Ga naar inhoud

Wanneer seks na bv?


Aanbevolen berichten

Ik ben deze week drie weken en twee dagen PO. Ik heb een bv achter de spier en ben ondertussen pijn vrij. Natuurlijk let ik nog steeds op wat ik doen; ik ga niet sporten, doe geen grote huishoudelijke taken, til niets, draag mijn sportbh en band, verzorg de littekens enz... maar ik moet toegeven dat het wachten met seks voor 6 weken een onmogelijke zaak lijkt 🤭

 

Ondertussen heb ik wel al gedurfd om lekekr even solo sekst te hebben met mijn geheime elektrische vriend en dat gaat prima. Maarja natuurlijk wil ik veel liever intiem zijn met mijn echte vriend (en hij duidelijk ook, ik moet die sport bh nog maar uit doen en die zou direct willen 😅 ). 

 

Zijn er hier op het forum dames die seks hebben gehad voor de 6 weken over waren? Hoelang heb je gewacht, deed je je sport bh aan of uit? Welke positie? 

Of... en hier ben ik een beetje bang voor... Is seks geen goed idee voor je 6 weken voorbij zijn? 

 

Dit is nu echt wel een onderwerp dat ik liever op dit forum wil bespreken dan met mijn PC haha.

Groetjes 

Lovi

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Veerveertje zei:

Ik had na ik geloof een weekje weer seks, heel voorzichtig. Sport bh is de eerste 6 weken alleen afgegaan voor douchen, dus die hield ik aan tijdens de seks. 😁


sexy babe! 😁

Gelukkig kon je niet lang na de bv sexy lingerie gaan shoppen. Voor beide partijen iets aangenamer om te zien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Special-Me zei:


sexy babe! 😁

Gelukkig kon je niet lang na de bv sexy lingerie gaan shoppen. Voor beide partijen iets aangenamer om te zien 


Hahahaha I know right 😂 En toch kan ik je zeggen dat ik me in die verlepte post OP bh sexyer voelde dan voorheen m’n hele leven met m’n mini B cup in pikante lingerie 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Veerveertje zei:


Hahahaha I know right 😂 En toch kan ik je zeggen dat ik me in die verlepte post OP bh sexyer voelde dan voorheen m’n hele leven met m’n mini B cup in pikante lingerie 😅


Inderdaad! Maar die lingerie met mijn mini b-cupje was niet sexy. Ik schaamde mij te veel, altijd gedaan. 🙄 

Nu ga ik helemaal los! Zelfs met een CK aan 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Special-Me zei:


Inderdaad! Maar die lingerie met mijn mini b-cupje was niet sexy. Ik schaamde mij te veel, altijd gedaan. 🙄 

Nu ga ik helemaal los! Zelfs met een CK aan 😊


Jaaa ik heb toevallig gisteren m’n Calvin Klein gekregen! In maat M, en groter kan ik echt niet in de taille, maar m’n boobs pulpen er een beetje uit. Is dat bij iedereen zo?! 
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, FemkeB zei:

Ehm is er echt geadviseerd om 6 weken geen seks te hebben? Of wordt seks onder sporten gezet?  
Als ik tegen mijn man moet zeggen dat we zes weken niet mogen seksen, dan krijg ik de bv niet denk ik 🤔😂

 Haha nee ik heb daarover geen direct advies gevraagd aan mijn PC en wou hem daaaaarrr nu niet voor gaan mailen 😅

Tot nu toe hoor ik ook van niemand dat er echt 6 weken gewacht moet worden dus dat is echt een grote opluchting. Mijn vriend en ik zitten nu echt wel te mopperen over de twee mooie cadeautjes en of we die nu mogen uitpakken of niet 😛

Ik ga proberen nu voel ik me geruster haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Veerveertje zei:


Jaaa ik heb toevallig gisteren m’n Calvin Klein gekregen! In maat M, en groter kan ik echt niet in de taille, maar m’n boobs pulpen er een beetje uit. Is dat bij iedereen zo?! 
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zit als gegoten! Mooi hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Lovi zei:

Zijn er hier op het forum dames die seks hebben gehad voor de 6 weken over waren? Hoelang heb je gewacht, deed je je sport bh aan of uit? Welke positie? 

Ha ha, 6 weken geen seks?! No way!

Wij hadden na een paar dagen al weer seks, weliswaar heel voorzichtig en met PO-vestje aan, in bed, standje lepeltje-lepeltje... Het ging prima 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Robijntje02 zei:

@Veerveertje ik vind ze er niet uitpulpen; voor zover ik kan beoordelen op de foto; vind juist dat je borsten er mooi in zitten🙂


Nee klopt, had deze ff gauw gemaakt gisteren, maar je ziet hier idd niet echt die uitpulping. Dat zit er wel wat als ik ze er goed in leg, de tiet gaat een klein stukje over de rand van de bh “heen”, zeg maar.. Naja misschien maar gewoon lak aan hebben 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, FemkeB zei:

Oh gelukkig 😂 maar ik snap dat het ‘uitpakken’ hoog op het lijstje staat.

 

Enne @Veerveertje de Calvin Klein staat super en er puilt niks uit hoor, gewoon een super decolleté nu 


Dank je, lief! Ik denk dat jullie hier misschien iets beter wat ik bedoel:

Puilt het écht niet (teveel) uit? 🙈

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Veerveertje zei:


Dank je, lief! Ik denk dat jullie hier misschien iets beter wat ik bedoel:

Puilt het écht niet (teveel) uit? 🙈

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nee hoor, ik zie het nog steeds niet. Gewoon hartstikke mooi 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Special-Me zei:

Ik stuur je een bericht. 😉 

Zou ik ook een berichtje mogen met "advies" 😅😅

Ben nu 9 dagen po en dit weekend wil ik het eigenlijk wel proberen haha. Ben tot nu toe nog te bang geweest dat ik een verkeerde beweging maakte. Mijn vriend heeft verder ook nog geen aanstalten gemaakt, maar dat komt misschien ook omdat ik hem van te voren al gewaarschuwd had dat het even niet kon haha 😝

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Veerveertje zei:


Jaaa ik heb toevallig gisteren m’n Calvin Klein gekregen! In maat M, en groter kan ik echt niet in de taille, maar m’n boobs pulpen er een beetje uit. Is dat bij iedereen zo?! 
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Same here! Maar vind het prachtig bij je!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, pambbg zei:

Same here! Maar vind het prachtig bij je!

Bij mij zit hij zo;

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, pambbg zei:

Bij mij zit hij zo;

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Woooow hahahah tiet boven tiet zal ik maar zeggen, nice zeg en goed gevuld! Welke maat draag jij dan?! Geen L neem ik aan? Hoe passen jouw boobs in diezelfde sportbh dan in hemelsnaam? Die van jou lijken veel groter 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.