Ga naar inhoud

Daantje87 : 23 juni 2009 : Dr. Beekmans : Haga Ziekenhuis : Leyenburg


Gast Daantje87

Aanbevolen berichten

  • Reacties 428
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb vanochtend weer een beetje het gevoel dat het beter gaat,

heb alleen vaak een doof gevoel in mn linkerarm, zwaar gevoel terwijl ik op mn rug lig en hem nergens afknel....

gisteren waren zelfs mn pink en de 2 vingers ernaast helemaal aan tintelen en doof.

raar hé...

maar heb nu ook iets minder last van de rolletjes onder mn borsten.

morgenochtend moet ik voor controle bij Laban en ben benieuwd wat ik allemaal mag, wil graag weer autorijden en as woensdag hebben we s'avonds een bruiloft dan lust ik wel een wijntje hoor of 2 ! :50:

Ik zie ook veel verschil tussen anker of sleutelgat methode qua herstel of zie ik dat verkeerd!

bij mij heeft Dr Laban 500cc weggehaald in totaal en vooral huid en gelift!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

er is inderdaad wel verschil hoor. heb echt het idee dat de sleutelgat over het algemeen sneller herstelt.

de anker heeft meer zwakke plekken volgens mij :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja logisch toch. Wij hebben ahw 2 drielandenpunten per borst. Enne bij de sleutelgat maar één. (waar tepel litteken en verticale samenkomen)

Maar goed sleutelgat is gewoon niet voor iedereen geschikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Dat dode gevoel in m'n linkerhand had ik in het begin ook als ik 's nachts op m'n rug lag. Werd eerste dagen regelmatig wakker omdat pink en ringvinger helemaal dood waren. Is weer helemaal bijgetrokken, denk dat het komt omdat infuus aan die kant heeft gezeten en je toch een tijdje met je arm naar opzij gestrekt hebt moeten liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja als het je niet lekker zit moet je gewoon even bellen, heb ik ook wel gedaan als ik iets wou weten wat niet goed ging :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Zo ik kom net weer uit de sportschool, weer effe lekker ertegenaan gegaan! Ik voel me echt goed en heb er vertrouwen in dat ik over een maandje (jaaaa de tijd gaat nu vliegen!) helemaal fit ben!

Spannend hoor, nu komt echt de spannende periode, ik ga binnenkort naar de anesthesist en dan kan ik nog wat vragen stellen enzo.. Maar ik denk dat ik toch wel het meest heb aan jullie, als ervaringsdeskundigen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, ik heb de BVK een dag voor jou! Gaan we elkaar wel telepatisch steunen he :rolleyes: Zenuwen, zenuwennn..

Succes met de voorbereidingen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou melissa wij op het forum gaan jullie allebei steunen hoor!!!! :141:

en jij als nieuw forumlotgenoot welkom bij het cluppie!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ja ik ben echt blij hoor met jullie!

Ik baalde zo erg dat .nl het niet meer deed, klinkt heel stom maar ik heb jullie steun wel nodig in die periode! Hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets zo frustrerend als je verhaal willen delen, je foto's willen pronken en je kan niet meer bij het forum. Maar het gata hier toch allemaal goed met het Forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Vandaag nog precies 4 weken, en jeetje wat moet ik eigenlijk nog veel regelen hahaha!

Wat mij trouwens echt heel leuk lijkt, is mezelf opgeven voor een of ander make over programma, voor een nieuwe look na de bvk.. Nieuw kapsel ofzo, nieuwe garderobe, hihihi! Nieuwe ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah jaa ik was ook voor operatie nog naar kapper geweest, nieuwe haar look.. lekker ff zonnebank, goed in mn vel voor operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die nieuwe garderobe heb ik nu ondertussen wel. En gek maar mijn haar valt zo ontzettend goed. En dat na een narcose. meestal wordt het er zo slap van. Maar het zit echt perfect, terwijl dat het al twee maanden geleden is geweest dat ik naar de kapper ben geweest.

Ik wil het wat langer laten groeien, en het is in een prettig model geknipt wat nu dus helemaal super valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij trouwens echt heel leuk lijkt, is mezelf opgeven voor een of ander make over programma, voor een nieuwe look na de bvk.. Nieuw kapsel ofzo, nieuwe garderobe, hihihi! Nieuwe ik!

Hoi Daantje,

Grappig dat je dat schrijft. Ik ben op de dag dat ik 3 maanden po was (van een BV dan) met een vriendin naar de Make-over salon van Rob Peetoom in Haarlem geweest. Geknipt, geverfd, kleuradvies, make-up en een halve dag met een personal shopper (Petri de la Croix) op stap geweest. Was echt een superdag! :D

Wel heeeel prijzig trouwens, maar was een kadootje van mijn broer! :wub: (mijn vriendin is zijn vriendin hahaha!)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.