Ga naar inhoud

Ikke2 : 19 november 2020 : Dr. Hawinkels : Elkerliek ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Heerlijk hè, om weer te kunnen lopen! Heb inmiddels al 2x 10km in 1x kunnen lopen, dus het gaat best snel. Goed van jou dat je ook weer begonnen bent! Dat schuren herken ik niet zo. Wel dacht ik vandaag even de blaadjes van de stoep te vegen en dat voelde niet goed, had het idee dat ik mijn borstspier voelde schuiven, dus dat laat ik nog maar even iemand iemand doen 😂.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Op 10-12-2020 om 14:51, Ikke2 zei:

Sorry dat ik nu pas reageer. Had je berichtje niet gezien. Ik ben bij dr Hawinkels geweest en dat is super goed bevallen. Hele aardige man en het resultaat is heel mooi. Ik heb mentor 235 cc anatomisch achter de spier. Ik ben 1.60 en weeg 50 kilo. Hoe zijn je ander afspraken verlopen? 

Hey, ik heb ook al een tijdje niet meer op het forum gekeken en zie nu je antwoord 😉

Ik heb inmiddels het consult bij Verdonck gehad, die raadde aan 250 cc rond dual plane en gisteren op consult bij Schellekens die raadde 255-275 cc rond dual plane. Nu Hawinkels op 19 jan nog even afwachten en dan ga ik een beslissing maken.. Wel spannend hoor. Er zijn nu al nachten dat ik er niet van kan slapen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.