Ga naar inhoud

Page : 6 augustus 2020 : Dr. Smulders : Velthuis kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Ik ben sinds gister nieuw op dit forum en ik moet mezelf dan ook nog even wegwijs maken..

 

Ik ben Page en ik kom uit Oldenzaal. Ik heb altijd al kleine borsten gehad (75A) en was altijd al veel bezig met een borstvergroting. Ik heb wel iets borst en verafschuw mijn huidige borsten zeker niet, maar 100% tevreden ben ik ook niet. Daarom heb ik de knoop doorgehakt en heb ik 3 weken geleden mijn intake gehad bij dr. Smulders in de Velthuis Kliniek. Haar advies was een anatomische prothese voor de spier (voor de spier is haar voorkeur als dit mogelijk is). Anatomisch heeft ook mijn persoonlijk voorkeur omdat ik zo natuurlijk mogelijk wil en niet perse die bolling aan de bovenkant van mijn borst wil. Echter was ik wel verbaasd dat mij voor de spier werd geadviseerd, met name omdat 90% van alle BV die ik op instagram, Google, youtube etc tegenkom, Dual Plane zijn. Ik was dus ergens heel blij, maar later bekroop mij ook een gevoel van angst. Ik ben namelijk de laatste tijd iets aangekomen en mijn borsten zijn ook ietsje groter geworden (weeg nu 65kg en ben 1.70cm) en wil komende tijd toch weer het sporten oppakken om wat fitter te worden. Echter ben ik bang dat mijn borsten dan ook kleiner worden waardoor je de prothese rand zou kunnen zien aan de bovenkant. Ik heb tenslotte maar 75A? Ik heb daarom volgende week een vervolgafspraak om deze onzekerheden uit te spreken. Ook wil ik dan nogmaals even passen omdat ik twijfel tussen 300 en 350cc. Ik wil geen opvallende grote borst. Ik wil iets dat bij mijn lichaam past. Dr. Smulders zegt dat ik 350 makkelijk kan hebben.

 

Mijn vraag: zijn er meer mensen die ervaring hebben met protheses voor de spier? Wat vind je hier de voor- en nadelen van? Zie je de rand weleens (als je bijvoorbeeld ligt)? Hebben jullie advies?

En verder qua maat..?

 

6 augustus staan mijn operatie gepland. 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!! Anatomische prothese voor de spier..dan kun je het beste bij de van der weij dames even in hun album spieken.

Zoals bv @TinyAA en @polemommy.

Zelf heb ik ronde protheses voor de spier nu en heb ik anatomische protheses achter de spier gehad.😊

Veel lees plezier op het forum😃😃

 

Liefs,

LD

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ld1234 zei:

Welkom!! Anatomische prothese voor de spier..dan kun je het beste bij de van der weij dames even in hun album spieken.

Zoals bv @TinyAA en @polemommy.

Zelf heb ik ronde protheses voor de spier nu en heb ik anatomische protheses achter de spier gehad.😊

Veel lees plezier op het forum😃😃

 

Liefs,

LD

Dankjewel!😘😘

 

Super, bedankt voor de tip! Ga ik doen.

 

Je hebt dus beide methodes gehad, welke heeft je voorkeur en waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen voorkeur eigenlijk. Achter de spier was mooi, maar voor de spier is ook mooi.

Ik heb vooral een voorkeur voor ronde protheses die vind ik persoonlijk mooier.

Reden van de wissel was dat ik van mijn anatomische protheses af wilde, omdat deze bij mij geen vulling bovenin gaven (maar ieder lichaam is anders).🤷🏼‍♀️

Voor de spier is het herstel wel sneller.😃

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Page
Ik heb je titel even wat aangepast, zodat ie op de andere titels lijkt, en je verhuisd naar de operatieverslagen. Zo kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken en heb je al je updates overzichtelijk bij elkaar staan :35: 

Ik zal je ook even toevoegen aan mijn album. Ik heb 8 jaar geleden 450 cc ronde prothesen laten plaatsen, voor de spier. 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Ld1234 zei:

Ik heb geen voorkeur eigenlijk. Achter de spier was mooi, maar voor de spier is ook mooi.

Ik heb vooral een voorkeur voor ronde protheses die vind ik persoonlijk mooier.

Reden van de wissel was dat ik van mijn anatomische protheses af wilde, omdat deze bij mij geen vulling bovenin gaven (maar ieder lichaam is anders).🤷🏼‍♀️

Voor de spier is het herstel wel sneller.😃

 

 

Nee precies, begrijpelijk! Fijn dat je weinig verschil merkt. En inderdaad een voordeel dat het herstel sneller gaat.

 

@best_boobie dankjewel daarvoor. En heel fijn dat ik even in je album mag kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, best_boobie said:

Hoi @Page
Ik heb je titel even wat aangepast, zodat ie op de andere titels lijkt, en je verhuisd naar de operatieverslagen. Zo kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken en heb je al je updates overzichtelijk bij elkaar staan :35: 

Ik zal je ook even toevoegen aan mijn album. Ik heb 8 jaar geleden 450 cc ronde prothesen laten plaatsen, voor de spier. 

xx BB


Heb je gladde protheses? Of met textuur? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, TinyAA zei:


Heb je gladde protheses? Of met textuur? 

De mentor prothesen hebben een hele lichte textuur. Tegenwoordig werken ze misschien meer met de gladde? Dit ivm het bia-alcl verhaal, maar de microtextuur schijnt minder kans te geven dan de macrotextuur. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.