Ga naar inhoud

diabetes of bloedarmoede en borstvergroting


Aanbevolen berichten

hallo dames

ik was effe nieuwsgierig ik ben de laatste tijden wat licht in mijn hoofd zaterdag zelfs bijna flauwgevallen dus ik naar de dokter v daag vraagt ze of ik na mijn zwangerschap nog maal gecontroleerd was voor mijn suiker. tijdens mijn zwangerschap had ik zwangerschapssuiker en ik ben er verder na mijn bevalling niet meer over gehoord nu krijg ik dood leuk 7 dagen voor mijn bv te horen dat ik toch maar even bloed moet prikken voor diabetes en bloedarmoede . nu is mijn vraag stel je voor dat ik dit heb 1 van de 2 kan ik dan nog geholpen worden voor mijn bv oooooooo ik ben zo bang dat, dat niet meer kan. kan ik fluiten naar mijn centen en boobs :angry::145::139: ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ga je geholpen worden dan,want ik heb ook al vaker bloedarmoede gehad ,ook toen ik zwanger was,

maar binnen 6 wkn is er al aardig wat aangevuld,en zou je je een stuk beter moeten voelen ook dan.

Qua diabetes heb ik geen idee,maar is idd wel te vinden hier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Als je bloedarmoede hebt en je laat een bv uitvoeren dan zal het herstel veel langer duren

omdat je lichaam naast het vechten tegen de bloedarmoede ook nog eens het lichaam

moet herstellen van een operatie, daarnaast is er een vergrote kans op bloedingen/infecties etc.

Als je bloedarmoede hebt is het niet aan te raden om een bv te laten doen.

Wat je wel kan doen is eerst zorgen voor een goede conditie, dus bijv eerst een aantal maanden intensief in de sportschool aan de gang gaan

Bloedarmoede -> te kort aan ijzer en rode bloedlichaampjes wat zorgt voor een geremde transport van zuurstof door het lichaam.

Voorbeeld als iemand met bloedarmoede gaat sporten duurt het herstel na het sporten bijna een week,

als iemand zonder bloedarmoede gaat sporten duurt het herstel zon 1 a 2 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kwa diabetes moet het geen probleem zijn , als je tenminste goed ingesteld bent (goede gemiddelde bloedsuiker hebben) op de dag van operatie zullen je bloedsuikers aan de hoge kant zijn,

dit komt door de spanning, zorg dat je ruim voor de operatie op tijd de vingerprik doet zodat je kan bijprikken of bijbolussen indien nodig. (bolus is insuline toedienen via de insulinepomp)

Mijn zoon heeft al heel lang diabetes type 1, hij heeft eerst de prikpen gehad en nu al een tijd de pomp, ik heb hierdoor in de loop der jaren veel geleerd over diabetes, dus als je vragen hebt hoor ik het wel, voor alsnog hoop ik met heel mijn hart voor je dat het niet zo is!!!!! Er is goed mee te leven maar kan best zwaar zijn......

heel veel sterkte,

jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Ik ben 35 jaar en wil borstvergroting gaan doen. maar nu moet ik eerst wachten op groen licht vanwege diabetes type 2 met insulinepomp. Nu zag ik hier het 1 en ander staan. Hoe ging het bij jullie met jullie diabetes?

Groetjes Motorbabe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 35 jaar en wil borstvergroting gaan doen. maar nu moet ik eerst wachten op groen licht vanwege diabetes type 2 met insulinepomp. Nu zag ik hier het 1 en ander staan. Hoe ging het bij jullie met jullie diabetes?

Groetjes Motorbabe

he meis,

De gene die dit topic is gestart is niet meer actief hier op het forum, misschien is het handig dat je even zelf een topic start, zodat je daar ook je vragen kan stellen.

onderstaande link aanklikken,en dan kun je je eigen topic starten, en krijg je ook eerder antwoord als er dames zijn met hetzelfde probleem of er meer vanaf weten.

http://www.borstenforum.com/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=new_post&f=11

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb diabetes type 1 en ik heb in juli een bv gehad. Ik moest wel toestemming vragen aan mijn internist en je moet goed ingesteld zijn.

Enige waar je rekening mee moet houden is dat het herstel langer duurt, en je meer kans op complicaties hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.