Ga naar inhoud

Unkown : 18 december 2009 : Dr. Jaquet : Zuiderziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Op het .nl forum had ik een topic geopend, maar 't lijkt erop dat .nl niet meer leeft dus ga ik hier maar verder!

Ik ben een meisje van 18 jaar, en nu heb ik cup 80F.

Al heel lang wil ik een bvk. Ik heb geen last van lichamelijke klachten, maar meer dat ik er zelf erg mee zit. :unsure:

Ik ben toen naar de huisarts geweest en die gaf me een verwijsbrief voor de PC.

Op 14 mei het eerste consult met de PC. Ik vond het best spannend...!

Hele aardig (en knappe, haha) man. Hij ging meteen vanalles vragen: rook je, neem je medicijnen etc etc.

Daarna vertelde hij over de 2 methodes, de een met het anker en de andere met alleen de verticale streep/litteken.

Nadat hij even had gekeken kon hij me vertellen dat bij mij de tweede methode (met verticaal litteken) kon worden gebruikt,

en dat de tepel niet hoeft te worden verplaatst. Het tepelhof wordt wel kleiner gemaakt. :rolleyes: Erg positief dus eigenlijk!

Alles is aangevraagd, foto's gemaakt (wat een rare fotograaf!) en het is dus in gang gezet.

Ik wil er nog wel zelf even goed over nadenken, het is niet zomaar iets natuurlijk..

Hij zei trouwens dat het dan ongeveer een d-cup wordt.

Zelf vond ik dit nog wel groot eigenlijk ... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Mag je zelf niet aangeven dat je kleinere cup wilt?? Ik kon overleggen met mijn arts, die gaf aan nou we gaan niet naar een A-cup want dan ben je net een platte pannekoek..

Maaar dat wilde ik zelf ook niet.. ik heb nu een C..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen vervolg afspraak ofzo, moet eerst nog de verzekering afwachten.

Maar dan ga ik inderdaad vragen of het ook een C (wel grote C dan natuurlijk) kan worden.

Maar het was meer dat hij zelf zei dat hij dacht dat D wel goed zou staan.

Ik heb namelijk ook wel brede schouders.