Ga naar inhoud

Daantje87 : 23 juni 2009 : Dr. Beekmans : Haga Ziekenhuis : Leyenburg


Gast Daantje87

Aanbevolen berichten

  • Reacties 428
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja, helemaal top! Ben er nog steeds dolgelukkig mee! :D

Hooi Daantje,

vol spanning heb ik je hele verslag gelezen tot aan de dag van eergister. erg spannend was t allemaal.Ik word over 2 weken geopereerd door dr Beekmans en net als anderen vroeg ik mezelf ook af waarom hij niet zo een lange wachtlijst heeft. Vertrouw er verder wel op hoor.

ook ben ik bang dat ik opeens te kleine borsten heb straks, dat is mijn grootste angst want dat zou ook niet passen bij de rest van me lichaam. Dan lijkt de rest opeens zo groot en dik.

Oooooh ik ben zo zenuwachtig, nu al!!!!!

ik heb volgende week een afspraak met hem, en dan zal ik vragen hoe of wat.

Oooh ja, wat ik je ook wilde vragen, staan je borsten opeens rechtop of hangt t nog wel een beetje?

groetjes Natas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natas,

Die angst is toch wel behoorlijk logisch vind ik. Het is wel een deel van je lichaam wat ze gaan veranderen. Ik keek heel erg uit naar de operatie omdat mijn borsten echt hangzakken waren geworden. Je kan bij de chirurg aangeven wat je wens is. Ik had eigenlijk geen opvulling meer en ze hebben echt moeite gedaan om er een C van te maken, wat ik graag wilde. Je borsten zijn eerst behoorlijk klein maar ze worden ook platgedrukt in het verband. En je borsten staan dan wel meer naar voren gericht maar dat moet ook allemaal uitzakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hoi Natas!

Spannend!! Dokter Beekmans is heel kundig en heeft een stel blauwe ogen waardoor je hem direct vertrouwt, hihihi.

Mijn borsten stonden in het begin heel rechtop maar nu zijn ze wel al een beetje gaan hangen, maar gewoon op een natuurlijke manier zegmaar..

Je kunt precies bij hem aangeven hoe je het wilt hebben en hij begrijpt heel goed dat het nog wel gewoon bij jouw lichaam moet blijven passen.

Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.