Ga naar inhoud

Unkown : 18 december 2009 : Dr. Jaquet : Zuiderziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Op het .nl forum had ik een topic geopend, maar 't lijkt erop dat .nl niet meer leeft dus ga ik hier maar verder!

Ik ben een meisje van 18 jaar, en nu heb ik cup 80F.

Al heel lang wil ik een bvk. Ik heb geen last van lichamelijke klachten, maar meer dat ik er zelf erg mee zit. :unsure:

Ik ben toen naar de huisarts geweest en die gaf me een verwijsbrief voor de PC.

Op 14 mei het eerste consult met de PC. Ik vond het best spannend...!

Hele aardig (en knappe, haha) man. Hij ging meteen vanalles vragen: rook je, neem je medicijnen etc etc.

Daarna vertelde hij over de 2 methodes, de een met het anker en de andere met alleen de verticale streep/litteken.

Nadat hij even had gekeken kon hij me vertellen dat bij mij de tweede methode (met verticaal litteken) kon worden gebruikt,

en dat de tepel niet hoeft te worden verplaatst. Het tepelhof wordt wel kleiner gemaakt. :rolleyes: Erg positief dus eigenlijk!

Alles is aangevraagd, foto's gemaakt (wat een rare fotograaf!) en het is dus in gang gezet.

Ik wil er nog wel zelf even goed over nadenken, het is niet zomaar iets natuurlijk..

Hij zei trouwens dat het dan ongeveer een d-cup wordt.

Zelf vond ik dit nog wel groot eigenlijk ... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Mag je zelf niet aangeven dat je kleinere cup wilt?? Ik kon overleggen met mijn arts, die gaf aan nou we gaan niet naar een A-cup want dan ben je net een platte pannekoek..

Maaar dat wilde ik zelf ook niet.. ik heb nu een C..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen vervolg afspraak ofzo, moet eerst nog de verzekering afwachten.

Maar dan ga ik inderdaad vragen of het ook een C (wel grote C dan natuurlijk) kan worden.

Maar het was meer dat hij zelf zei dat hij dacht dat D wel goed zou staan.

Ik heb namelijk ook wel brede schouders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja... de methode waar hij het over had. Hij had het over dat het dan alleen een verticaal litteken werd, en niet

de horizontale zoals bij de ankermethode. En dat het dan ook beter geneest/makkelijker.

Is dat dan de sleutelgatmethode toch?

Dan heeft hij verder niet zo benoemd.

Ik moet maar een lijstje met vragen opstellen die ik nog wil vragen, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja aangezien ik ook graag alle voornamen aan het bestuderen ben ....en vooral onthouden ben ik ook zeer benieuwd ja.... :125:

ik maak er een training van hahaha, wantja studeren is verleden tijd en ik moet toch wat he :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat de cupmaat wordt kunnen ze nooit helemaal van te voren zeggen.

De eerste pc had het over een D, ik heb later bij de tweede pc aangegevn dat als het mogelijk is dat ik toch liever c dan d heb. Meer om aan te geven liever kleiner dan groter. Ik was in tussentijd ook 7 kilo afgevallen, dus dacht ook dat er dan meer mogelijk was.

Ik denk nu dat het inderdaad een C is geworden, maar zeker weten doe ik pas als ik bh's kan gaan kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Als ik mag vragen: Unknown wat is je voornaam?

Hey...

Ik geef liever mijn voornaam niet als je het niet erg vindt :)

wat de cupmaat wordt kunnen ze nooit helemaal van te voren zeggen.

De eerste pc had het over een D, ik heb later bij de tweede pc aangegevn dat als het mogelijk is dat ik toch liever c dan d heb. Meer om aan te geven liever kleiner dan groter. Ik was in tussentijd ook 7 kilo afgevallen, dus dacht ook dat er dan meer mogelijk was.

Ik moet ook nog af gaan vallen, de PC gaat ervan uit dat ik wel 4 of 5 kilo afval.

(heeft hij ook al ingevuld op zo'n formulier) Maandag ga ik denk ik maar eventjes naar de huisarts om te vragen naar een diëtiste.

Want zelf ben ik al wel bezig met minder snoepen enzo, maar met een diëtiste is er meer discipline!

Maar inderdaad: liever kleiner dan toch nog best groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Nee hoor, dat is geen probleem! :) Was gewoon nieuwsgierig ;).

Tja, over die maat... Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat je borsten nog bij je lichaam passen en dat ze in verhouding niet te breed worden. Dan heb je namelijk alsnog een grotere cupmaat nodig, maar is ie niet helemaal gevuld. Dat is wel lastig bh's kopen lijkt me :).

Ik zit nu op een D cup, m'n borsten zullen nog wel iets kleiner worden, dus ik zal wel op een kleine D uitkomen. Prima, precies wat ik wilde en het past hartstikke mooi bij m'n lichaam. Mochten ze zo blijven als nu is het ook prima, verschil merk je alleen maar met bh's kopen ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nee als je dingen niet wilt vermelden moet je dat niet gaan doen .......al denk ik persoonlijk niet dat mensen er door alleen een voornaam achter komen wie je nou bent..... :141:

maargoed het is je goed recht om anoniem te blijven hoor. :70:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ik zit zelf ook nog een beetje met het 'cupmaat probleem', maar goed, ik ga er vanuit dat mijn arts er behoorlijk wat verstand van heeft....

Over dat afvallen.. Ik hoorde van de week op de radio dat je bij CZ gratis hulp kunt krijgen van een afslankcoach ofzoiets (online via de website)? Dat schijnt ook voor niet-CZ klanten te zijn. Misschien dat het iets voor jou is Unknown?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een naam (welke dan ook) klinkt gewoon beter dan unknown.

Denk niet dat iemand hier denkt dat ik echt Miep heet (hoop ik toch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Setteh

Klopt inderdaad! Ik zit bij CZ, en doe sinds vorige week ook mee aan de DieetCoach.

Dan krijg je elke week een mailtje met een opdracht o.i.d

Maar ik heb voor week 2 nog geen mailtje gehad, haha!

Komt misschien vanavond nog wel.

Bedankt voor het advies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik dacht ook dat het je echte naam was, haha! Maar... ik stel me je dan weer niet voor als je avatar alterego MegaMindy. Ben trouwens nu wel extreeeeeem nieuwsgierig naar je echte naam...

Ik ben zo iemand die graag alles weet :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Oh ja, dat klopt. Is dit dan Yolanthe die de slechterik speelt in die film? Komt me zo bekend voor ergens van en blijkbaar associeer ik het met MegaMindy. Maar de vraag blijft: ik ben zooooooo nieuwsgierig naar je echte naam..... :P

Ik heb dan wel last van mijn geheugen, maar ben nog niet helemaal dement ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja past wel bij je hahaha, ik ben net helemaal bij wat namen aangaat dus ga nu niet weer veranderen JAH..... :140:

je heet gewoon MIEP punt!! :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.