Ga naar inhoud

Rood80 : 21 mei 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Omdat ik zelf veel heb gehad aan alle verhalen hier deel ik ook mijn verhaal en verslag! Ik heb nooit grote borsten gehad; een kleine B. Ze waren altijd wel goed van vorm en met een flinke dosis zelfspot was ik er wel ok mee.. Uiteraard; als ik op een knop kon drukken in die tijd om grotere borsten te hebben had ik het gedaan hoor maar een borstvergroting was toch wel de ver van mijn bed show. Maar dat kwam vooral door het taboe en de mening van andere ;) Maar goed, 2 zwangerschappen verder en met wat meer jaartjes op de teller werd de kleine B vooral een lege B en al werk je nog zo hard voor je lijffie..hier doe je niks aan. En yolo..iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt en niemand kan erover oordelen over hoe het voor iemand voelt dus.....ik ging ervoor!

Ben bij 2 klinieken gaan praten en Boerhaave voelde voor mij het beste aan. Dr. van der Weij staat bekend om zijn natuurlijke resultaten en ook zijn consult vond ik erg prettig.. Mijn wens was een finke C en hij adviseerde mij 340 of 380cc voor de spier. 380 vond ik echt TE groot, bij 340 moest ik zelfs even slikken maar kleiner raadde hij echt af..dit past het beste bij mijn lijf. Ik weeg 71 en ben 171cm en niet tenger gebouwd. 

 

Afgelopen vrijdag was het zover! Eigenlijk is het allemaal heel lekker gelopen. Ik hoefde niet te wachten, super vriendelijke mensen en voor ik het wist kwam de arts aftekenen en op naar de OK! Narcose was ook zo gepiept en dan word je wakker met nieuwe vriendinnen ;) Stiekem al even gegluurd onder het laken maar dan lijken ze best klein, haha.. Maar ze kwamen al snel met een spiegel en toen was ik toch wel even heel blij. Ik ben eindelijk af! 🙂 Sportbeha aan..even bijkomen, eten, drinken en naar toilet en 4u later sta je weer buiten! Lekker naar huis.. Nu 3 dagen later kan ik wel zeggen dat het echt heel goed gaat..Ok, het op mijn rug slapen is wel een dingetje maar ik heb weinig pijn. Vandaag heb ik ook het idee dat ze al wat zachter zijn geworden want man, man..de boel stond wel strak de afgelopen dagen. Ook is het natuurlijk flink gevoelig allemaal en moet ik omdat het zo goed gaat wel echt opletten dat ik niet te veel doe want dan merk ik het wel. 

Ze moeten nog in model komen en genezen maar wat ben ik nu al BLIJ!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rood80Heee nog iemand die afgelopen vrijdag geopereerd is, zelfde dag als mij! Alleen bij mij zijn ze dual plane geplaatst. 
Je verhaal is zo herkenbaar! Ten eerste over hoe strak de boel staat haha. Ik noem het nog niet mijn twee vriendinnen, maar nog mijn twee bakstenen nu 😅

Haha heel herkenbaar ook dat je op de uitslaapkamer denkt eehm is dit alles? Ik had precies hetzelfde!

 

Hoe gaat het met slapen? 😊

 

Wat fijn dat het allemaal zo goed verlopen is en dat je de stap hebt genomen! 
Heb je ook een album? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai! 🎷gefelicitoeterd 🎷met je nieuwe boobs! Je operatieverhaal klinkt er als 1 uit het boekje! Fijn! En je aanloop er naartoe klinkt ook heel bekend 😉. Ik ben erg blij met het forum, zit in de oriënterende fase, dus alle ervaringen zijn erg welkom. Fijn dat jij jouw verhaal ook deelt.

Zou ik met je mee mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Noor45 zei:

Wat super fijn! Voorspoedig.  Ze komen als de zwelling gaat vanzelf naar voren en worden dan groter. X

 

59 minuten geleden, Noor45 zei:

Zie zelfs al nieuwe foto’s!  Dat wordt heel mooi! 

Thanx! Ik kon het ook even niet laten om een oude bikini aan te trekken..zie je toch even waar je het allemaal voor doet, haha..

 

@Wendy2020 Slapen? Wat is dat? ;) Ik heb zo'n zwangerschapskussen waar ik tussen lig zodat ik niet omrol maar ideaal is het niet..zere rug ook! Hoe gaat dat bij jou? Ik voeg je toe aan mijn album! Heb jij er ook 1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rood80

 

fijn nu ook je eigen verslag! 
Goed om te lezen dat het voorspoedig gaat 😊

 

de schrik om de grootte van de protheses herken ik. Nav de verhalen hier en de foto’s dacht ik in de richting van 350 demi. Toen kwam de arts met 525 😱 en zei vrij snel daarna, maar ik denk dat we met 475 ook een heel mooi resultaat krijgen 


Ik ben benieuwd naar je updates en je foto’s. Mag ik in je album kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rood80ik heb even gespiekt! Wat ziet het er nu in bikini al mooi uit! 
 

over het slapen heb ik ook ergens gelezen dat je ipv hoofd- of  voeteneinde zet je  verhoog je de zijkant van je matras door er kussens onder te leggen. Dan ben je niet compleet afhankelijk van het Voedingskussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rood80 zei:

 

Thanx! Ik kon het ook even niet laten om een oude bikini aan te trekken..zie je toch even waar je het allemaal voor doet, haha..

 

@Wendy2020 Slapen? Wat is dat? ;) Ik heb zo'n zwangerschapskussen waar ik tussen lig zodat ik niet omrol maar ideaal is het niet..zere rug ook! Hoe gaat dat bij jou? Ik voeg je toe aan mijn album! Heb jij er ook 1?

Ja hier precies hetzelfde.. ook aan het worstelen met het zwangerschapskussen en kussens er bovenop en ook nog onder mijn bovenbenen zodat ik minder wegzak, maar ook vooral veel pijn in mijn rug en stuitje.

welke pijnstilling gebruik je? 
Ik heb je toegevoegd aan mijn album 😊

Ik herken je inderdaad wel een beetje in mijn foto’s ook! Alleen zal het bij jou denk ik wat sneller zakken aangezien ze voor de spier zijn geplaatst. 
 

Hopelijk gaat het slapen vanavond wat beter! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Rood80 zei:

@Cassie  Ik heb je toegevoegd! Spannend donderdag...ik ga met je meelezen hoor. Wil je mij ook toevoegen..ben benieuwd!

Bedankt, dat gaat mooi worden op het strand deze zomer!

Ik heb je toegevoegd. Bij mij is het de bedoeling dat er ook zoiets qua volume in gaat. Ik vond het ook eerst nogal veel, maar bij jou zie ik dat het zeker niet te groot is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassie  We komen een beetje uit dezelfde 'voor' situatie en jij gaat ook voor de spier he? Dan zal het vergelijkbaar zijn inderdaad...spannend!!

 

@Von5385Yes, ik voeg je toe! Mag ik ook bij jou meekijken? 

 

@Lottje72Thanx!! Jaaaaa...gelukkig heb ik dit ook precies zo gehad met mijn 2 keizersnedes dus ik hield er al rekening mee dat slapen zooooo overschat is tegenwoordig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2021 om 10:52, Wendy2020 zei:

@Rood805 dagen PO alweer, hoe is afgelopen nacht gegaan? 
Hier toch redelijk dramatisch weer.. denk dat ik hooguit 4 uurtjes heb gehaald. Blijft toch echt een ding dat half zittend slapen. Maar, elke dag is er weer één! ☺️

@Wendy2020 Echt he? Bij mij was het echt weer kansloos vannacht..maar het zal toch wel eens gaan wennen? Ik ga morgen op controle, ben jij al geweest? Dan gaat die tape van de hechtingen eraf..ik vind dat nogal spannend, dan ben je weer zo kwetsbaar. Ben ook benieuwd hoe die littekens eruit zien en hoe ver de genezing ervan is.. Hoe gaat'ie bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.