Ga naar inhoud

Herstel ervaringsverhalen gezocht


SherR_

Aanbevolen berichten

Op 10-4-2023 om 19:11, Janey37 zei:

Hoe zit het eigenlijk met jullie gevoel? 

Gaat goed hier. Nu 8 weken verder. Beetje spierpijn achtig gevoel aan de zijkanten als ik te veel doe, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Eind mei nog een controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, linsofie zei:

Met mij gaat het ook goed, deze week laatste controle bij de chirurg, heeel soms is het hier en daar nog wat gevoelig maar dat vind ik niet vreemd. 

Heerlijk de lente en zomer in zonder gedoe en gezweet van een grote boezem. Zo blij!

Hier kijk ik ook enorm naar uit! En weer leuke badkleding aankunnen zonder te moeten zoeken naar een speld in een hooiberg 😅.

 

Ik twijfel hier wanneer ik weer een beetje het sporten kan gaan opbouwen. Wil eigenlijk al beginnen maar er zegt ook een stemmetje in mijn hoofd te wachten tot de eind controle 😅.

Doe wel al wat yoga/pilates bewegingen, maar dat is vrij rustig natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-4-2023 om 09:06, Janey37 zei:

@Pechvogel91

 

Hey, hoe is je operatie verlopen?

Hoi allemaal, 

beetje late reactie. Ik ben vrijdag opnieuw geopereerd, op zich is de operatie goed gegaan maar uiteindelijk is er toch bijna een cupmaat af gehaald. Zoveel weefsel was afgestorven en hebben ze weg moeten halen. Nu aan de antibiotica en hopen dat het deze keer goed hersteld🍀 

 

het nare is dat de vorige keer de ellende pas na 10 dagen begon en de tweede borst zelfs pas na ruim 4 weken dus voorlopig voelt het nog niet veilig voor me. De vorm is nu ook heel gek omdat waar nu weefsel weggehaald is, niets nieuws geplaatst is. Ik verwacht dat m’n borsten in de loop van de tijd wel weer rond zullen worden maar dat is nu even niet het geval. 
 

bedankt voor alle lieve reacties! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pechvogel91 zei:

Hoi allemaal, 

beetje late reactie. Ik ben vrijdag opnieuw geopereerd, op zich is de operatie goed gegaan maar uiteindelijk is er toch bijna een cupmaat af gehaald. Zoveel weefsel was afgestorven en hebben ze weg moeten halen. Nu aan de antibiotica en hopen dat het deze keer goed hersteld🍀 

 

het nare is dat de vorige keer de ellende pas na 10 dagen begon en de tweede borst zelfs pas na ruim 4 weken dus voorlopig voelt het nog niet veilig voor me. De vorm is nu ook heel gek omdat waar nu weefsel weggehaald is, niets nieuws geplaatst is. Ik verwacht dat m’n borsten in de loop van de tijd wel weer rond zullen worden maar dat is nu even niet het geval. 
 

bedankt voor alle lieve reacties! 

Ik duim voor je dat het herstel nu goed gaat en je uiteindelijk blij bent met het resultaat! 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-4-2023 om 20:30, Pechvogel91 zei:

Hoi allemaal,

 

ik heb niet alle reacties gelezen en wil niet te negatief zijn maar ik heb een vreselijk herstel! Heb nog nergens iets vergelijkbaars gevonden. Beiden borsten zijn de drielandenpunten gaan wijken, zit nu op bijna 6 weken po en ben al zeker 15 keer terug gemoeten naar het ziekenhuis om dood weefsel uit mijn wonden te laten knippen. Heeft iemand hier ervaring mee?

 

aanstaande vrijdag word ik opnieuw geopereerd maar ik ben zo bang dat dit weer gebeurd! Bijgevoegd wat foto’s. Hoop dat jullie er tegen kunnen want het is niet smakelijk.

 

1 tip: laat ze die hechtpleisters of hechtingen niet te snel uithalen. Bij mij is het daardoor open gegaan en daar heb ik nu gigantische wonden aan over gehouden. 
 

ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en me weer een beetje moed kan inpraten want dat kan ik wel gebruiken😢

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


heyy hoe is het nu met je? Hoe ging de operatie en hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Pechvogel91 zei:

Hoi allemaal, 

beetje late reactie. Ik ben vrijdag opnieuw geopereerd, op zich is de operatie goed gegaan maar uiteindelijk is er toch bijna een cupmaat af gehaald. Zoveel weefsel was afgestorven en hebben ze weg moeten halen. Nu aan de antibiotica en hopen dat het deze keer goed hersteld🍀 

 

het nare is dat de vorige keer de ellende pas na 10 dagen begon en de tweede borst zelfs pas na ruim 4 weken dus voorlopig voelt het nog niet veilig voor me. De vorm is nu ook heel gek omdat waar nu weefsel weggehaald is, niets nieuws geplaatst is. Ik verwacht dat m’n borsten in de loop van de tijd wel weer rond zullen worden maar dat is nu even niet het geval. 
 

bedankt voor alle lieve reacties! 

Sorry lees nu pas je update. Hoop op goed verder herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je dat alles goed gaat... is er wat open gegaan na 8,5 week... Het is niet groot denk 1cm, maar ga mijn werk hier wel voor verantwoordelijk houden. Want dit was gewoon niet nodig geweest.

 

Ik MOEST namelijk van mijn leidinggevende werken gister. Een volledige bso dienst. Terwijl ik had gezegd dat mijn lijf dat niet zou trekken... Anders ging ze het noteren als werkweigering. Terwijl ik nog helemaal niet 100% beter ben gemeld. 🙄

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, SherR_ zei:

Denk je dat alles goed gaat... is er wat open gegaan na 8,5 week... Het is niet groot denk 1cm, maar ga mijn werk hier wel voor verantwoordelijk houden. Want dit was gewoon niet nodig geweest.

 

Ik MOEST namelijk van mijn leidinggevende werken gister. Een volledige bso dienst. Terwijl ik had gezegd dat mijn lijf dat niet zou trekken... Anders ging ze het noteren als werkweigering. Terwijl ik nog helemaal niet 100% beter ben gemeld. 🙄

 

 

Jeetje hoe dan?? Maar is het niet gewoon een wondje wat ik ook had een beetje oppervlakkig? Je bent zo goed als hersteld denk ik. Mijn wondje was binnen 2 dagen al dicht korstje is er ook al vanaf gevallen maar het bloede wel even. Heb je een foto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, vall22 zei:

Jeetje hoe dan?? Maar is het niet gewoon een wondje wat ik ook had een beetje oppervlakkig? Je bent zo goed als hersteld denk ik. Mijn wondje was binnen 2 dagen al dicht korstje is er ook al vanaf gevallen maar het bloede wel even. Heb je een foto?

Het is wel oppervlakkkig, maar open is open 😅. Ben vooral erg boos op mijn leidinggevende die mijn lichamelijke grenzen niet heeft geaccepteerd. Het komt volgens de arts namelijk wel door te veel doen. Dan komt er teveel spanning op de littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag contact gehad met het ziekenhuis. Het kan zijn dat het door mijn werkzaamheden komt, maar ze denken eerder dat het een oplosbare hechting is die uit de diepte komt... en een uitweg zoekt... 😅

 

Nu vragen ze aan mij of ik wil dat ze er naar kijken en die dan eventueel verwijderen. Iemand ervaring mee? 😅 Ze zei dat het verder geen kwaad kon, maar vind dit toch wel gek.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-4-2023 om 17:50, SherR_ zei:

Vandaag contact gehad met het ziekenhuis. Het kan zijn dat het door mijn werkzaamheden komt, maar ze denken eerder dat het een oplosbare hechting is die uit de diepte komt... en een uitweg zoekt... 😅

 

Nu vragen ze aan mij of ik wil dat ze er naar kijken en die dan eventueel verwijderen. Iemand ervaring mee? 😅 Ze zei dat het verder geen kwaad kon, maar vind dit toch wel gek.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoe is het nu met jw wondje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2023 om 20:36, Pechvogel91 zei:

Hoi allemaal, 

beetje late reactie. Ik ben vrijdag opnieuw geopereerd, op zich is de operatie goed gegaan maar uiteindelijk is er toch bijna een cupmaat af gehaald. Zoveel weefsel was afgestorven en hebben ze weg moeten halen. Nu aan de antibiotica en hopen dat het deze keer goed hersteld🍀 

 

het nare is dat de vorige keer de ellende pas na 10 dagen begon en de tweede borst zelfs pas na ruim 4 weken dus voorlopig voelt het nog niet veilig voor me. De vorm is nu ook heel gek omdat waar nu weefsel weggehaald is, niets nieuws geplaatst is. Ik verwacht dat m’n borsten in de loop van de tijd wel weer rond zullen worden maar dat is nu even niet het geval. 
 

bedankt voor alle lieve reacties! 

Hey hoe is het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-4-2023 om 22:11, vall22 zei:

Hoe is het nu met jw wondje?

Gaat goed. Zit een klein korstje op nog. Van de week bh's geshopt en hoewel ik dacht een volle C te hebben nu (sportbh C past prima) blijk ik toch een D cup te hebben... ben blij met het resultaat hoor, maar moest wel even schakelen 😅 

Merk wel dat een hele dag een beugelbh dragen mij nog te intens is door de beugels dus heb als ik thuis ben en niet de deur uit hoef nog lekker mijn sportbh aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Janey37,

 

Met mij gaat het heel goed. Af en toe nog beetje pijnlijke borsten, maar verder geen klachten 🙂

Vooral heel blij dat het allemaal achter de rug is en heerlijk aan het genieten van het feit dat ik géén gedoe meer heb met beha's die niet lekker zitten, kleding past goed, geen gezweet of zere nek en schouders.

 

Hoe is het met jou?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi 

 

gaat lekker geen last meer gehad en weer normaal aan het leven. 

 

Ik moet volgende week vrijdag voor mijn PO 3 maanden check up en ik ben blij dat ik dit zonder kleer scheuren overleefd

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

heb😂😂😅. Ik ben nog steeds super blij met het resultaat en show dat eindelijk ook alles zit gewoon veel beter.


ik heb super veel steun aan jullie gehad, en wil jullie daarvoor erg bedanken.

 

Hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat goed hier. Wel pas rechts een klein wondje maar dat is al weer dicht. Beugel bh's zitten me nog niet lekker voor een hele dag dus die draag ik nog minimaal. Zou eind deze maand mijn eindcontrolle hebben, maar dat is een maand opgeschoven helaas 😅.

 

Ben wel echt zo blij met het resultaat en het feit mijn kleding weer normaal aan te kunnen  geen nek en schouderklachten meer. Echt heel bevrijdend 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 11-5-2023 om 23:02, vall22 zei:

Hoi hoi 

 

gaat lekker geen last meer gehad en weer normaal aan het leven. 

 

Ik moet volgende week vrijdag voor mijn PO 3 maanden check up en ik ben blij dat ik dit zonder kleer scheuren overleefd

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

heb😂😂😅. Ik ben nog steeds super blij met het resultaat en show dat eindelijk ook alles zit gewoon veel beter.


ik heb super veel steun aan jullie gehad, en wil jullie daarvoor erg bedanken.

 

Hoe is het met jou? 

Wat zie je er goed uit! Wat fijn dat het zo goed gaat. Hier gaat ook alles goed. Heb zo nu en dan een beugelbh aan en dat gaat prima. 

 

Mijn litteken aan de linkerkant brand nog steeds af en toe en mijn borsten beiden trekken af en toe met draaien van zij op zij tijdens het slapen.

 

Voor de rest heel blij met het resultaat. Ben inmiddels 8 kilo afgevallen dus dat gaat ook lekker. Jullie hebben me echt zo geholpen. Fijn om te weten dat we er niet alleen voor stonden. Bedankt voor jullie steun en nu mogen we genieten van onze mooie nieuwe boobs.

 

Sorry voor mijn late reactie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-5-2023 om 11:40, linsofie zei:

@Janey37,

 

Met mij gaat het heel goed. Af en toe nog beetje pijnlijke borsten, maar verder geen klachten 🙂

Vooral heel blij dat het allemaal achter de rug is en heerlijk aan het genieten van het feit dat ik géén gedoe meer heb met beha's die niet lekker zitten, kleding past goed, geen gezweet of zere nek en schouders.

 

Hoe is het met jou?

 

 

Hey,

 

Sorry voor mijn late reactie. Hier hetzelfde. Linkerborst litteken doet af en toe nog pijn. Brand af en toe. En met slapen van zij naar zij trekt af en toe nog wat, maar voor de test geen klachten meer.

 

Ik weet precies wat je bedoelt. Eindelijk geen gedoe meer. Ik vond het herstel vreselijk, maar dankzij jou berichten ben ik er doorheen gekomen. Ben echt heel blij met je steun destijds. ;-).

 

Liefs Janey

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.