Ga naar inhoud

Daantje87 : 23 juni 2009 : Dr. Beekmans : Haga Ziekenhuis : Leyenburg


Gast Daantje87

Aanbevolen berichten

Gast Daantje87

En hoi allemaal, daar ben ik weer! Ik was lekker Spuit elf bezig en heb nu pas ontdekt dat het forum verhuisd is (zo ongeveer ;))

Het komt nu allemaal wel erg dichtbij hoor, 23 juni! Ik ben al begonnen met aftellen... en ontdek dat ik het eigenlijk steeds enger ga vinden naarmate het dichterbij komt! Het is ook zó spannend! Maar tegelijkertijd kijk ik er ook heel erg naar uit, ik kan niet wachten tot ik verlost ben van al die pijnen (rug, nek etc)..

Inmiddels werk & studie op de hoogte, het valt precies in de tentamenperiode maar ik ga proberen sommige tentamens iets eerder te maken en misschien ook wel later, bijv. 2 weken na de operatie hoop ik toch al wel lopend met de trein & metro naar school te kunnen en zittend een mondeling tentamen af te leggen (Bij wijze van spreken).. Maar dat komt allemaal wel goed!

Ik heb deze periode uitgekozen vanwege het feit dat ik in september voor 4 maanden naar Frankrijk vertrek voor een studie&stage en ik gewoon tegen die tijd voldoende hersteld wil zijn (ruim 2 maanden dus), maar ik loop nu wel een zomer werken mis (baantje in de horeca aan het strand, lees: heel veel geld) maar ik moet keuzes maken. De maand juli wil ik sowieso niets plannen, maar de maand augustus wil ik misschien wel weer gaan werken, het liefst iets administratiefs, bij een receptie ofzo of thuiswerk, maar met zware dienbladen en borden lopen wordt 'em gewoon niet.. Maar dan heb ik iniedergeval een beetje inkomen en iets te doen, want ik zie wel op tegen het thuiszitten hoor! Ik ben heel slecht in niets doen!

Maar ach, nu kan ik tenminste eindelijk de hele dvd-box van 'Lost' gaan kijken, hihihi!

En ik heb een heleboel lieve mensen om me heen en vriendinnen die langskomen, de eerste week zal ik bij mijn moeder gaan wonen een weekje, die lieve schat heeft gewoon een week vrij genomen voor me! Kan ze me fijn verzorgen!

Ook ben ik, sinds ik de datum heb, weer fanatiek gezond aan het leven.. Weer naar de sportschool en gezond eten, zodat ik lekker in vorm ben op het moment van de operatie. In de hoop dat alles dan beter en sneller herstelt!

Ik ben toch zo benieuwd hoe het allemaal gaat worden, ik hoop dat ik eindelijk mezelf helemaal kan accepteren na de operatie, ik ben al goed op weg.. Vorig jaar van 90 naar 80 kilo gegaan (bij een lengte van 1.75) en al een stuk beter in m'n vel gekomen.. Maar die borsten, tsja, die willen maar niet 'mee afvallen'.. Ik zit nu op 75/80-G/H en voor een 21-jarige meid is dat echt hell.. Zeker op mijn werk (in de horeca) en tijdens mijn stage (voor de klas, ik wil docent Frans worden) merk ik gewoon dat ik er veel last van heb en dat mag wel eens afgelopen zijn, vooral met het oog op de toekomst, als ik fulltime voor de klas sta (met nadruk op 'staan)!

Zo, heel verhaal, ik hoop dat dit forum noooooooit offline is, want ik heb jullie steun hard nodig de komende periode, hihihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 428
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hee Daantje!! Ik ben ook 21 bijna 22 en hoop dat je heel veel aan mijn(onze) verhalen zult hebben!!

Ben er achter gekomen dat leeftijd niks uitmaakt hier op het forum!! Erg leuk!!!

Stel al je vragen gerust!!! We leven met je mee, nog iets meer dan een maand... oehh!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Daantje!

Ik zat ook op het andere forum, maar daar onder de naam Annem19. Ben wel gewoon dezelfde persoon.

Spannend hoor, nog maar even en dan ben jij ook aan de beurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja en gezellig dat je hier ook weer bent :101:

en hopelijk heb je veel aan ons ...wij zullen je met raad en daad bijstaan toch meiden????? :125:

en inderdaad ...leeftijd ONBELANGRIJK!!!! :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor jonkie, hihi dit oude wijf mag ook gewoon meedoen.

Kan me de spanning wel voorstellen. Tja en of je genoeg concentratievermogen heb om twee weken na de operatie de tentamens te doen, de tijd zla het leren. Maar als het mogelijk is om tentamens eerder te doen, dan zou ik dat zoveel mogelijkd oen. Want echt concentreren is gewoon moeilijk dankzij de narcose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ja heeft die narcose zo'n nasleep dan? Dat wist ik niet! Ik ben ook nog niet bij de anasthetist geweest.....

Was er idd ook achter dat leeftijd niets uitmaakt, we zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje! (Of nouja, jullie nu inmiddels niet meer ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik denk dat het per persoon verschillend is hoe de narcose nawerkt. Wat mij betreft: het enige dat ik ervan heb gemerkt is dat ik in het begin wat sneller moe was (dat kwam natuurlijk gedeeltelijk ook door het helemaal niets mogen doen) en dat mijn geheugen dus echt slechter is op het moment. Ik kan me soms dingen echt niet herinneren. Ik heb afgelopen vrijdag verdediging van mijn scriptievoorstel gehad en ik kwam soms gewoon niet op Engelse woorden terwijl dat normaal echt geen probleem was. Zelfs simpele dingen wist ik niet... Nou ja, maakte verder niet uit, het is goed gegaan en ik heb m'n goedkeuring binnen. Vanaf nu dus lekker scriptiën... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is per persoon anders, ik heb er namelijk wel echt last van gehad/nog steeds last van.

Merk dat ik erg snel moe ben. En dat word nu na zes weken steeds beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelfs maanden later kan je nog klachten krijgen. Vaak denken mensen dan niet meer aan de narcose. Maar het duurt een jaar voordat de rommel helemaal uit je lijf is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja rotzooi die narcose, en iedereen reageert er weer anders op.......

voor jou wel intressant om te zien hoe het iedereen vergaat in verschillende fases............volgens mij ben ik het verst qua tijd na de bvk(morgen 8 weken), samen ongeveer met lysanne :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja maar wat herstel aangaat streeft annemieke(wie ook anders hahaha :131: ) ons volgens mij nu al voorbij...............

ik zit nu nog op mijn laatste korst te wachten ...en jij lysanne hoe is het met jou korstengedoe? :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daantje,

Spannend hoor! Eind juni al!

Ik heb mijn operatie gelukkig na m'n tentamenperiode :). Hoef er gelukkig maar één te maken, maar wel veel schrijfopdrachten :S.

Lukt het bij jou al een beetje met afvallen? Kwas afgelopen week 1 kilo kwijt, maar volgens mij heb ik die er dit weekend alweer aangegeten :S

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou korsten heb ik niet echt, die plekjes die je ziet op de foto zijn de enige waar ik rustig aan voor moet doen maar zit niet echt een korst op..

Heb smorgens als ik wakker word wel last van littekens.. slaap zonder bh dan.. hebben jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Tja jongens, ik geef gewoon het goede voorbeeld ;)! Ik heb trouwens ook nog wat korstjes hoor, maar vandaag is er alweer eentje afgevallen. Heb wel een heel klein plekje op m'n rechterborst dat na het douchen wat wondvocht uitscheidt, morgen ff uitkijken met afdrogen. Is nog maar een dun huidje natuurlijk en dat vergeet ik weleens! Ik ben morgen 4 weken, samen met Miep, dus wij vormen de middenmoot. Bianca is morgen een week, dus dat is de 'newbie'. En de mensen die nog moeten: de gonnabie's. Ik ga vannacht voor het eerst zonder bh slapen. Mocht officieel twee weken geleden al, maar kreeg toen wel het advies om 's nachts toch nog een een bh'tje aan te doen. Droeg dus een te grote zeer losse sportbh. Wel wat steun, maar niet teveel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He nu al zonder bh, moet 'm toch echt 6 wkeen aanhouden. Moet er ook niet aan denken zonder BH.

Heb wel vannacht even op mijn buik gelegen. En vandaag heeft mijn meisje op de bank heerlijk tegen mijn nieuwe borstjes aan geknuffeld. Was ze echt aan toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Oh, ik durf echt nog niet op m'n buik te liggen. Lig ook niet heel veel op m'n zij omdat dat nog best wel pijn doet en ik bang ben dat ik automatisch naar m'n buik doordraai. Het rugslapen is inmiddels wel vertrouwd, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je nagaan hoe goed het ineens met mij gaat, enige probleem is dat je dan je armen automatisch gaat strekken en da's niet handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Strekken doe ik dan weer wel, uitrekken met rechts ook, links kan nog niet echt door de bult die daar op een spier drukt. Heel raar, trekt helemaal door tot in mijn buik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe het wel een beetje, maar kijk toch uit, ben toch nog bang voor een plek op mijn linkerborst. Die moet niet opengaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87
Hey Daantje,

Spannend hoor! Eind juni al!

Ik heb mijn operatie gelukkig na m'n tentamenperiode :). Hoef er gelukkig maar één te maken, maar wel veel schrijfopdrachten :S.

Lukt het bij jou al een beetje met afvallen? Kwas afgelopen week 1 kilo kwijt, maar volgens mij heb ik die er dit weekend alweer aangegeten :S

Groetjes!

Ah relaxed, ik heb wel veel tentamens! Maar gelukkig heb ik mijn propedeuse binnen dus ben ik safe wat dat betreft. Maar ik wil zo min mogelijk mislopen...

Met afvallen gaat t aardig, al heb ik vandaag idd ook wel lekker zitten schransen, maar ach dat mag af en toe wel ;-) Morgen weer lekker sporten!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.