Ga naar inhoud

Rood80 : 21 mei 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Rood80 het gaat goedkomen die nachten. Bij mij duurde het wel 3 weken voor ik weet plat kon liggen zonder pijn. Pleisters gingen er bij mij ook af na een week maar gelijk nieuwe erop die ik zelf na een week er weer af mocht halen. Wel vond ik het fijn die controle. 
Je eerste foto’s zien er precies zo uit als bij mij, erg opgezwollen. Ook dat komt goed, ik vind m’n borsten elke dag mooier worden. Fijn gevoel he morgen een week, de eerste week zit erop. Elke week voelt toch een stapje verder in herstel.  X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rood80Ja dat hoop ik toch wel dat het eens gaat wennen... vannacht was bij mij goed te doen, maar een goede nacht is 5,5/6uur. Heb gelijk meer energie! 
Wat erg dat ik die nachten dat ik 7/7,5 uur slaap had voor lief heb genomen hiervoor haha. 

 

Oh echt, dan al. Ik heb pas een controle afspraak op 10 juni staan. Tot die tijd blijven mijn hechtpleisters er inderdaad ook op. Snap wel dat je dat spannend vindt hoor. Ik ben ook erg benieuwd naar mijn littekens. 
Het gekke is ik durf allemaal zelf nog niet zo goed te voelen aan mijn borsten of te duwen of iets. Ben allemaal maar bang dat ik iets verkeerds doe haha. Dus veilig in de BH en verder laat ik de meiden maar even met rust nog 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 Dat ging goed! Ze vond het er mooi rustig uitzien.. De littekens vielen mij ook mee, had het veel roder verwacht. Ze wilde er geen pleisters meer op doen maar heb gevraagd of ze het toch wilde doen..vind ik nog heel even fijner! Ook omdat ik vandaag weer naar mijn werk ben geweest. Ben kapot, haha.. Maar het ging wel aardig. Ik heb wel echt giga gevoelige tepels..daar heb ik nog het meeste last van! Zal deze week weer even foto's maken.. ze beginnen steeds meer in shape te komen! Ik moet nu 22 september weer naar Boerhaave voor de final check.. Hoe gaat het bij jou?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Rood80 zei:

@Noor45 Dat ging goed! Ze vond het er mooi rustig uitzien.. De littekens vielen mij ook mee, had het veel roder verwacht. Ze wilde er geen pleisters meer op doen maar heb gevraagd of ze het toch wilde doen..vind ik nog heel even fijner! Ook omdat ik vandaag weer naar mijn werk ben geweest. Ben kapot, haha.. Maar het ging wel aardig. Ik heb wel echt giga gevoelige tepels..daar heb ik nog het meeste last van! Zal deze week weer even foto's maken.. ze beginnen steeds meer in shape te komen! Ik moet nu 22 september weer naar Boerhaave voor de final check.. Hoe gaat het bij jou?

 

Dat gaat voorspoedig! Fijn. Ben benieuwd naar je nieuwe foto’s 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Jenster zei:

@Rood80klinkt goed! Ben benieuwd naar je foto’s. (Ik mag morgen naar Boerhaave :43:)

na hoeveel tijd ben je weer gaan werken? Kan me voorstellen dat je bekaf bent. Heb jij het op je werk verteld?

@Jenster Ik ben na 10 dagen weer gaan werken ja.. Ging wel ok! Ik heb het tegen 1 iemand verteld zodat ik diegene kon inschakelen als er iets te tillen valt ;) Heb gezegd dat ik een weekje op vakantie was..best ingewikkeld als niet veel mensen het weten, haha... Maar het valt in ieder geval niet op..niemand heeft het gezien :) Heb nieuwe foto's geplaatst net!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Wendy2020 zei:

@Rood80Fijn om te horen dat alles goed was bij je controle!

Gaat het slapen ondertussen ook iets beter? 
Ben je maar één weekje vrij geweest na je OK? Best pittig denk ik om dan alweer aan de slag te gaan? 

@Wendy2020 Nee, haha...slapen heb ik opgegeven..ik maak er het beste van maar een goeie nacht heb ik vast over 4 weken weer! Werken gaat dus wel ok...moet wel echt opletten dat ik niet te veel doe. Dat inkapselen duurt sowieso +/- 6 weken toch..dat gaat niet sneller als je je goed voelt dus daar moet ik wel echt op letten.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig @Rood80!!!

 

Fijn dat je het tegen iemand hebt kunnen zeggen en dat werken goed ging 

Ik zit er ook wel over na te denken, want heb een computer functie maar sjouw ook wel eens met een doos. Werk in een mannen bedrijf dus gooi mn vrouwen kaart er wel in. En sowieso weten een aantal directe collega's t al, dus kan ik hen evt inschakelen ;) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rood80Wat mooi je nieuwe foto’s! Ziet er echt al goed uit! 
Ja ik vind het ook erg moeilijk om niet teveel te doen, heb vanmiddag per ongeluk toch weer een wat zwaardere vaas met bloemen getild, en ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht mij netjes aan alle regels te houden maar even niet had begrepen dat je ook helemaal niet mocht bukken. Dit heb ik nu toch echt al een aantal keren gedaan... merk dan dat ik gelijk erg onzeker wordt en ga zitten piekeren...bah blij als die 6 weken voorbij zijn joh 🙈

 

Nou... slaaplekker weer haha (succes😅)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Rood80 zei:

@Noor45 Ze staan erop!!

 

Wat mooi en wat veranderd al in een week!!! 
Ik heb ook een nieuwe foto geplaatst. Vind het leuk om jouw foto’s te zien. Jij hebt de protheses die ik eigenlijk zou krijgen maar ik had last minute voor een high projection prothese gekozen toen ik onverwachts een andere arts kreeg. Onze voorsituatie was ongeveer hetzelfde. 
Jij krijgt echt een heel mooi natuurlijk resultaat. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat jullie allemaal "regels" hebben meegekregen. vd Weij heeft gister tegen mij gezegd dat ik vooral de 1e week rustig aan moet doen (geen autorijden, geen armen boven je hoofd, niet tillen, motorrijden mag helaas 6 weken niet, en saxofoon spelen mag ik meteen weer doen ook al hangt die aan mijn nek), maar dat ik in principe alles kan en mag doen daarna....ik ga toch nog maar eens wat specifieker uitvragen denk ik. Wat heeft hij tegen jou gezegd? Ben ik wel benieuwd naar.

 

We hebben echt dezelfde adviezen gekregen, ik ga voor 380. Dat past het mooist bij mijn lijf. Daar was vd Weij het helemaal mee eens. Groter kon niet, maar wil ik ook niet. Ik wil het ook graag natuurlijk (maar dan wel maximaal 🙈).

 

Ik heb even gekeken in je album. Het wordt echt mooi!! (Ik word daar zo enthousiast van!) :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Jenster zei:

Ik zie dat jullie allemaal "regels" hebben meegekregen. vd Weij heeft gister tegen mij gezegd dat ik vooral de 1e week rustig aan moet doen (geen autorijden, geen armen boven je hoofd, niet tillen, motorrijden mag helaas 6 weken niet, en saxofoon spelen mag ik meteen weer doen ook al hangt die aan mijn nek), maar dat ik in principe alles kan en mag doen daarna....ik ga toch nog maar eens wat specifieker uitvragen denk ik. Wat heeft hij tegen jou gezegd? Ben ik wel benieuwd naar.

 

We hebben echt dezelfde adviezen gekregen, ik ga voor 380. Dat past het mooist bij mijn lijf. Daar was vd Weij het helemaal mee eens. Groter kon niet, maar wil ik ook niet. Ik wil het ook graag natuurlijk (maar dan wel maximaal 🙈).

 

Ik heb even gekeken in je album. Het wordt echt mooi!! (Ik word daar zo enthousiast van!) :1bouncingboobs:

@jenster Sowieso zei van der Weij tijdens het consult dat ik hij verwachte dat ik met 3 a 4 dagen wel weer op de been zou zijn! En dat klopt ook wel.. Vrijdag was ik op controle en toen zei die arts dat ik alles behalve sporten en zwaar tillen wel weer mocht. Met armen strekken boven het hoofd nog wel uitkijken en tot 2 weken rechtop slapen.. Autorijden is volgens mij meer een verzekeringdingetje dacht ik? Ik ben na die controle weer gaan rijden.. 

 

Van der Weij zei tegen mij eerst 340 en toen ik die aan het passen was zei hij dat 380 ook wel kon maar dat vond ik bij mij iets te groot en 340 vond hij ook mooi dus daar voor gegaan. Maar dat is bij iedereen anders, 240 kan er groter uit zien bij iemand anders dan mijn 340..gek is dat he?  Vertrouwde ook blind op zijn advies want zoveel mooie resultaten van hem gezien..en helemaal naar mijn zin nu!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 24-5-2021 om 18:46, Rood80 zei:

Hallo!

 

Omdat ik zelf veel heb gehad aan alle verhalen hier deel ik ook mijn verhaal en verslag! Ik heb nooit grote borsten gehad; een kleine B. Ze waren altijd wel goed van vorm en met een flinke dosis zelfspot was ik er wel ok mee.. Uiteraard; als ik op een knop kon drukken in die tijd om grotere borsten te hebben had ik het gedaan hoor maar een borstvergroting was toch wel de ver van mijn bed show. Maar dat kwam vooral door het taboe en de mening van andere ;) Maar goed, 2 zwangerschappen verder en met wat meer jaartjes op de teller werd de kleine B vooral een lege B en al werk je nog zo hard voor je lijffie..hier doe je niks aan. En yolo..iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt en niemand kan erover oordelen over hoe het voor iemand voelt dus.....ik ging ervoor!

Ben bij 2 klinieken gaan praten en Boerhaave voelde voor mij het beste aan. Dr. van der Weij staat bekend om zijn natuurlijke resultaten en ook zijn consult vond ik erg prettig.. Mijn wens was een finke C en hij adviseerde mij 340 of 380cc voor de spier. 380 vond ik echt TE groot, bij 340 moest ik zelfs even slikken maar kleiner raadde hij echt af..dit past het beste bij mijn lijf. Ik weeg 71 en ben 171cm en niet tenger gebouwd. 

 

Afgelopen vrijdag was het zover! Eigenlijk is het allemaal heel lekker gelopen. Ik hoefde niet te wachten, super vriendelijke mensen en voor ik het wist kwam de arts aftekenen en op naar de OK! Narcose was ook zo gepiept en dan word je wakker met nieuwe vriendinnen ;) Stiekem al even gegluurd onder het laken maar dan lijken ze best klein, haha.. Maar ze kwamen al snel met een spiegel en toen was ik toch wel even heel blij. Ik ben eindelijk af! 🙂 Sportbeha aan..even bijkomen, eten, drinken en naar toilet en 4u later sta je weer buiten! Lekker naar huis.. Nu 3 dagen later kan ik wel zeggen dat het echt heel goed gaat..Ok, het op mijn rug slapen is wel een dingetje maar ik heb weinig pijn. Vandaag heb ik ook het idee dat ze al wat zachter zijn geworden want man, man..de boel stond wel strak de afgelopen dagen. Ook is het natuurlijk flink gevoelig allemaal en moet ik omdat het zo goed gaat wel echt opletten dat ik niet te veel doe want dan merk ik het wel. 

Ze moeten nog in model komen en genezen maar wat ben ik nu al BLIJ!

Hoihoi, hoe gaat het nu met je en je herstel? Ik heb ook advies 340cc bij van der Weij. Hoop dat ik begin augustus geopereerd kan worden. Kan je me toevoegen aan je album? 

Groetjes☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.