Ga naar inhoud

Unkown : 18 december 2009 : Dr. Jaquet : Zuiderziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hahahah flauw he!! En wij allemaal maar eerlijk zijn..

Heb je reden dat je niet je naam wilt laten weten? Is toch niks om je over te schamen..

Beoordeel niemand hoor!! Iedereen is vrij om te doen wat ze willen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Het mooie van internet is dat je anoniem mag zijn. En als hier iemand komt dan kunnen ze me toch al herkennen door bepaalde informatie. Maar ik hoef het niemand makkelijk te maken door ook nog 's mijn naam er aan te koppelen.

Heeft helemaal niets met niet eerlijk zijn te maken.

En of er nu Miep, Esther, Tanja, of wat voor naam dan ook staat. Voegt het iets voor jullie toe als het een andere naam is dan Miep?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens een vraagje.

Is het bij een van jullie zo dat de tepel niet hoefde te worden verplaatst?

Dat zei de PC namelijk bij mij, hij hoeft niet te worden verplaatst.

Wel maakt hij het tepelhof kleiner.

Maar dan komt er wel gewoon een litteken om het tepelhof heen toch?

Weet iemand van jullie dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Unknown,

Als je tepelhof wordt verkleind krijg je inderdaad ook een litteken om je tepel heen. Je krijgt dus dezelfde littekens als wanneer ze wel worden verplaatst. Groot voordeel is dat je kans om nog borstvoeding te kunnen geven groter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Unknown,

Als je tepelhof wordt verkleind krijg je inderdaad ook een litteken om je tepel heen. Je krijgt dus dezelfde littekens als wanneer ze wel worden verplaatst. Groot voordeel is dat je kans om nog borstvoeding te kunnen geven groter is.

Oke, dankje:)

Inderdaad een voordeel dat dat niet hoeft, was ook blij toen de pc dat zei!

Maar qua littekens maakt het verder dus niet uit, omdat t tepelhof wel kleiner moet worden.

Maar eerst maar eens wachten op de verzekering.. (duurt dus nog wel even!!)

@Niietje:

Heb je foto's bekeken. Ze zijn echt mooi geworden!

Wat me bij jou opvalt is dat je littekens zo op het eerste gezicht niet opvallen.

(van afstandje zeg maar)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey... Daar ben ik weer..

Kleine update:

De assistente van de PC belde van de week, of ik over drie weken al geopereerd wilde worden?

Nou, uuuhhh graag natuurlijk. Maar ik zit nu nog bij de diëtiste en ik krijg er toch echt niet

meer dan 8 kilo in 3 weken vanaf. Althans, dat denk ik niet.

En en en....

Daarnet een brief opengemaakt: de goedkeuring van de verzekering is binnen!!!!!!!

Jeeeeejjj.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog geen D-date vastgesteld. De assistente had gezegd dat ze over twee weken terug is van vakantie.

Dus dan ga ik even naar haar bellen. Dan wil ik ook graag een afspraak maken. En ik wil nog even langs, heb nog wel wat vragen.

Ik weet wel dat het ongeveer december zal worden...

Oooohh wil het zo graaag nu ik die goedkeuring binnen heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meis, jammer!

Sorry ik had het verkeerd begrepen (blond)... ik dacht dat het wel oké was en dat je dan over 3 weken mocht, ondanks de kilo's zeg maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja ik begrijp ook uit je verhaal dat je misschien al over 3 weekjes mocht.............. :wacko:

maar dat kan nu niet vanwege de kilo's??? nouja je hebt in ieder geval de goedkeuring binnen meid!!

we horen wel wanneer D-day is............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik snap idd wel waarom jullie dat dachten, m'n berichtje was niet super duidelijk.

Maar ik heb dus nu wel goedkeuring, zonder ristricties ofzo.

(dus zowiezo goedgekeurd). Maar van de pc moest ik wel nog afvallen.

Ook voor mezelf wilde ik eerst zorgen dat ik nog een heel stuk af val.

Want misschien gaan m'n borsten dan ook nog een beetje mee met het afvallen.

Maar goed:

Ik ga nu gewoon de assistente bellen over iets minder dan een week.

En dan den ik dat ik het liefst gewoon nog even langs ga bij de pc, en dan vraag of het

verstandiger is om eerst af te vallen, en dan in december d-day te hebben.

Of gewoon nu meteen al, zo snel mogelijk?....

Ik laat het weer weten..

thnx voor de leuke reacties:) love it!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het geduld op kan brengen om te wachten tot december dan zou ik zeker eerst de kilo's afvallen.

Zie het dan gelijk ook als een stok achter deur.

En echt als je na de bvk de kilo's gaat afvallen, dan kan je wel eens hele slappe zakjes overhouden.

Ik was al flink wat kilo's afgevallen, op het moment dat ik wist dat ik voor de bvk zou gaan ging de knop om, en in no time was ik de resterende kilo's kwijt, het is dan ook een waanzinnige stimulans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Daarnet de assistent gebeld . Ze was namelijk 2 weken op vakantie en vanaf vandaag

kon ik dan bellen. Toen ik zei dat ik belde omdat ik de goedkeuring binnen had zei ze

"ja ongetwijfeld, maar bel maar over een week terug want dan heb ik alles weer in orde en

kan ik je inplannen". Ze klonk nogal chagrijnig, ik kreeg niet echt de kans om iets te zeggen maar goed...

Dus ik bel volgende week weer...

Pfff.. ik zie er nu zó naar uit. En ik denk dat ik wel het geduld op kan brengen

om het in december te doen. Het is idd een goede stok achter de deur. En afvallen ná de operatie

is dan inderdaad niet handig. Dus ik ga in de zomer proberen goed af te vallen, en dat ik dan in december

onder 't mes kan!. En afvallen in de zomer, lijkt me best lastig, haha!

ciao!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja lekker veel fietsen en wandelen doet wonderen....vooral als je jezelf lekker afmat en dus goed laat zweten....nou dan willen die kilootjes wel hoor!!

veel succes ermee, maar voor zoiets ben je dan wel super gemotiveerd en dat scheelt....je doet het wel ergens voor hoor, echt de moeite waard!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.