Ga naar inhoud

Jessss : 18 juni 2020 : Dr. Theunis : Jan Palfijn


Aanbevolen berichten

Heyyy,

 

Ik ben een mama van 4 kindjes, door het vermageren ( vroeger nog 80kg gewogen nu maar 48 kg meer) heb ik dus last van hangborsten,

weliswaar zullen mijn zwangerschappen er ook wel mee te maken hebben en kan ik me de tijd niet meer herinneren dat ik wel mooie borsten had, namelijk als tiener al een D cup die toen al niet wauw was.

 

Toch blijf ik bang zijn voor het resultaat na de ingreep ( ik vind namelijk niet elke lifting die ik zie als vb op het internet heel erg mooi)

, wie kan me wat raad geven en zeggen waar ze tevreden over waren en bij welk dokter ( liefst in Belgie)

 

Vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jessss,

 

Ik heb hier foto's gezien van verschillende mensen, die een borstlift hebben gehad bij dr. Plovier in België, en dat is een ware kunstenaar op het gebied van borsten en borstlifts. Dus misschien kun je daar eens een consult plannen?

Ik krijg zelf een borstlift op 8 december bij dr.Nio, maar dat is in Nederland. Ook hij wordt hier een boobmaster genoemd. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jessss,

 

Ja, ik vind het ook wel spannend. Ik loop al anderhalf jaar met een double bubble rond en ik zal blij zijn als ik daar vanaf ben. Overmorgen (5 oktober) op consult bij dr.Nio en dan hoor ik precies hoe of wat er gaat gebeuren op 8 december. Spannend dus. 

Jij ook succes met je zoektocht naar de juiste chirurg. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hoihoi, 

 

Hier super veel zenuwen morgen is het eindelijk de dag! 

Een borstlift en eigen klierweefsels deels verwijderen. En plaatsen van  275 cc prothesen ronde. 

Ik ben zo benieuwd en heb ontzettend veel schrik, ook moet ik alleen binnen gaan :( mijn man mag niet mee wegens de COVID.

 


Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, zenuwen zijn gezond, maar probeer het te relativeren. Je wilt dit zelf waarschijnlijk al langer, je hebt een goed gevoel bij de arts en de kliniek. Dit gaat goedkomen. De verpleegsters zullen extra lief zijn als je aangeeft het spannend te vinden. Probeer ook aan te geven wat je spannend vind (bijv de narcose), dat zal ook helpen. Mijn vriend was de eerste keer mee en ik moet zeggen hij is de kalmheid zelve, maar ik werd een beetje nerveus van hem. Daarnaast ging het bij mij heel snel en is hij maar een kwartiertje gebleven toen moesten we afscheid nemen.

Hoe laat moet je je melden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt helemaal goed! 
Je wil dit waarschijnlijk al een tijdje en hebt weken afgeteld. De spanning die je nu voelt is heel normaal. 
Ik was heel relaxed tot ik er daadwerkelijk was... 

Maar gewoon zeggen en ze stellen je gerust, en denken met je mee. 
 

Ik moest ook alleen gaan, en eigenlijk was dat zelfs zo erg niet. Anders zou ik mijn man toch een snauw geven van de zenuwen, heb ik hem dat alvast bespaard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jessss wat spannend morgen je operatiedag! Dat je nerveus bent is natuurlijk normaal. Wees maar blij dat je redelijk vroeg gepland staat. Ik mocht mij 3 weken geleden pas om 11.55 uur melden. Dat is echt niet ideaal!

 

Geef morgen vooral aan wat je angsten zijn. Je wordt vast heel goed opgevangen.

 

Succes morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jessss zei:

Ik moet er zijn om  8 uur, en sta gepland om 9u30.

Brrr haha , oh wss zal ik dan morgen dan kalm zijn mij kennende. 

En als ik dan terug wakker ben zal het pas doordringen hihi 

 

alvast heel veel succes. als je vragen zou hebben hoor ik ze graag van je. Ik heb 12 dagen geleden een soortgelijke ingreep gehad. Probeer goed naar je lichaam te luisteren en zorg dat je je pijnstilling zo snel mogelijk goed hebt. Stoer zijn doe je maar een andere keer...😉 over 6 weken t liefst...

 

Wat voor een lift krijg je? ik denk anker omdat ze ook weefsel gaan verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jessss zei:

best goed eigenlijk

Niet heel veel last van pijn enkel wat druk.

Kan al niet wacht tot de plakkers er af mogen 

Ohh wat fijn zeg! Ja die plakkers is ff een dingetje. Ik was ook erg blij dat ze eraf mochten. Wanneer mogen die van jou eraf?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.