Ga naar inhoud

Feminine : Lipvergroting : 28 mei 2011 : Dr. Dimitri Mihaylov : Het Groot Hertoginne Instituut : Den Haag


Femmy

Aanbevolen berichten

@ Esther: Klopt 15 mei :D Alleen bij een Nederlandse arts, staat hoog aangeschreven.

Mocht het allemaal bevallen meteen de behandeling. Bevalt het niet, dat 1 juni naar Bruno.

Zeker snel pfff maar heb er ook echt zin in!

Tnxx dat je de uitgekozen lippen mooi vind, als het daar een beetje in de buurt komt ken mijn zomer niet meer stuk :P

@ April: Gewoon bellen, ken je altijd nog afbellen ;) He is dat slim of is dat slim :P

Ik irriteer me daar ook aan hoor, maar daarom lach ik ook al heel lang niet meer breed hahaha :blush:

daar is het sowieso goed voor, kunnen we weer breeduit lachen :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

Kleine update:

Mijn consult gaat zondag niet door :( Collega van Dimitri is ziek en hij moet die collega het weekend vervangen tijdens een congres in Londen. Hij moet daar een presentatie geven. Vet k** voor mij hihihi :146:

Nieuwe afspraak: Zaterdag 21 mei om 15.00u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja baal er ook flink van! Bah bah en doordat ik zelf maar een paar dagen kan en ook afhankelijk ben van vervoer, blijft het weekend over :(

Hij is geen pc, hij is cosmetisch arts (zoals bijv. Dr. Schumacher).

Er zijn wel pc’s die ook injectables doen, alleen mijn pc jammer genoeg niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja op die manier.

Ik dacht dat Schumacher ook borstvergrotingen deed, of mag een cosmetisch arts dit ook doen??

Ben toch blij dat ik bij een pc ben geweest hihi.

Ben benieuwd hoor naar het resultaat.

Vind je het niet zonde van de centjes, als het over een jaartje weer weg is? Of blijf je altijd

wel iéts ervan zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee een cosmetisch arts mag alleen non-operatieve dingen doen. Zoals advies geven, injectables enz. Pc voert dan de operaties uit ;)

Ik kies de eerste keer expres voor een tijdelijke filler om te zien hoe het wordt en of ik echt 100% tevreden ben. Bevalt het heel goed, dan naar een permanente oplossing. Juvederm houdt zo’n beetje 1,5 jaar, dan is het opgenomen door je lichaam. Liever wat meer investeren en echt zeker weten denk ik dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Esther: Tnxx lieverd, hoop het! Ben ook benieuwt naar April, sta te trappelen van nieuwsgierigheid!!!

@ Xanaa: Ja toch, gewoon op safe spelen :D

Een ooglidcorrectie wordt inderdaad door een pc gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.