Ga naar inhoud

Daantje87 : 23 juni 2009 : Dr. Beekmans : Haga Ziekenhuis : Leyenburg


Gast Daantje87

Aanbevolen berichten

  • Reacties 428
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ik heb wel eens een kleur- en styleadvies overwogen, maar eigenlijk weet ik ook wel wat me wel en niet staat.

Maar zo'n make-over is natuurlijk helemaal geweldig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik ging gister nog even alle boekjes lezen die ik toen in het ziekenhuis had gekregen... Ik ben nu efkes in de war wat betreft de methodes. Ik dacht altijd dat het de ankermethode zou zijn vanwege het ankervormige litteken. Maar in het boekje staat 'er wordt geopereerd volgens de sleutelgatmethode en dan ontstaat er een ankervormig litteken...' Nu haal ik alles dus door elkaar hihi!

Zolang het maar goed gebeurt hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Huh? :huh: Ik snap het niet....

Ik ben volgens de sleutelgatmethode geholpen en daarbij heeft het litteken echt geen ankervorm! Das gewoon een lollyvorm (rondje op een stokje). Nou ja, zoals je zelf zegt, het zal wel goed zijn ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja een sleutelgat is meer een sleutelgat (of lolly)en de ankermethode is echt een ankervorm....wel goed naar vragen hoor daantje.

ik heb zelf niet eens de keus gehad, er is niet over een sleutelgatmethode gesproken. :blink:

maar als ik jou was zou ik het wel vragen welke het beste bij jou kan en past

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ja daarom het is echt verwarrend, er staat letterlijk in dat boekje 'Borstverkleining door middel van de sleutelgat-techniek, waarbij de tepel intact blijft en naar boven wordt verplaatst. Er ontstaat een ankervormig litteken'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dat probleem had ik ook toen ik nog bij het Bronovo geopereerd zou worden. Vond het ook erg verwarrend idd dat boekje... M"n chirurg zei toen wel gewoon dat ik de ankermethode zou krijgen.... Dat is ook één van de vele redenen geweest dat ik toch maar naar een andere chirurg ben overgestapt... Als ze t al te moeilijk vinden om de juiste informatie in het boekje te zetten..... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Jeetje ik snap er echt niks meer van hoor, ik weet ook niet of ik nog een afspraak met haar kan maken in korte tijd, maar ik ga t maar gewoon proberen, want ik wil echt nog wel wat dingetjes weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd! Maar, meestal hebben ze toch wel wat ruimte voor dit soort afspraken tussendoor? Kweet dat ik bij de Bergman nog wel een afspraak tussendoor zou kunnen maken als ik wil..... Bij Bronovo ging het eerst ook vrij makkelijk...... Gewoon proberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Oké ik ga morgen gelijk bellen! Niet alleen voor die vraag hoor, ik vind het allang prima, mijn zus is 3 jaar geleden door dezelfde arts in hetzelfde ziekenhuis geopereerd en bij haar is het mooi geworden dus daar heb ik al wel vrede mee ;) welke methode het ook is..

Zo, gister lekker op het strand gegeten, over een tijdje hoef ik geen zwart bloesje meer aan in die hitte hihihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

good for you!!!!!!!!! :101:

alleen nog maar mooie bikini's en topjes e.d

maar toch zou ik het nog wel even aan je pc vragen van die methodes hoor, je moet toch wel weten welke ze gaan doen bij jou???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Stom stom stom, ik heb niet gebeld vandaag.. Dat is omdat ik bellen met mn mobiel te duur vind (zeker als je in de wachtrij staat ofzo) en ik dus bij mijn moeder thuis moet bellen (met de huistelefoon = gratis), dus dat ga ik morgen doen.. Ga bellen voor een afspraak met de PC en de anesthesist, het komt dichtbij!

Qua lijnen gaat het even niet zo goed, erg slecht gegeten de afgelopen week (veel patat enzo) en niet al te veel gesport. Echter wel gewerkt met die hitte, dat scheelt ook wel altijd een hoop ;) Morgenochtend ga ik weer sporten, mezelf weer effe over de drempel heentillen!

Oja vraagje, zijn jullie ook van te voren begonnen met het slikken van vitamine C ofzo? Wat raden jullie mij aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik heb vanaf een week van te voren 1000mg vitamine C per dag geslikt, op recept van mijn PC. Of het echt werkt, geen idee, maar het zal in ieder geval niet schaden. Vit C schijnt de wondgenezing te bevorderen. Nu is dat bij mij heel soepel gegaan, maar denk dat dat niet alleen door de vit C komt ;).

Ik heb ook arnica D6 druppels ingenomen, dat helpt tegen de zwelling en tegen blauwe plekken. Heb ik behalve die enorme unit ook niet gehad en zwelling viel ook wel mee. Wederom, baat het niet dan schaadt het niet. Vanaf week van te voren, 3x daags 10 a 15 druppels innemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

De belangrijkste raad die ik je kan geven is: zorg dat je helemaal uitgerust bent en dat je weerstand helemaal op peil is op het moment dat je geopereerd wordt. Je lichaam heeft na de operatie alleen nog maar tijd en energie om je wonden te herstellen en dat duurt langer als het zich tegelijkertijd bezig moet houden met slaapgebrek en/of ziekte of verkoudheid. Ik heb bewust de laatste 4 dagen voor de operatie goed bijgeslapen en geen alcohol meer gedronken. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ik ook en dat helpt wel omdat je eerst wel wat moeizamer slaapt en in slaap komt..............

even op de gezonde toer dus nog maar :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Het scheelt dat ik niet rook en niet drink, ik hou echter wel echt van snoepen en slechte snacks ;).. Die zaterdag voor de operatie is de laatste dag dat ik werk, die zondag heb ik allemaal leuke dingen gepland en die maandag is gewoon lekker vrij...

Vandaag lekker gesport, effe nét iets fanatieker dan normaal, heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net m'n laatste rooster gekregen, de donderdag een ochtenddienstje, laatste werkdag voor een tijdje.. vrijdags even langs mijn vader, zaterdags even bakken als het lekker weer is of gewoon helemaal niks, zondags naar Slagharen met een aantal lieve collega's en die maandag word ik geopereerd.

15 juni heb ik een beachvolleybaltoernooi van m'n werk trouwens, doe lekker mee, al bak ik er niks van natuurlijk haha :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.