Ga naar inhoud

Ikke2 : 19 november 2020 : Dr. Hawinkels : Elkerliek ziekenhuis


Aanbevolen berichten

22 minuten geleden, Ikke2 zei:

@Tas dat zij hij tegen mij ook. Ik wil ook shoppen!! Eindelijk Leuke BH’s kunnen kopen na altijd maar die dikke maximizers te dragen. Jij mag dan over 2 weken gewone BH’s aan en dus lekker shoppen toch? 

@Ikke2, precies, eindelijk normale bh’s! Gewoon kopen wat je mooi vindt en niet alleen alleen maar super push ups. Ik had er online al een aantal laten komen, gewoon om al een beetje een idee te krijgen. Zit nu op een 70 D of E, klinkt toch een stuk leuker dan AA......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

28 minuten geleden, Tas zei:

@Ikke2, precies, eindelijk normale bh’s! Gewoon kopen wat je mooi vindt en niet alleen alleen maar super push ups. Ik had er online al een aantal laten komen, gewoon om al een beetje een idee te krijgen. Zit nu op een 70 D of E, klinkt toch een stuk leuker dan AA......

@Tas jazeker! Ik kom ook van AA geen idee wat voor maat het gaat worden. Denk 70B heb maar 235 cc anatomisch dual plane gekregen.en jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Tas zei:

375 mentor plus rond. Maar aantal cc wil niets zeggen heb ik al gezien. Ik zal je toegang geven tot mijn album, dan zul je zien dat het echt niet zo groot is 😂

Heb ff gekeken en ziet er heel mooi uit! Zeker niet te groot. Ik heb geen album, anders had ik je toegevoegd. Ben zo slecht met dat soort dingen dat ik bang ben dat ik die foto’s verkeerd plaats 😂 Idd heb ik hier ook gezien dat aantal cc niks wil zeggen. Ik hoop op een c cup maar wacht het maar even af. Nog 5 weken en dan mag ik bh’s gaan passen 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Tas zei:

375 mentor plus rond. Maar aantal cc wil niets zeggen heb ik al gezien. Ik zal je toegang geven tot mijn album, dan zul je zien dat het echt niet zo groot is 😂

Hoi Tas, 

 

Ik ben vandaag 11 dgn PO.  Ik las dat je mentor 375 hebt:-). Ik heb mentor smooth round high profile links  425 en rechts 375. 
 

zou ik mogen kijken in uw album ben nieuwsgierig naar je foto’s.☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ikke,

 

Ik wordt binnenkort teruggebeld door het Elkerliek om een afspraak te maken voor een consult. Voor dr Hawinkels was dit jaar geen plek meer voor consulten. Dat is op zich een goed teken. Hoe was jouw ervaring met hem? 

Ik heb nog een ander consult gehad bij Kliniek Veldhoven daar werd 235cc aangeraden, anatomisch, voor de spier. Dat had jij ook toch? Hoe bevalt de maat jou? Mag ik vragen wat voor postuur je nu hebt? Ik ben 171 en weeg rond de 58 kilo, ik wil ze vooral naturel en passend bij mijn figuur.

Op 8 dec heb ik ook nog een consult bij dr Verdonck in Belgie. Daarna kan ik wel een goede keus gaan maken denk ik. 

Succes met het herstel alvast!

Groetjes Bastiane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren zijn bij mij de pleisters en knoopjes van de oplosbare hechtingen weggeknipt. (Wat een fijn gevoel, gelijk minder spanning onder mijn borsten)

Het ziet er helemaal goed uit en mocht gelijk beginnen met smeren van the scare retreat crème van Bergman 2x per dag en zacht insmeren. 
 

* Op mijn vraag of ik geen borstband kon krijgen zodat ze misschien wat sneller dalen was het antw nee last alles vanzelf gaan. Geduldig zijn, het gaat vanzelf droppen en fluffen. 
*Op mijn vraag of ik mijn borsten  moet masseren en of ik nu mijn  haar gewoon zelf kan wassen en kammen want dat lees ik veel, was het antw :

Je zit op het borstenforum zeker? 😂

uhm ja zei ik. 
Reactie terug: laat je niet gek maken. En vergelijk jezelf vooral niet met een ander.  Bij de 1 duurt het proces wat langer en bij de ander korter. De 1 heeft meer last de ander nauwelijks last. Forum is leuk met lotgenoten maar iedereen zegt wat anders. Gevolg ze krijgen regelmatig telefoontjes met vragen/vergelijkingen met wat er op het forum is gelezen. 
Ik liep de deur uit met de boodschap, luister goed naar je lichaam. Je lichaam geeft aan ja of nee. Belangrijkste is herstel van je lichaam. Give it time en je gaat zien hoe mooi ze worden. 
In de auto besefte ik dat ik inderdaad ietwat obsessief bezig was met vergelijken van foto’s etc. Het zoeken  naar herkenning. Paar x per dag voor de spiegel. 
Ik ben dus een soort van aan het afkicken. 🙈

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 3 weken po en het gaat heel goed alleen doen mijn borsten rondom de tepels en de tepels zelf nog behoorlijk pijn. Lijkt een soort huidpijn. In mijn borsten voel ik een soort bubbeltjes en plopjes (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) Denk dat het vocht is. Heeft iemand hier nog meer last van? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2020 om 13:47, Vannie zei:

Gisteren zijn bij mij de pleisters en knoopjes van de oplosbare hechtingen weggeknipt. (Wat een fijn gevoel, gelijk minder spanning onder mijn borsten)

Het ziet er helemaal goed uit en mocht gelijk beginnen met smeren van the scare retreat crème van Bergman 2x per dag en zacht insmeren. 
 

* Op mijn vraag of ik geen borstband kon krijgen zodat ze misschien wat sneller dalen was het antw nee last alles vanzelf gaan. Geduldig zijn, het gaat vanzelf droppen en fluffen. 
*Op mijn vraag of ik mijn borsten  moet masseren en of ik nu mijn  haar gewoon zelf kan wassen en kammen want dat lees ik veel, was het antw :

Je zit op het borstenforum zeker? 😂

uhm ja zei ik. 
Reactie terug: laat je niet gek maken. En vergelijk jezelf vooral niet met een ander.  Bij de 1 duurt het proces wat langer en bij de ander korter. De 1 heeft meer last de ander nauwelijks last. Forum is leuk met lotgenoten maar iedereen zegt wat anders. Gevolg ze krijgen regelmatig telefoontjes met vragen/vergelijkingen met wat er op het forum is gelezen. 
Ik liep de deur uit met de boodschap, luister goed naar je lichaam. Je lichaam geeft aan ja of nee. Belangrijkste is herstel van je lichaam. Give it time en je gaat zien hoe mooi ze worden. 
In de auto besefte ik dat ik inderdaad ietwat obsessief bezig was met vergelijken van foto’s etc. Het zoeken  naar herkenning. Paar x per dag voor de spiegel. 
Ik ben dus een soort van aan het afkicken. 🙈

 

Ja daar heb ik ook last van haha. Steeds vergelijken met anderen en in de spiegel kijken. Denk idd dat elk lichaam anders is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2020 om 20:16, Bastiane17 zei:

Hey Ikke,

 

Ik wordt binnenkort teruggebeld door het Elkerliek om een afspraak te maken voor een consult. Voor dr Hawinkels was dit jaar geen plek meer voor consulten. Dat is op zich een goed teken. Hoe was jouw ervaring met hem? 

Ik heb nog een ander consult gehad bij Kliniek Veldhoven daar werd 235cc aangeraden, anatomisch, voor de spier. Dat had jij ook toch? Hoe bevalt de maat jou? Mag ik vragen wat voor postuur je nu hebt? Ik ben 171 en weeg rond de 58 kilo, ik wil ze vooral naturel en passend bij mijn figuur.

Op 8 dec heb ik ook nog een consult bij dr Verdonck in Belgie. Daarna kan ik wel een goede keus gaan maken denk ik. 

Succes met het herstel alvast!

Groetjes Bastiane

Sorry dat ik nu pas reageer. Had je berichtje niet gezien. Ik ben bij dr Hawinkels geweest en dat is super goed bevallen. Hele aardige man en het resultaat is heel mooi. Ik heb mentor 235 cc anatomisch achter de spier. Ik ben 1.60 en weeg 50 kilo. Hoe zijn je ander afspraken verlopen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
1 uur geleden, Tas zei:

Heb je je laatste controle al gehad @Ikke2of is die morgen?

Hi Tas. Ik heb dinsdag mijn controle. Vandaag bh’s gepast want mag morgen normale bh’s aan. Blijkt dat ik met mijn 235 cc en van aa afkom nu een 70d heb. Ben zo blij 😀. Controleer elk uur of die bh wel echt gevuld is Haha. Hoe gaat het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Ikke2 zei:

Hi Tas. Ik heb dinsdag mijn controle. Vandaag bh’s gepast want mag morgen normale bh’s aan. Blijkt dat ik met mijn 235 cc en van aa afkom nu een 70d heb. Ben zo blij 😀. Controleer elk uur of die bh wel echt gevuld is Haha. Hoe gaat het met jou? 

Hahaha, gaaf hè! Geen dikke matras bh’s meer, maar gewoon aan kunnen doen wat je zelf mooi vindt. Ben ook zo blij. Ik mag ook alles weer, hij vond dat alles er goed uit zag en ik heb ook nergens meer last van. Alleen als ik op mijn zij wil slapen, draai ik nog steeds automatisch terug 😂. Ik heb het hardlopen ook weer opgepakt en loop inmiddels weer 10 km, dat had ik 9 weken geleden echt niet kunnen bedenken. Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tas zei:

Hahaha, gaaf hè! Geen dikke matras bh’s meer, maar gewoon aan kunnen doen wat je zelf mooi vindt. Ben ook zo blij. Ik mag ook alles weer, hij vond dat alles er goed uit zag en ik heb ook nergens meer last van. Alleen als ik op mijn zij wil slapen, draai ik nog steeds automatisch terug 😂. Ik heb het hardlopen ook weer opgepakt en loop inmiddels weer 10 km, dat had ik 9 weken geleden echt niet kunnen bedenken. Hoe gaat het met jou?

Ik heb nog een beetje last van pijnlijke borsten maar gaat steeds beter. Op mijn zij liggen is ook nog een beetje pijnlijk. Heeft denk ik nog tijd nodig. Zal dat Dinsdag eens vragen. Ik wil ook weer gaan hardlopen. Volgens mij mag dat nu weer. Ben jij meteen weer gaan opbouwen na de 6 weken? Heerlijk weer sporten. Had jij dat ook zo gemist? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ikke2 zei:

Ik heb nog een beetje last van pijnlijke borsten maar gaat steeds beter. Op mijn zij liggen is ook nog een beetje pijnlijk. Heeft denk ik nog tijd nodig. Zal dat Dinsdag eens vragen. Ik wil ook weer gaan hardlopen. Volgens mij mag dat nu weer. Ben jij meteen weer gaan opbouwen na de 6 weken? Heerlijk weer sporten. Had jij dat ook zo gemist? 

Dat heb ik enorm gemist. Ik ben na de eerste controle begonnen met wandelen, iedere dag 10km. Sinds de laatste controle langzaam opbouwen met muziek, 2 liedjes lopen, 1 wandelen. Vorige week 3 liedjes lopen, eentje wandelen en deze week gewoon geprobeerd en 2x een half uur met 5 minuten pauze. Volgens de pc mag ik alles weer, net alsof ik nooit geopereerd ben, maar precies wat jij zegt, voelt niet altijd comfortabel om op mijn zij te slapen. Ben benieuwd wat hij dinsdag bij jou zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tasdaar heb je helemaal gelijk in. Ik wil vaak te snel maar idd ze zitten er nog niet zo lang dus mag ook best even wennen zijn. Heb jouw tip van het hardlopen gebruikt met een liedje wandelen en een liedje hardlopen en dat gaat heel goed 😀 heb jij ook nog dat als je je borsten beweegt je iets voelt schuren in je borst? 

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.