Jump to content

Fiedewie : 3 februari 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave

Recommended Posts

Hi allemaal,

Na een aantal van jullie topics met veel interesse te hebben gelezen, vond ik het tijd om ook mezelf maar even voorstellen. Op 3 februari staat mijn operatie gepland, ik ga voor 305CC / anatomisch / dual plane en word geopereerd door Dr Bakker in de Boerhaave Kliniek. Ik ben zelf 1.78m en 58kg en heb nu cupmaat 75A. 

Ik haal ontzettend veel waardevolle info uit jullie topics, en ben benieuwd of er ook dames zijn die een soortgelijke voorsituatie hadden zoals ik nu en wat hun ervaringen zijn. Wat ik voornamelijk lees is dat je veel geduld moet hebben na de operatie, dat de zwelling dan best wel heftig kan zijn en je borsten nog een hele andere vorm hebben dan het eindresultaat. Ik probeer er zo relaxt mogelijk in te staan maar de zenuwen beginnen af en toe al wel te komen 🙂 Ik heb zelf geen album, dus kan begrijpen als je dan liever niet hebt dat ik wel bij jou kijk, maar zou het zeker waarderen om mee te kunnen kijken en zo een beetje een beeld te krijgen van hoe de herstelperiode er ongeveer uit ziet. 

Dankjewel! X

Hi welkom!

ik wordt dinsdag geopereerd door dokter vd weij ook boerhaave. Ik krijg 340 anatomisch voor de spier. Ik ben 1.71 en 62 kg. Heb nu een 75b. 

Als je het leuk vind kan ik je aan mijn album toe voegen 

• Desert-Rose changed the title to Fiedewie : 3 februari 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.