Ga naar inhoud

Geen gelijke borsten??


Aanbevolen berichten

  • 4 months later...
7 minuten geleden, K-tje zei:

Ik heb daar ook last van. Scheelt slechts paar mm maar stoort me mateloos. Kan dat nog goedkomen? Ik ben 27 mei geopereerd.

Niet heel lullig bedoeld hoor, maar meid ga genieten van je borsten als je het echt over een paar mm hebt. Verwacht geen wonderen van een borstvergroting, het is een uitvergroting van je voorsituatie. Wsl zat het verschil er ook al in de voorsituatie.

Daarnaast zijn natuurlijke borsten ook zelden gelijk

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie. Ja heb je ook gelijk in, maar dat verschil wordt veroorzaakt door dat t implantaat net iets hoger zit, zo'n 8 mm. Niet door een eigen ongelijke voorsituatie en dat is precies waar door ik er geïrriteerd van ben. Tepels zitten daardoor ook niet mooi op gelijke hoogte, scheelt die 8 mm. Ik hoop nu steeds dat die rechter gewoon nog zakt. Maar lijkt mij zo onwaarschijnlijk... Is het bij jou wel gelijk(er) gekomen? 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 mm is wel wat meer dan een paar mm hoor 😬. Dan snap ik wel dat het je meer irriteert. Ik heb zeker op de foto's geen gelijke borsten, in de spiegel zie ik het zelf minder 

 En links is nu 8 weken po terwijl rechts ruim 5,5 maand is dus lastig te vergelijken. Ik zie dat mijn tepels nog niet op dezelfde hoogte zitten en dat links nog meer aan de onderkant moet bollen (links zie ik wel litteken zitten, rechts valt deze netjes in de plooi). 

Maar zelfs als het zo blijft dan kijk ik wat ik vandaan kom en ben ik zo ontzettend blij.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik ook, op de foto - en dan vooral in selfie stand- schrik ik me kapot. Als ik in de spiegel kijk zie ik het maar een beetje. Het is mooier dan het was, dat sowieso, maar ik ben nou eenmaal niet gauw tevreden en heel ongeduldig. Denk dat die combinatie nu ff niet zo handig is...  Ook had ik vooraf nauwelijks ongelijkheid: iig niet in tepelhoogte, wel ietsje in formaat wat me zelf nooit opgevallen was maar dankzij meerdere consults duidelijk werd.
Heb 9 weken na de operatie de situatie besproken met de kliniek en omdat ik enorme zwelling en flinke blauwe plekken had aan de rechterzijde vermoed de chirurg hier meer littekenweefsel wat het zakken van het implantaat tegenhoudt. Zou kunnen, maar heb nu (12 weken PO) inmiddels ook de kliniek gemaild wat nu realistisch om te verwachten. 

 

Thanks voor je reactie, ik moet t maar afwachten. Mochten er dames zijn die zich herkennen in mijn situatie: ik zou het fijn vinden van je te horen :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg je pb, dus reageer hier ook even. Ik ben een week eerder geopereerd. Ik had de pc gemaild met foto's en hij zei "laat de natuur zijn werk doen". Ik heb wel het idee dat het iets minder scheef is. Omdat het bij mij de eerste twee maanden wel redelijk gelijk op ging, heb ik het idee dat links ook wat langzamer geneest. Daar heb ik ook langer last van gehad.

 

Maar onderaan gemeten is het ook hier niet helemaal gelijk. Op tepelhoogte zal ik nog eens nameten en van het weekend foto's maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.