Ga naar inhoud

Wanneer seks na bv?


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Veerveertje zei:


Woooow hahahah tiet boven tiet zal ik maar zeggen, nice zeg en goed gevuld! Welke maat draag jij dan?! Geen L neem ik aan? Hoe passen jouw boobs in diezelfde sportbh dan in hemelsnaam? Die van jou lijken veel groter 😅

Haha ik heb ook de M want de L is in de breedte echt te wijd. Moet ook eerlijk zeggen dat ik ze in deze bh echt huge vind..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, pambbg zei:

Haha ik heb ook de M want de L is in de breedte echt te wijd. Moet ook eerlijk zeggen dat ik ze in deze bh echt huge vind..


Ja hahaha en dat vond ik ook al bij mezelf, maar die van mij zijn schattig naast de jouwe 🤣 Hoeveel cc heb jij?

 

Soms doet dit forum me echt denken aan de vrouwelijke dick-measuring contests trouwens hè 😂😂😂

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ja hahaha en dat vond ik ook al bij mezelf, maar die van mij zijn schattig naast de jouwe 🤣 Hoeveel cc heb jij?

 

Soms doet dit forum me echt denken aan de vrouwelijke dick-measuring contests trouwens hè 😂😂😂

500.. Kwam van 280!

Hahaha maar écht!! Ik kan hier verdwalen in de boobs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

Zouden kerels Dick picks naar elkaar sturen 🤣🤣🤣🤣


Hahaha zou grappig zijn, maar in de douches van voetbal zullen ze vast stiekem wel peeken bij elkaar ter vergelijking?? 😝😝

 

25 minuten geleden, pambbg zei:

500.. Kwam van 280!

Hahaha maar écht!! Ik kan hier verdwalen in de boobs 

 

Ah dat verklaart, is toch 200cc per tiet meer. Echt een mooi formaat zeg!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na 1 week al seks gehad. Wel een vluggertje op mijn tempo. Denk dat ik boven zat. Daarna hebben we elke week 1x seks gehad maar wel steeds vluggertjes... 

ik denk dat je het gewoon zelf moet aanvoelen wat kan en wat niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.