Ga naar inhoud

Unkown : 18 december 2009 : Dr. Jaquet : Zuiderziekenhuis


Aanbevolen berichten

Jeetje Unkown,

dat ziet er mooi uit!!!!!

Nu ik nog....hopelijk word het net zo mooi als bij jou en vooral zonder problemen!

Maarja ik ben wel wat jaartjes ouder :131:

Groetjes Franka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gisteren toch nog plots even langs het ziekenhuis geweest.

Dinsdag hadden ze er nog minder tape opgeplakt, dat natuurlijk goed teken.

Maar op een stukje van het litteken, waar geen tape opzat, leek het of het telkens breder/groter werd.

Ik voelde soms ook kleine pijnsteekjes op dat plekje. De huid stond best strak.

Dus ik begon beetje bang te worden dat het litteken steeds breder aan het worden was.

Afijn, eventjes gebeld met het ziekenhuis en ik mocht even langskomen.

De pc heeft ook nog even gekeken en was niet echt iets aan de hand.

Wel kwam er bij de rand van het tepelhof was pus uit toen de zuster het tape er vanaf haalde.

(Dus maar goed dat ik was geweest anders had dat er nog gezeten)

Maar goed, op mijn verzoek heeft de zuster het weer volgeplakt met tape zodat ik iig niet meer onzeker daarover

hoef te zijn. Verder zit er op de wond (waar de pus uit kwam) synthetisch zeewier. Dat moet ik elke dag vervangen.

Vond het wel vreemd dat de zuster télkens iets anders zei dat de dokter. Da's best raar toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

AAARRGG.

Telkens als ik de plakker met dat synthestisch zeewier eraf haal om te vervangen, trek ik de wond open.

Dus dan zit er een mooi korstje op, en dan trek je dat juist weer open aangezien dat zeewier er helemaal aan vast zit.

Heb het nu maar zo open gelaten en er een normale pleister opgeplakt, zodat er een korstje op kan groeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Das inderdaad heel erg frustrerend. Ik heb het ook gehad.

Wat mij goed geholpen heeft is 2x per dag uitspoelen met de douche kop (zachtjes natuurlijk en niet te warm).

Goed droog deppen en dan een uurtje of 1 a 2 aan de lucht laten drogen. Dan gaasje ertegen. Gewone of anti plak.

Misschien helpt het. Ik dacht ook dat nat maken geen goed plan was, maar het tegendeel is bewezen.

Heel veel succes, en geduld toegewenst :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer.

Ik heb nog eventjes gedaan wat de pc zei. Daarnet lekker even gedoucht, en daarna pas de plakker met dat zeewier eraf gehaald.

Het wondje is toch al weer een heel stuk dichtgegaan, dus ik laat het maar even zo. Als het weer opengaat ga ik

jouw tip maar eens proberen sophie! Heb nu dat zeewier er weer opgedaan + plakker. We zien het wel weer..

Gisteren voor het eerst weer naar school gegaan. Was maar van half 9 tot 12 uur, dus heel kort.

Was even wennen, moet oppassen met het tillen van mijn tas. Had al zo weinig mogelijk meegenomen, maar je blijft een vrouw

dus dan zit je tas alsnog vol:D Ben vandaag weer lekker thuis, had vandaag alleen lessen die nergens op sloegen of facultatief waren, dus besteed dan mijn energie liever ergens anders aan. Morgen weer half dagje, dus dan ga ik weer.

Iedereen was al heel verbaasd eigenlijk dat ik alweer op school rondliep. Maar ik heb ook geen zin om thuis te zitten, en ik voel me goed en niet ziek dus waarom niet?:D

Hadden jullie ook dat het zo ontiegelijk kriebelt? M'n huid bij mijn borsten is erg droog, en kriebelt daardoor ook heel erg. Wordt ook helemaal rood en schilferig als je dan eraan kriebelt. Zit nu telkens lekker in te smeren met Zwitsal (ruikt heerlijk!).

Maar ook onder de plakkers kriebelt het, maar da's geloof ik een teken dat het aan het helen is. Is echt irritant!

De zwelling (of wat het ook is) aan de rechterborst verdwijnt ook maar niet, hoop wel dat dat weg gaat. Iemand hier ervaringen mee?

Heb ook beetje pijn aan de onderkant van de rechterborst. Zit bij die zwelling in de buurt, maar daaronder zitten ook je ribben. Dus misschien heb ik gewoon verkeerd gelegen en voel ik dat.

Even in de gaten houden dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi daar, Nou dat schilferige ken ik wel hoor. Mijn huid er omheen was ook zo slap en droog! Ik kon niet eens met plaktape aan de gang want trok zo mijn huid mee. En ja DAT kriebelt lekker.

Ik hoop dat die zwelling snel weg trekt.

Ik hou je in de gaten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb calendulan gesmeerd op de droge plekken op de huid. Dat werkt wel, huid geneest dan wat sneller van de rode plekken vanwege het krabbelen. Wondje bij het tepelhof is nu gelukkig dicht. Kwam een korstje op, en dat viel er weer vanaf maar is wel dicht! Jeeejjj!

Heb eventjes foto's gemaakt, nu 4 werken na operatie.

Ook foto's van de linkertepel(hof). Dit vind ik nog steeds niet mooi hoor, zit helemaal los en ziet er raar uit.

Maar telkens als ik er naar vraag als ik op de poli ben, zeggen ze 'aaahh komt wel goed'.

Dinsdag moet ik weer, zal er nog eens op aandringen dat ze er naar kijken.

Ben bezig de foto's erop te zetten.

EDIT: foto's staan erop. Maar ik zie dat dat met het tepelhof op de foto wel

meevalt, 'in het echt' ziet het er wat erger uit. (vind ik zelf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo Damess!

pffoee.. hardstikke druk geweest afgelopen periode. Veel stage en toetsen en gesprekken etc etc.

Ben ook nog steeds van plan weer eens foto's te maken, want da's ook al best lang geleden.

Vorige keren schreef ik ook dat ik me nog zorgen maakte over het tepelhof links wat 'los' leek te zitten.

Ondertussen valt dit heel erg mee. Ik had nog veel rode plekken, die ook erg droog en stroef aanvoelde.

Eventjes langs de HA geweest, en het is een soort eczeem of zo. Smeerseltje voor gehad wat súper werkt!

Maar de HA was wel verbaasd en weet niet waar het vandaan komt, hij dacht misschien aan de hechtingen oid.

Iemand van jullie hier ervaringen mee?

De ene borst is mooi ingezakt, de andere nog niet helemaal en heeft ook nog zo'n 'plat stuk'.

Ook is bij die borst het littekens soms nog hard, harde plakken enzo. Maar dit is de ene keer meer dan de andere keer.

Bij de andere borst is dit hélemaal zacht. Super:)

Ben nog steeds helemaal happy. Ben benieuwd wanneer ik nou weer een beugelbh aan mag, loop nog steeds met sportbh's.

Hoe lang duurde dat bij jullie? Ik hoor trouwens bij veel vrouwen dat ze moeten masseren enzo? Ik heb daar niets over gehoord, en hoeft ook niet geloof ik?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Unknown,

Dat eczeem herken ik niet. Ik had wel droge plekken maar dat is op den duur vanzelf weggegaan en af en toe een bobylotion heeft ook geholpen.

Een plat stuk heb ik ook een hele tijd gehad, maar dat is nu mooi rond geworden.

Ik had geloof ik met 6 weken ongeveer een beugelbh aan.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Unknown,

Dat eczeem herken ik niet. Ik had wel droge plekken maar dat is op den duur vanzelf weggegaan en af en toe een bobylotion heeft ook geholpen.

Een plat stuk heb ik ook een hele tijd gehad, maar dat is nu mooi rond geworden.

Ik had geloof ik met 6 weken ongeveer een beugelbh aan.

groetjes,

Marianne

Hey!

Oh, echt !? Met 6 weken alweer een beugelbh?

Ik moet toch eventjes gaan navragen bij de PC denk ik.

9 maart moet ik weer.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

hoi unknown!

ik zelf ben nog aan t twijfelen over een borstverkleining...ik heb 24 aug een tweede afspraak bij dr jacquet...heb jij het al laten doen, wat is je ervaring tot nu toe? positief???

hoop iets van je te horen!

groet redhead

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.