Ga naar inhoud

Unkown : 18 december 2009 : Dr. Jaquet : Zuiderziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Unknown,

Ik had ook elke keer twijfel en toen het dichter bij kwam ook nog. Zelfs op de dag zelf nog.

Maar nu ben ik superblij dat ik het gedaan heb :101:

Hoe gaat het met het afvallen?

Succes met aftellen!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Unknown,

Ik had ook elke keer twijfel en toen het dichter bij kwam ook nog. Zelfs op de dag zelf nog.

Maar nu ben ik superblij dat ik het gedaan heb :101:

Hoe gaat het met het afvallen?

Succes met aftellen!

groetjes,

Marianne

Hey!

Haha, laat ik het maar niet over afvallen hebben. Ik ben gewoon serieus maar halve kilo afgevallen ofzo in al die tijd.

Ben ook maar gestopt met erop te letten, wordt er alleen maar gek van. Na de operatie maar verder proberen af te vallen,

en ik moet gewoon meer gaan bewegen.

Ik heb gewoon heel veel twijfels of ik het moet doen of niet..

En ik ben nu 19 jr. En waarom zou ik niet wachten? Snap je, die vragen spoken allemaal door m'n hoofd.

De operatie is vandaag over twee weken al (al geweest zelfs!)

AAAAARRRRRGGGGGGGG

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEy meis,

Die twijfels had ik niet alleen de avond voor de operatie. Toen dacht ik even:"Wil ik dit ECHT?? Straks vind ik ze niet mooi en ben ik er voor altijd onzeker over." MAar ja hoe langer ik zou wachten met bvk hoe meer ze zouden zakken natuurlijk. En ik denk dat hoe eerder je het doet (qua leeftijd) hoe beter je genezing. Maargoed dat is mijn idee er over. DE Bvk is me alles meegevallen. Alleen mijn herstel is ubertraag en dat is heel shit. Maar the magic word hier is "Geduld!" dus dat moet ik maar hebben dan ;).

Succes met aftellen en meis, de voordelen zijn er meer dan de nadelen (ik ben zo gelukkig met wat ik nu allemaal goed pas en zo!).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

twijfels horen er een beetje bij denk ik. heb ik ook gehad. das ook helemaal nie zo gek. tis een grote stap die je neemt. komt allemaal goed en voor je het weet is het weer achter de rug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haai dames/meiden!

Het is achter de rug. En ik vind ze nu al mooi!.. en dat terwijl ze nog helemaal ingetaped zitten, haha.

Kort verslagje:

Donderdagavond had ik nog een kerstfeest/viering op mijn stage dus ik hoefde er niet echt over na te denken.

Vrijdagochtend om 5 uur op, want om 7 uur moest ik in het ziekenhuis zijn. En om 8 uur was de operatie.

In de uitslaapkamer vroeg ik al allemaal dingen aan de zusters, waaris dit voor? en dit? en dit? haha.

Ik had geen pijn en mocht terug naar de afdeling. Operatie duurde een uur, geloof ik dat de zuster zei. Ik was toen nogal slaapdronken/narcose effect, dus ik weet het niet meer precies. PC kwam na de operatie ook nog kijken, en was zelf trots op zijn werk, dus dat lijkt me wel een goed teken haha. Uit de drains komt heel weinig bloed/vocht.

Vanochtend mocht ik om 10 uur naar huis. En nu zit ik lekker op de bank.. Heb heerlijk geslapen vanmiddag en met de pijn valt het nog steeds heel erg mee. Af en toe een steek als ik ga zitten, maar dat is alles.

Dus tot nu toe valt alles me heel erg mee!

De PC zei dat er aan beide kanten ongeveer 300 gram af was.

Maar het preciese gewixht weet ik niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey,

Mag ik de allereerste zijn om je te feliciteren met je nieuwe boobs :D

Hahaha Gefeliciteerd!!!! :43:

Ik had je zeker succes gewenst als ik je datum had onthouden wanneer je D day was.

Je hebt hem namelijk niet in je bovenstaande tekst staan.

Misschien nog wel handige om die er in te zetten?!

Maar wat lekker dat je je goed voelt en geen pijn hebt.

Niet misselijk geweest van de narcose???

Enne we willen natuurlijk wel foto's zien, daar zijn we hier gek op :5:

Nou meid bedankt voor je snelle verslag en rust goed uit!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden/dames..

Bedankt voor de berichtjes...:)

Vandaag terug geweest om de drains eruit te laten halen.

Die zijn er nu dus uit, en ik heb een sportbeha aan.

En ik was echt verbaasd, want ik heb nu gewoon een maat c aan!!!

Dat had ik echt niet verwacht!

I'm so happy happy happpy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat fijn voor je joh. Maar wel raar dat je met de drains naar huis mocht =S. Ik heb 9 dec een bvk gehad (ben bijna 18) en er is 900 gram af.. Heb je al foto's? Heb je veel pijn gehad? Ik helemaal niet namelijk.. behalve met de drains eruit halen dat was echt een hel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat fijn voor je joh. Maar wel raar dat je met de drains naar huis mocht =S. Ik heb 9 dec een bvk gehad (ben bijna 18) en er is 900 gram af.. Heb je al foto's? Heb je veel pijn gehad? Ik helemaal niet namelijk.. behalve met de drains eruit halen dat was echt een hel..

Bij de intakes enzo had de PC al aangegeven dat ik met drains de volgende dag naar huis mocht. Dacht eigenlijk dat dat standaard was?

Alles gaat nog steeds goed. Omdat ik geen pijn heb moet ik wel erggg opletten dat ik niet vanalles ga doen.

Hoe ging dat bij jullie?

Ik heb al wel voor en na foto's gemaakt, zal ze een deze dagen eens proberen op internet te zetten.

Maar voor als nog valt alles dus nog steeds mee!

Op oudjaarsdag gaan trouwens de hechtingen eruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook geen drains mee naar huis! Grappig dat er toch best nog wat verschil tussen ziekenhuizen/chirurgen zit! Wat fijn dat alles nog goed gaat!! Slaap je goed op je rug? Ben heel benieuwd naar je foto's, weer eens een sleutelgat-maatje ;)

Groetjes en beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook geen drains mee naar huis! Grappig dat er toch best nog wat verschil tussen ziekenhuizen/chirurgen zit! Wat fijn dat alles nog goed gaat!! Slaap je goed op je rug? Ben heel benieuwd naar je foto's, weer eens een sleutelgat-maatje ;)

Groetjes en beterschap!

Zo inderdaad.. wist niet dat er dan zoveel verschil was.

Uit de drains kwam verder niets hoor... dus dat was allemaal wel goed!

Ik slaap lekker op m'n rug. Krijg wel erg snel last van mijn onderrug, aangezien ik normaal ook op m'n rug én zij lig.

Dus hele nacht op m'n rug liggen is niet heel prettig. Maar vannacht heb ik ook al op m'n zij gelegen, en dat gaat goed!

Nog steeds weinig pijn e.d. Donderdag gaan de hechtingen eruit en ik ben erggg benieuwd hoe het eruit ziet.

Ik heb de littekens/hechtingen nog steeds niets gezien natuurlijk... spannend!

Het lukt me op het moment nog niet om de foto's online te zetten. Mijn computer zit bommetje vol, dus ik kan

geen foto's inladen. Maar beloof dat ik ze nog online zet hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

yeeaahhh.. de hechtingen zijn eruit.

Er zaten er niet zoveel in, alleen bij het tepelhof stuk of 3 per kant.

De rest is onderhuids, en oplosbaar. Dus ook bij het verticale litteken is alles oplosbaar.

Is wel even vreemd zonder allerlei tape e.d. Maar t voelt goed aan!

Zelf dacht ik nog te zien dat de tepels scheef zaten, ten opzichte van elkaar. Maar dit leek alleen zo doordat

de ene borst wat hoger zat door de tape. Ook heb ik nog een stukje zwelling oid onderaan de ene borst.

Dinsdag naar de pc zelf, die heb ik niet meer gezien sinds net na de operatie.

Even kijken wat die ervan zegt.

Fijne jaarwisseling allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

He Onknown,

Fijn dat de hechtingen er uit zijn.

En lijkt het nog zo dat je tepels scheeft zitten?

Nou ik ben reuze benieuwd naar foto's dus wel even die pc opruimen he?! ;)

en succes dinsdag bij de pc!

En jij ook een gezond en gelukkig 2010!!!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Onknown,

Fijn dat de hechtingen er uit zijn.

En lijkt het nog zo dat je tepels scheeft zitten?

Nou ik ben reuze benieuwd naar foto's dus wel even die pc opruimen he?! ;)

en succes dinsdag bij de pc!

En jij ook een gezond en gelukkig 2010!!!

groetjes,

Marianne

nee, gelukkig zitten de tepels niet scheef. Het leek inderdaad zo, maar ik denk dat dat door de extra pleisters enzo kwam.

Dat de ene borst wat meer hing dan de andere en het daardoor scheef leek. Nu zit 't prachtig recht!

Ik probeer binnenkort de foto's even op internet te zetten, i promise!

Thnx, jij ook en gelukkig en gezond 2010!

Groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames/meiden de foto's staan er nu eindelijk op.

Je kan goed zien bij de laatste foto's dat de rechterborst (voor kijkers dus links) onderin

nog iets van een zwelling zit. De borst lijkt langer/groter. PC zegt dat dat nog weggaat

bij het inzakken van de borst straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ben ik trouwens weer op controle geweest.

Zag er allemaal goed uit zei hij.

Toen ging hij weer weg en kwam ie opeens terug, met nog een dokter!

Die moest ook even kijken haha.

Nou oke, en toen gingen ze weer weg. En toen kwam ie weer terug,

met dezelfde dokter als eerst, plus nog eentje.

Doe moest ook even kijken.. Leek wel een expositie haha.

Maar goed, ze vonden allemaal dat het er prachtig uitzag dus dat lijkt me positief!

Hoop wel dat die zwelling aan de rechterkant weggaat.

Ook zie ik telkens als ze al die pleisters erafhalen dat de linkertepel los zit. Althans, dat lijkt zo.

Ik vroeg ernaar maar ze zeiden dat dat nog vastgroeit. Maar lijkt me sterk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zwolle1985

Wow, het ziet er echt al ontzettend mooi uit! Je ziet dat ze nog wat moeten inzakken, maar ik vind het er nu al prachtig uit zien. Ik hoop dat ik dat straks ook heb! En als de arts zegt dat je tepel nog aangroeit zal dat vast wel zo zijn, hij weet wel waar hij het over heeft. Daar zou ik me als ik jou was nu nog niet te druk om maken. Hou ons op de hoogte over je verdere herstel en blijf maar updaten met foto's! Heel veel succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ziet er inderdaad al heel erg mooi uit hoor!!

Die zwelling wordt vanzelf minder.

Je mag er al tropts op zijn :141:

Laten we hopen dat de artsen gelijk hebben wat betreft de tepel.

Niet te druk over maken (is wel makkelijker gezegd dan gedaan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hey Hey,

Nou ik heb je foto's ook bekeken en volgens mij is er best veel af of niet?

Het ziet er al heel mooi uit! En het word alleen maar mooier.

En dat van die losse tepel had ik ook aan 1 kant een stukje.(lees maar in mijn topic) En dat groeit gewoon vast hoor. Het enige wat ik heb op dat plekje dat het lijkt dat hij er een beetje zit opgeplakt hahaha.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marianne: Het lijkt inderdaad dat het erop zit geplakt. Het ziet eruit alsof het wel in het middel van de tepel vast zit aan je borst, maar aan de bovenkant het buitenste randje los zit. Dus ben erg benieuwd. Kan er geen dichtbij foto van maken aangezien

er nog stukje tape over zit. Zal ik over twee weken wel even doen, dan gaan de tapes er vanaf

En het klopt, er is aardig wat vanaf. Je kunt het ook zien als ik kleding aan heb. Ik kreeg op stage, waar ik vandaag was, al de reactie dat je het goed kon zien. Maar deze mensen wisten wel dat ik het ging doen, dus vraag me dan altijd af of ze dat niet gewoon zeggen omdat ze het al wisten haha! Maar deze mensen zijn wel oprecht, dus ze menen het wel.

Bedankt voor de reacties, dat vind ik erg leuk en prettig!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.