Ga naar inhoud

Fiedewie : 3 februari 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

27 minuten geleden, Fiedewiet zei:

@Amaryllis @Maja @Marietjuh Ik heb wel een zwangerschapskussen geleend van een vriendin, maar ben er na 2 nachten mee gestopt omdat ik er heel moeilijk in lag. Wel een goede tip om dat ding onder m’n knieën te leggen, dan lig je toch in een andere houding - ga ik vannacht eens proberen! Ik ben afgelopen nacht slechts 1x wakker geworden haha dus er zit een stijgende lijn in - hopelijk vannacht eindelijk eens een nachtje echt doorslapen 🙏🏽
 

Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk als ik in m’n nakie voor de spiegel sta. Je blijft er naar kijken 😂 Ik heb overigens nog helemaal geen gevoel aan de onderkant van m’n borsten, ik kan erin prikken met m’n vinger maar voel niks. Ik heb alleen gevoel aan de zijkant en bovenkant, maar heb begrepen dat dat vrij normaal is en nog gaat veranderen. Ben benieuwd! 
 

Morgenmiddag staat de controle al op de planning - wat ik er zelf van kan zien, zien de wondjes er volgens mij goed uit maar ben benieuwd als de pleisters er van af gaan! 

Ja, het is bij mij ook nog altijd zoeken naar een goede slaaphouding, maar het kussen onder mijn knieën doet echt al wonderen. 

 

Ik heb ook geen gevoel in het gedeelte onderaan mijn borst onder mijn tepels. Raar gevoel he. Vooral omdat het daar ook nog zo strak staat. 

 

Ik had ook geen gevoel meer in mijn linkertepel. Ondertussen voel ik al terug iets als ik eraan kom, nog steeds vaag gevoel maar dus wel al al iets beter.  Tijd geven dus... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
4 minuten geleden, Fiedewiet zei:

Hi @Maja ik vroeg me af hoe het herstel bij jou gaat, aangezien jij een paar daagjes voorloopt op mij 🙂 Merk jij al dat ze wat zachter worden? Bij mij gaat het in principe heel goed, maar de zwelling zit er nog steeds wel - zit nog niet echt beweging in. 

Hey Fiedewiet! Ja ze worden zeker iets zachter en zijn ietjes gezakt. De linker wat meer dan de rechter, maar dat zie ik voornamelijk omdat ik er elke dag een paar keer naar kijk 🙈 het is dus echt minimaal. Beweging zit er inderdaad nog niet in. 

 

Wat ik dus nu wel heb en de afgelopen 2 weken niet, is dat alles opeens super gevoelig ia. BH zit nu ook minder lekker omdat het de huid aanraakt. En m'n tepels mag je niet eens naar kijken, zo gevoelig! Doe nu af en toe de bh los en laat ze even een half uurtje luchten haha 

 

Ik ben ook erg ongeduldig, wil eigenlijk dat ze nu al normaal aanvoelen en mooi soepel zijn. Geduld is een schone zaak bewijst weer 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die super gevoelige huid heb ik ook ja! Bij mij beperkt het zich wel tot de bovenkant, want de onderkant is nog steeds gevoelloos. Ik merk dat het ook extreem is als ik het koud heb (en het was nogal koud vorige week🤣) - als ik dan een rilling van kippenvel heb, dan levert dat echt een pijnscheut op. Super gek gevoel, niet heel prettig to be honest 😂 Ik heb wel gehoord dat het erbij hoort (extreem gevoelig of juist gevoelloos) want komt volgens mij door het vocht wat zich verplaatst in je borst. Ik hoop wel dat het snel voorbij is! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi allemaal,

 

Ik dacht ik gooi weer even een update online, aangezien ik inmiddels 4,5 week PO ben. Het gaat eigenlijk hartstikke goed! Op nog wat kleine ongemakken na (kan m’n armen nog niet volledig boven m’n hoofd strekken, niezen doet nog beetje pijn, en over drempels rijden is niet zo prettig haha) ben ik eigenlijk alweer helemaal de oude. Kan sinds deze week ook weer lekker op m’n zij slapen, halleluja!! Dat heb ik gemist 😁 

 

M’n borsten zelf worden langzaamaan wat zachter heb ik het idee, maar zijn nog steeds wel hard en staan recht vooruit - ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren hebben die ook dual plane zijn geopereerd? Wanneer gaan ze een beetje “hangen”? 
 

So far so good in ieder geval! Als ik nu op de eerste weken terug kijk dan is het me echt 100% meegevallen. Tuurlijk was het in het begin wel echt even naar en die rugpijn kan ik me nog goed voor de geest halen 😖 Maar m’n herstel is eigenlijk wel echt volgens het boekje gegaan en ben nu al zo ontzettend blij met het resultaat 😁😁 Hoor graag jullie verhalen!

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Fiedewiet zei:

Hi allemaal,

 

Ik dacht ik gooi weer even een update online, aangezien ik inmiddels 4,5 week PO ben. Het gaat eigenlijk hartstikke goed! Op nog wat kleine ongemakken na (kan m’n armen nog niet volledig boven m’n hoofd strekken, niezen doet nog beetje pijn, en over drempels rijden is niet zo prettig haha) ben ik eigenlijk alweer helemaal de oude. Kan sinds deze week ook weer lekker op m’n zij slapen, halleluja!! Dat heb ik gemist 😁 

 

M’n borsten zelf worden langzaamaan wat zachter heb ik het idee, maar zijn nog steeds wel hard en staan recht vooruit - ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren hebben die ook dual plane zijn geopereerd? Wanneer gaan ze een beetje “hangen”? 
 

So far so good in ieder geval! Als ik nu op de eerste weken terug kijk dan is het me echt 100% meegevallen. Tuurlijk was het in het begin wel echt even naar en die rugpijn kan ik me nog goed voor de geest halen 😖 Maar m’n herstel is eigenlijk wel echt volgens het boekje gegaan en ben nu al zo ontzettend blij met het resultaat 😁😁 Hoor graag jullie verhalen!

 

xx 

Fijn dat het al zo goed met je gaat! Armen boven je hoofd mag geloof ik ook pas na 6 weken weer.

Haha lekker he eindelijk weer op je zij kunnen slapen 🥰 ik kon het al na 2 weken en was zooo blij 😅

 

Ik heb ze voor de spier dus hoelang het ongeveer duurt met dp weet ik helaas niet.

 

Jaaa die rugpijn was bij mij ook zo erg maar lijkt alweer zo lang geleden.. ben nu bijna 9 weken po en ze worden nog steeds zachter gelukkig.. ben wel heel benieuwd hoe zacht ze nog gaan worden 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.