : Het Groot Hertoginne Instituut : Den Haag


Femmy

Aanbevolen berichten

@ Eefje: Hihihi ik zit vol verassingen :D Dat is ook de reden dat ik het durf, juist omdat het in stapjes wordt uitgevoerd in deze kliniek, net wat je zegt minder risicovol! Er wordt zuivere siliconen olie ingespoten dan. Het volume kan wel minder worden naarmate je ouder wordt (het natuurlijke verouderingsproces). De olie kapselt in in de lip (beetje zoals onze boobs), dit duurt 6 weken en dan is het uiteindelijke resultaat ook zichtbaar. Daarom mag er pas na 6 weken weer worden gespoten. Spannend, spannend :D

@ Marisjuh: Tnxx schat!! Zeker spannend en kijk er onwijs naar uit (wat ik natuurlijk al heel erg deed na April haar resultaten!). Nou precies wat je zegt, in etappes kan je goed overwegen van moet er een beetje meer in of niet. Gaat dan weloverwogen :D

Nee Dimitri werkt alleen met tijdelijke fillers, dus vandaar dat ik hem moest afbellen. Met permanente fillers komt deze kliniek en arts er heel goed uit ook. Goed research gedaan, want er zijn ook een hoop prutsers in Nederland die maar gewoon spuiten en dan zitten die vrouwen op de blaren. Bijv. met hobbels en bobbels in de lip, omdat alles er in 1x is ingespoten of verkeerd is gespoten.

Het consult staat nu op donderdag 26 mei om 15.00u. Het hangt een beetje aan het totaal bedrag af of ik direct kan laten behandelen, omdat het kan variëren tussen de € 450 - € 750. Al denk ik zelf, met wat ik wil, dat ik aan € 450,- wel genoeg heb ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

Ooee zeker spannend!!! :D Goed dat je wel eerst goed research hebt gedaan, want stel je voor zeg dat je met zo'n mislukte bovenlip zit met bobbeltjes en hobbeltjes, pfff, mag er niet aan denken! :wacko: Goh, is volgende week al!!! :101: Dus dan ook nog 6 weken wachten voor het uiteindelijke resultaat!? Goh dat word weer geduld hebben hihi :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duurt nu niet lang meer nee :P Nou precies, moet daar ook niet aan denken hoor! Is toch je aangezicht. Ja geleidelijk aan zal het resultaat zichtbaar worden, met het eindresultaat met 6 weken. Dus weeeeer: geduld, geduld hihihi en daarna waarschijnlijk nog een keer hetzelfde proces. Jeee whahahaha :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha en daar ben jij net zo goed in hihi :36:

Heb nog een klein vraagje, wat is de reden dat die andere dokter waar April is geweest niet aan permanente lipvergrotingen doet? Als ik me niet vergis is het zelfs verboden in België permanent :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O goed meid! Net wat je zegt je zou maar met van zulke lippen zitten met hobbels en bobbels :unsure:

Oe leuk!! Ik ga het zeker onthouden, maar ik vraag me af moet je na 6 weken terug als je meer wil? Of kun je het beste resulstaat pas zien na 6 weken?

Pff nog langer wachten hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Maris: Het wordt in 6 weken geleidelijk aan zichtbaar dan, maar ben alweer van gedachte veranderd hihihihi :11:

@ Eefje: Ik denk (na het lezen van een artikel net) omdat de resultaten over 20 jaar zo verschillen. Veel artsen doen om die reden permanente fillers niet. Veel zijn erop tegen en andere zweren er weer bij. In België doen ze het ook wel, althans 2 waarvan ik heb gelezen. Geduld ben ik niet goed in nee hihihi :P

Ok maar buiten dat ik ongeduldig ben, ben ik ook een angsthaas en een twijfelkont. Houdt in: ga toch naar Dimitri :11: Hij belt me in de loop van de avond terug voor een nieuwe afspraak. Sorry meiden hihihi Na het lezen van het artikel en de wisselende ervaringen over 20 jaar, denk ik dat ik toch nog maar even wacht. Schijnt in Amerika een nieuwe filler (Artefill™ / Artecoll™) te zijn op basis van collageen, die ook naar Nederland komt. Of sparen voor PermaLip implantaten (€ 2100 eurie).

Nu dus toch de tijdelijke filler, desnoods nog een 2de keer een tijdelijke filler. Tot ik er echt voor 200% over uit ben :blush: Over 20 jaar ben ik dan misschien wel 49, maar dan ben ik vast nog wel een beetje ijdel (dus speel maar weer even op safe).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Nou vind ik wel een goeie beslissing hoor, vind het best eng om al gelijk voor permanent te gaan en als de resultaten over 20 jaar nog niet zo eenduidig zijn beter nog afwachten op een betere oplossing! Hoop dat je weer snel terecht kunt! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Eefje,

Ja vind ik ook, wil wel 200% zeker weten dat ik er over 20 jaar niet bijloop als een gedrocht ofzo hihihi Nu lekker tijdelijk en desnoods ook een 2de keer en dan langzaamaan uitkijken naar iets permanents, dat ook gewoon goede resultaten heeft over 20 jaar. (zoals de Artecoll of implantaten)

Nieuwe afspraak is: zaterdag 28 mei om 14:00u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe nog maar een weekje :136: Oo erg he anders had je vandaag gekunt.... :blush:

Hihi ik heb het ook, twijfel zo veel dat ik soms 20 x iets verander en uiteindelijk kom je bij het eerste :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar een weekje inderdaad, is zo voorbij. Alleen inderdaad een tikkeltje frustie als ik mezelf bedenk van had ze nu ook kunnen hebben grrr :angry: Ach zo wordt ik maar eens gestraft voor mijn besluiteloosheid :P Hahaha ik ben net zo hoor, 20x veranderen en steeds zeker zijn iets en toch voor het eerste gaan als puntje bij paaltje komt. :blush: Dan zou je denken dat we ervan zouden leren, maar niet dus hihihi :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi stom is dat he! De volgende keer denk je dan oke nu doe ik het! En dan ja hoor toch iets anders, heb het zelfs met kleding kun je nagaan hoe mijn bv ging :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha met mijn bv was ik ook net zo!! Dacht echt: doe 400cc, nee toch maar 450cc, nee toch maar 400cc of toch 450 pffff hihhi

Leuk man onszelf zo gek maken :P Kleding heb ik het weer niet bij, dat koop ik gewoon direct als ik het zie en leuk vind (wat later dan kan resulteren in ongedragen kleding in de kledingkast hihihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha oo echt erg :154:

Ja ik ook maar dan met de plaatsing, voor de spier- dualplane voor de spier- dualplane? (terwijl de arts zou beslissen :P )

O hahah ja zie je!! Dat had ik dus ook vandaar dat wanneer ik twijfel NIET DOEN!!

Maar zo zie je maar je hebt goed beslist met je 450!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnxx wijfies!!! Jullie zijn schatten :136:

Sommige dingen zijn belangrijker, dus die gaan voor.

Het weekend moet ik namelijk mijn wenkbrauwen ook laten bijwerken....

Beide kan helaas niet, dus dan maar even wachten. Overleef het wel weer, was alleen even rot hihihi :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow wat jammer Fem, vind echt rot voor je, maar uitstel is geen afstel!!! Alleen weer effe langer wachten pffffff, wie zei alweer dat geduld een schone zaak is??? NOT!!! (wie die uitspraak ooit heeft uitgevonden :85: hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.