Ga naar inhoud

Feminine : Lipvergroting : 28 mei 2011 : Dr. Dimitri Mihaylov : Het Groot Hertoginne Instituut : Den Haag


Femmy

Aanbevolen berichten

@ April: Denk zelf dat 1 spuitje ook zat is hoor, bedoel je wilt geen Katriek Duck lipjes lijkt me. Je kan natuurlijk altijd van 2 spuitjes uit gaan en dat sparen, weet je zeker dat je genoeg hebt ;) Hou je over ken je meteen gaan shoppen :D Of weg leggen en heb je vast een deel voor iets permanents. We hebben dan de tijd om te sparen voor iets permanents als het heel goed bevalt.

@ Christel: Net wat ikke59 zegt, meteen voor een permanente filler of implantaat gaan lijkt me niet verstandig. Straks is het niks of vind je het niet bij jezelf passen, zit je er wel je levenlang mee opgescheept… Maar zoals April al zegt denkt ze ook aan 1 spuitje genoeg te hebben (wat ik zelf ook wel denk, want ze heeft al mooie lippen!)

Ja steeds met lipgloss lopen is ook weer zoiets, het moet er uiteindelijk een keer af… en dan kijk je en denk je: hmm nee is toch niet echt wat ;) hahaha Gewoon je mannetje met puppyogen aankijken en zeggen: ahhh mag het, vind jou zooooo liefffff!!!!

Met iets permanent hoef je niet perse voor die implantaten te kiezen he, kan ook met gezuiverde siliconenolie (ISP/PMS).

Alleen moet je wel een goede cosmetisch arts of pc daarvoor hebben, zodat er geen bobbeltjes ontstaan. Zal 1 juni eens aan Bruno vragen of hij ook werkt met PMS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi die april: I wanne be a barbie just like you :P

Zolang het allemaal natuurlijk eruit ziet vind ik het altijd best!!

Maar sommige doen het zo extreem dat ik denk oef hihi maar komt goed bij jou fem :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha ja streven naar perfectie (barbie) :11: Maar net wat je zegt: moet er wel allemaal natuurlijk uitzien! Mag dus barbie-nep zijn, zolang je het er maar niet vanaf ziet hahahaha

Sommige zie je inderdaad die heel extreem gaan, maar denk als je nuchter blijft en het vooral met de juiste redenen doet het natuurlijk blijft. Bedoel hoef er niet als Marijke Helwegen uit te zien als ik 60 ben hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nee groot gelijk meid! Nee alleen je boobies en lipjes is prima maar zolang je maar niet heel je gezicht onder de botox laat doen dan vind ik het persoonlijk allemaal kunnen :blush:

Iedereen word ouder en dat vind ik ook juist mooi!! :136:

Maar meid jij hebt echt zon mooi huidje hebt jij er iets voor? :blush: Beauty geheimpje hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies wil best oud worden, maar niet verlept oud hoor hahaha Maar om bij iedere rimpel naar de botox te grijpen?? Nee dank je hahaha Ik heb bijvoobeeld kraaienpootjes, best flink als ik goed lach! Maaaaar die vind ik zo schattig, hoort zo bij mijn persoonlijkheid zou die nooit willen missen hahaha :11:

Kijk zoals Eefje haar fronsrimpel heeft laten doen, lijkt me wat voor de toekomst. Dat je een zachter gezicht krijgt. Of ooglidcorrectie als je boveooglid in je oog gaat hangen (zoals bij men vader en moeder). Dat vind ik allemaal ook nog acceptabel als iemand dat doet.

Uhhh mijn huidje, je bedoel zeker hoe die eruit ziet op foto’s??

Daar heb ik wel een geheimpje voor ja…. Die ook nep is... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben het helemaal eens hihi :blush: Nee Eefje snap ik hoor dat is iets wat je zelf dan niet zo fijn vind en dat kan prima toch! Hihi ah wat lief zeg dat je dat zegt van jezelf :blush:

Hihi ja vind je zon mooi egaal huidje hebben, ik weet niet of je foundation bedoeld? Ik kan daar niet goed tegen 1 dagje prima met feestje ofzo maar anders krijg ik heel veel uitslag :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies tegenwoordig kan er zoveel, dan is het fijn als je er gebruik van kan maken als je jezelf er beter door voelt. Hahaha ja kan nog wel iets positiefs over mezelf zeggen soms :154:

****

Wat ik doe voor men huidje: denk zoals ieder ander 3x per week scrubben, daarna slakkengel (klinkt vies maar onwijs goed voor je huid), maar mijn geheim is BB cream (Blemisch Balm).

Is geen camouflage (ze hebben wel iets een tint, maar met uitsmeren smelt het meer in de huid), maar meer een verzorgingsproduct dat je huid heel mooi egaliseert meestal met een zonnefactor erin. Komt oorspronkelijk uit Azië.

Nog wat fijne dingen aan die crème:

- mooiere dekking dan een foundation maar sluit de poriën niet af (dus geen uitslag of pukkels ed.)

- heeft helende eigenschappen die de huid zacht en glad houden en schijnt fijne lijntjes te verminderen (van de lijntjes weet ik niet, heb nog niet zoveel rimpels hahaha)

- zorgt voor regeneratie van de huid en onderhoudt de jeugdige huid

- bevat een zeer hoge UV-bescherming

- ziet er erg mooi uit op de foto

Ben er verslaafd aan en zit standaard in men toilettas :blush: Ga zonder ook echt de deur niet uit :11:

Voorheen gebruikte ik Vichy Dermablend, krijg je ook een mooie egale kleur van. Is alleen een vrij dikke foundation en krijg je dus wel snel uitslag of pukkels. Ik heb het ook snel dat ik uitslag krijg van foundation. Sinds een half jaartje tot een jaar nu die BB cream en die is heel fijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meid mag ook wel je bent heel mooi :136:

Maar ieder heeft soms zon zn daagjes :blush:

Oe waar kan je die kopen die bb creme?

Ja scrubben doe ik ook 3 x en dan melk en lotion en dag en nachtcreme van de tuinen probeer zo weinig rommel te gebruiken hihi :blush:

Doe jij ook je gezicht reinigen met melk en lotion?

Hihi ja heb gehoort dat het heel goed is! bij de tuinen kan je hem kopen volgens mij :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha tnx meid :11: Jij ook hoor!!!

Ja dat is ook zo hoor, zijn we vrouw voor hihihi Heb ook dagen dat ik alles kan afkraken hoor, maar dat zullen wel meer herkennen hier :P

Mijn eerste was er 1 uit Duitsland van P2, maja steeds naar Duitsland rijden is ook niet wat :wacko: na een flinke zoektocht kwam ik uit op ebay, als je daar BB cream intypt komen er veel uit.

Heb er zelf 2:

* Skinfood (peach, verkleind de poriën)

* Missha perfect cover

Ik wissel ze een beetje af ;)

Dagcrème gebruik ik ook, maar nachtcrème weer niet doe dan vaak de slakkengel op :D

Ik heb het eerst ook van de Tuinen gehad, maar die is vrij duur. Heb hem nu van de Action (3,99 een giga pot) en werkt net zo goed. Met reinigen gebruik ik een lotion, van de rest krijg ik pukkels, blegh… hahaha dus hier ook verder geen rommel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm jij brengt me weer aan tot kopen :blush:

Hihi die slakken gel klinkt goed! voor na het scrubben :136:

die bb ga ik zeker in mn gedachten houden als mn dag creme op is hihi

Ja dat is zo he meisje! Zag gister zon mooi plaatje van een vrouw oef dat lijntje!! Maar weet zeker dat ik dan minstens 5 kg moet afvallen wil ik zo zijn nou mijn vriend keek me aan en ging er niet eens op in, voelde wel naar want ik dacht o zie je wel hij vind me niet mooi :blush: Toen kwam ie naar me toe en zei nee ik vind je mooi zo hihi erg he :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is toch logisch!!!

ik vind barbies leuk maar niet barbie zoals bij oh oh cherso (tirol)

ik wil wel echt mooooi zijn niet engig.. (sorry barbie tirol)

vriendje lief vroeg wel hoe ver ga je dan, want ik weet dat het je gelukkig maakt en zelfverzekerd, ik zeg ik hoop dat het stopt bij mn lippen als me lippen al veel doen met me gezicht neus kleiner lijkt enzo dan hoef ik geen neuscorrectie anders zou ik dat ook wel willen :blush:

Maar probeer steeds manieren te verzinnen om het niet te doen, vind nogal eng enzo!! dat breken enzo iewwwww <_<:angry::ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

April stoppen jij neus correctie :unsure:

Dat is wel het laatste wat je nodig hebt :o

Mischien heel stom ben je wel dingen aan het zoeken klinkt stom hoor! maar als je maar vaak genoeg denk oef mijn neus is toch ietjes groot dan lijkt het op een gegeven moment ook terwijl dat echt niet is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Na veel research doen en heel het web afstruinen heb ik toch nog een consult elders gepland.

15 mei om 14.00u bij Dr. Dimitri Mihaylov, Het Groot Hertoginne Instituut in Den Haag

Zeer goede ervaringen over hem gelezen en tevens is hij door de Consumentenbond verkozen tot Beste Cosmetisch Arts van Nederland op het gebied van injectables.

Prijzen variëren tussen de 250-450 euro (afhankelijk van hoeveel er in de "lippen" wordt gespoten).

Hou jullie op de hoogte!

Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marisjuh: Dacht toch nog even flink verder neuzen en gevonden :D Qua prijs is het te doen en afstand ook. Kreeg de arts zelf aan de telefoon vanmiddag, klonk zeer vriendelijk. Mijn mams gaat ook maar meteen mee voor een consult.

@ April: Hou je op de hoogte! Scheelt voor jou ook qua reizen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een blijde meiden hier allemaal :136: Ja Den Haag is maar 30-45 min rijden :145:

Ik weet nog niet zeker of ik het laat doen, ik vind mn lippen in normale toestand wel mooi maar wanneer ik lag valt die boven lip weg en dan vind ik het lelijk..

Ik ben bang dat als ik alleen mn bovenlip doe het dan niet meer in verhouding is.. Pff help!! hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.