Ga naar inhoud

Daantje87 : 23 juni 2009 : Dr. Beekmans : Haga Ziekenhuis : Leyenburg


Gast Daantje87

Aanbevolen berichten

Inderdaad, wat Annita zegt :P Ook nog even wat dingen doen dat je straks niet meer kan voorlopig.. Ik heb maandag volleybaltoernooi tegen de restaurantmanagers.. nog even flink sportief doen hihi!

Pfff voor jou nog 11 daagjes, voor mij 10, komt heeeel erg in de buurt nu he? :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 428
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Daantje87

Ja idd!

Iedereen in mijn klas maakt zich druk om de tentamenweken die gaan komen, ik eigenlijk niet hahahaha! Jeetje, de tijd gaat echt zo hard nu.. Je leeft er al zolang naar toe en dan ineens die laatste weken gaat het zó hard!

Ik ben wel weer aangekomen trouwens.. Niet veel, maar ik wilde eignelijk niet meer aankomen.. Maar nu ben ik weer 'O' en heb ik geen zin om te sporten.. Volgende week nog effe knallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Nog maar een weekje!!!

En nu begint het toch wel heel erg te worden met de spanning.. Voel me lichamelijk ook echt beroerd, koppijn, keelpijn etc... Nouja, beter nu dan volgende week.. Al kan ik hierdoor misschien wel minder doen, en ik MOET NOG ZOVEEL DOEN!!

Ik heb iniedergeval van de week eindelijk mijn P gehaald, dus dat is wel een zorg minder, maar voor de rest moet ik nog dingen kopen, mn huisje nog op orde brengen, mn studie nog op orde brengen etc...........

Ik zou niet graag in mijn hoofd kijken op t moment... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk best lastig allemaal met al die dingen aan je hoofd. Dat je je p hebt gehaald is in ieder geval mooi, lekker voor de operatie!

Meid, het komt allemaal goed! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Jaaaaaaaaaaaa ik ben echt heftig aan het aftellen!

Ik heb nu vitamine C's, en eet nóg meer fruit dan normaal, probeer gezond te leven etc en nog wel veel leuke dingen te doen! Gister gezellig uit eten geweest in Utrecht met een groep! Iedereen is echt zo lief hè..

Maar ik ben ook echt zo trots op mezelf! Ik heb vd week een bos rozen voor mezelf gekocht, om mezelf maar te verwennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je P (bedoel je daar propedeuse mee??).

Ik denk dat ik van het weekend ook een bosje rozen voor mezelf haal. Heb ik ook wel 's verdiend.

Het schiet nu echt op he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook vitamine C pilletjes, zijn meer voedingsupplementen dus het zal niet heel veel uitmaken, maar alle kleine beetjes helpen zeg ik dan maar! :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ja idd, voor de rest merken we t allemaal wel!

Oh ik vind het toch zo fijn dat jij en ik zo'n beetje tegelijk gaan, spannuuuuhnd!

Vandaag ga ik voor de laatste keer naar school voorlopig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ben nu best wel jaloers op dat niets doen.hahahaha

als je net je bvk gehad hebt wil je weer van alles en nu je weer MOET wil ik niksen .........stom he...... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de hele operatie kijk ik daar echt het meest tegen op: niks doen. Ik KAN niet stil blijven zitten en dan een paar weken lang rustig aan doen, moet ik nog even een oplossing voor vinden. :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ja, ik zie daar ook erg tegen op... Ik ben altijd wel bezig, als ik niet op school ben, ben ik wel aan t werk of etentjes met vrienden, leuke dingen, maar thuis zitten? Ehhhh nee! Niets voor mij! Maarja, wat moet dat moet hè ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

vroeg het ook al aan melissa wat zij kreeg, maar wil het ook wel van jou weten natuurlijk .......welke methode krijg jij????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Dit heb ik de arts gevraag nadat ik in het boekje iets had gelezen dat tot verwarring leidde. Ik weet niet precies hoe de methode heet, maar de tepel wordt naar boven geplaatst iniedergeval... Ik haal die 2 methodes door mekaar! T zal wel ankermethode zijn ik weet het niet zeker..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Nou Melissa is vandaag aan de beurt, en ik dus morgen!

Druk weekend gehad, veel familie en vrienden nog gezien dit weekend en ik weet dat iedereen achter me staat en aan me denkt en ik ga er gewoon voor! Wel spannend!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag grote schoonmaak hier thuis, nog effe mezelf uitleven in de sportschool ook! Vanavond verhuis ik al naar mn moeders huis, kan ik vanavond lekker in bad bij haar thuis, effe heerlijk ontspannen nog! En dan kan ze me morgenochtend naar het ziekenhuis brengen. Ik mag vanmiddag bellen voor het tijdstip, dus ben benieuwd! Maar ga er wel van uit dat het ochtend wordt.. (Hoop het ook wel hoor!)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.