Ga naar inhoud

kim83 : 1 juni 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

@Famke, Vocht ben ik al kwijt zover ik weet en eergister en voor mn bv had ik gewoon omtrek 75/76 dus snap niet hoe ik ineens 80 heb :blink: ga morgen maar nog is meten haha

Maar stoer hoor kim op de motor! ik heb er ook aan gedacht maar vind het toch te eng, zit liever veilig in mn autotje :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 221
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

haaihaai,

ja t voelt bij mij ook nog niet als vanouds hoor dat autorijden,geloof ook nooit dat t al goed is...maar ach dan maar een beetje eigenwijs!!

ja motorrijden is ook leuk...zo heb ik mn vriend ontmoet..hij was mn instructeur..hihi

dat opmeten is me ook een raadsel hoor...haha!

had vandeweek ook zoiets...maar ik merk aan t einde van de dag dat ik toch weer vocht vast hou...dus ik wacht maar ff tot over 6 weken..

heb net wel een bh gepast bij de c&a..dat was 80C,maar die zat krap..niet qua omtrek maar qua cup!

stond wel te kloten in dat pashokkie...maar na 5 minuten had ik m eindelijk aan..(beugels waren wel erg pijnlijk,zal blij zijn als die hechtingen eruit zijn!)

jippieeee....whahaha

jaaa famke....dat uitlaten ging idd niet echt zoals ik t wilde..en heb vanmorgen met heet water de stront maar van mn schoenen gespoeld,daar had ik gisteren echt de fut niet meer voor...was r ook een beetje emo van(niet van de stront,maar dat t niet zo ging zoals ik t wilde..hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof dat je met stuurbekrachtiging al na 1 week mag autorijden.

Zonder stuurbekrachting duurt het wat langer geloof minstends 2 weken.

Evelien: Waarschijnlijk zat je meetlint net ff lager dan de vorige keer.

Je moet hem onder je borsten houden zo strak dat hij niet afvalt als je uitademd.

Het is logisch als je omvang groter is je cupmaat kleiner wordt :145:

75D staat gelijk aan 80C.

Maar wat ik zo op je avatar foto ziet heb jij geen 80 hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha die avatar foto...dat mocht ik willen dat ik dat was...vin die tattoo echt de BOMB!!hihi

maar ik heb ook idd geen 80 omvang nee,heb 73 dus 75 cm,maar die 80 viel wel ff lekker ruim aan de band omdat ik weer wat vocht vast hou!

maar tis dus idd 75D....joeppieeeeeee :1bouncingboobs::1big_boobs::1boobs::01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo vandaag 9 dagen po...wat gaat de tijd snel zeg!

ik vraag me alleen iets af...

opzich gaat het herstel best wel goed,tenminste dat denk ik want ik heb dit natuurlijk ook pas voor de 1e x!

alleen heb ik sinds gisteren een vervelend gevoel aan mn huid!

zowiezo zijn mn tepels doof,de huid eromheen ook wel,maar minder!

gewoon dat gevoel dat t slaapt..als ik zelfs niet beweeg voel ik dat aan mn huid!

is dit een normaal gevoel en trekt dat vanzelf weg of ben ik weer s de enige met iets aparts???

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooh ja...en ik heb nog iets... :wacko:

das miss iets heel persoonlijks maar ik heb soms echt een naakt/kwetsbaar gevoel..nou herken ik dit gevoel wel van vroeger..komt voort uit mijn onzekerheid..is soms zo erg geweest dat ik 100x moest checken of ik echt al mn kleren wel aan had voor ik de deur uit ging(voornamelijk in mn middelbare schhol periode)

maar nu ben ik 27 en nou begint dat gevoel wer...echt heel erg hinderlijk!

herkennen jullie dit of ben ik hierin ook weer een uitzondering!

ik ervaar het namelijk als super irrtant!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gevoel dat het tintelt is normaal.

Zijn je zenuwen.

Dat tintelen gaat in de loop der weken over, dat dove gevoel blijft vaak.

Ik voel niks aan de hele onderkant van mijn borsten.

Dat andere is een dwangneurose, die kunnen terugkomen in stressvolle en spannende gebeurtenissen.

Nu is een bv een ingrijpende verandering dus is het niet meer dan normaal dat het terug komt.

Vervelend is het zeker!

Zou er ook niet te lang mee doorlopen, mischien door praten dat het over kan gaan.

En anders tijdelijk een medicijn, efexor helpt goed tegen dwangneuroses ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha een dwangneurose...nu ik mn eigen verhaaltje zit terug te lezen zou ik dat antw miss ook wel hebben gegeven...hihi

t klinkt inieder geval als een enge ziekte...whahaha

tis meer een onzeker gevoel..

dat met 100x checken is niet letterlijk bedoeld..wel dat ik gewoon het gevoel had dat mensen mn aanstaren waardoor ik het gevoel kreeg soms iets vergeten te zijn aan te trekken ofzo...en dat je dan ff in een raam kijkt of alles wel goed zit en je je broek wel hebt aangetrokken,snap je me nog?

echt pure onzekerheid...en meestal voelt t ook alsof ik dan niks aanheb...heel naar is dat!kwetsbaar duss..

ga zeker niet aan de antidepressiva want dat ben ik niet...

maar tis gewoon een gevoel wat op komt zetten als poepen(voor de vlaamse dames...daar bedoel ik mee naar t toilet gaan en dus niet sexen :152: die fout heb ik eerder gemaakt ...in het bijzijn van een belg zeggen dat je moet poepen geloof me dat komt bij belgen heeeeeel anders over...whahaha...)

het heeft er miss ook wat mee te maken dat ik constant wat voel van voren,en r ook constant aan moet zitten...jaaahaaa nu heb ik tieten dus vin ik dat ik r zelf ook aan mag zitten...hihihihi :blush:

dwangneurose klinkt wel erg eng hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwah dwangneurose is niet eng.

Het is een steeds terugkerende gedachte of handeling.

Hebben veel mensen hoor al is het bij de 1 meer dan bij de ander.

Sommige mensen checken 4 keer of de deur echt wel op slot is gedaan, of kijken extra of het gas wel uit is.

Andere denken dingen de hele tijd over nieuw, terwijl er niks aan de hand is.

Gewoon alles steeds nachecken is gewoon vet irritant.

Is gewoon een vorm van onzekerheid en geen vertrouwen hebben.

Ik heb wel meer mensen over dat naakte gevoel gehoord.

Anti deprisiva is ook niet enkel alleen voor dat.

Mensen met dwangneuroses gebruiken het ook en die hoeven dan niet depressief te zijn.

Maar goed bij jou is het mischien gewoon wennen aan je nieuwe borsten :)

Maar ja als je maanden lang blijft nadenken of je naakt bent, terwijl je echt wel kleren aan heb, dan zou ik toch maar hulp zoeken hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha...ja of s naar een nudistencamping gaan en ervaren hoe t is om ECHT naakt te zijn!

is overigens niks voor mij...topless op t strand ala maar t broekje hou ik liever aan hoor....hihi

k hou niet van medicatie...vin t al irritant dat ik ieder dag de pil moet nemen..

ach t zal vanzelf wel weer overgaan...positief blijven denken he...whahaha :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nudistencamping zou wel een goede genezing zijn.

Of je gaat dan de hele tijd checken of je juist geen kleren aan heb hihi :154:

Ik vind de pil ook al zo erg.

Echt pilmoe, maar eigenlijk gaat het nergens over miniscull dingetje 1 keer.

Zal ook wel overgaan, zo niet hoor ik het graag hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dove gevoel herken ik wel. Dat had ik al van de vorige keer, maar nu is dat gebied wat verschoven en wat groter geworden. Moah, het zij zo.

Tintelingen heb ik (gelukkig) niet. En de hechtingen trekken ook niet, of ik voel dat niet, omdat ik daar geen gevoel meer heb. De vorige keer had ik wel dat het niet lekker was: het trok en brandde nogal wat. Nu niets!

En nee, ik voel me niet naakt. Ik hoef niet te checken of ik wel kleding aan heb. En als mensen kijken, moah... laat ze dan maar kijken... Ze kijken 't er niet af! :131:

Maar, wel vervelend dat jij daar last van hebt. Lijkt me niet leuk. Als je dit over een x-aantal dagen/weken nog hebt, zou je toch altijd 's kunnen overleggen met je huisarts ofzo? Misschien dat die er iets op weet?

Ben blij dat ik de mirenaspiraal heb: geen pilletjes slikken/vergeten, geen menstruatie meer: záááálig! :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben van nature gewoon erg onzeker...terwijl ik ergens weet dat t niet nogis is...mn zusje(net bevallen van haar 1ste)heeft precies hetzelfde..heel apart!

zal wel in de fam zitten dan... :blush:

die spiraal heb ik r bij mij 1dag voor de operatie uit laten halen,had r erg veel last van,mn vriend ook,dus dat maakte de sex ook niet bepaald lekkerder..

ooooh mennnn...ik heb harde ballen joh... :blush:

als ik loop voel ik ze(prothese's)heen en weer wiebelen...superrrrrirritant!!

ach ik heb :1bouncingboobs: hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt vervelend voor je, dat ballen-gevoel. Had ik gister heel erg, stuwingen enzo. Bléh! Gister een dip-dag, vandaag gaat het weer goed.

Hoop dat jij nu gewoon een dip-dag hebt en dat het morgen en de rest van de tijd gewoon goed gaat.

:147::119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja das echt een klote gevoel!!

ach t heurt t allemaal bij he.. :unsure:

zit al de hele dag achter de pc...heb pijn in mn reet van t zitten!!pffff

hoop dat zaterdag een goeie dag voor me is,want ik ga naar Defqon...

en als ik pijn krijg ga ik gewoon flink aan de wijn,dat heb ik nu al 3 weken niet gedronken en vin eigenlijk dat ik me wel weer eens een beetje mag bezatten...wel met mate natuurlijk want ik moet niet omvallen...zal je net zien dat je op je gloednwe boobs valt...aaaaaauuuuwtsjjj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dove gevoel herken ik wel. Dat had ik al van de vorige keer, maar nu is dat gebied wat verschoven en wat groter geworden. Moah, het zij zo.

Tintelingen heb ik (gelukkig) niet. En de hechtingen trekken ook niet, of ik voel dat niet, omdat ik daar geen gevoel meer heb. De vorige keer had ik wel dat het niet lekker was: het trok en brandde nogal wat. Nu niets!

En nee, ik voel me niet naakt. Ik hoef niet te checken of ik wel kleding aan heb. En als mensen kijken, moah... laat ze dan maar kijken... Ze kijken 't er niet af! :131:

Maar, wel vervelend dat jij daar last van hebt. Lijkt me niet leuk. Als je dit over een x-aantal dagen/weken nog hebt, zou je toch altijd 's kunnen overleggen met je huisarts ofzo? Misschien dat die er iets op weet?

Ben blij dat ik de mirenaspiraal heb: geen pilletjes slikken/vergeten, geen menstruatie meer: záááálig! :125:

Hier nog een minera heb hem nu vijf weken en ben al vijf weken aan het bloeden, en nu zelfs bloedarmoede ondanks mijn ijzersuplimenten. Ik ben er niet blij mee momenteel.

En kim misschien eens een keer met iemand gaan praten hierover, ik ben ook een extreem onzeker + verkeerd lichaamsbeeld. Ik vind mezelf nog veel te dik bv en een kikkerhoofd enz (al is het wel redelijk objectief men raar hoofd hahah)

Nuja, het heeft geholpen bij mij en veel plezier op je feestje!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de mirena 2 jaar gehad en heb 2 jaar last gehad van dat onding...miss dat dat bij jou niet het geval is hoor,dus laat je door mij niet ontmoedigen!

ik hoor dat wel vaker over dat vele bloedden...schijnt er in t begin wel een beetje bij te horen heb ik me toen laten vertellen,al heb ik daar zelf geen last van gehad!

dat was dan wel weer heel erg fijn...2jaar geen menstruatie..jeeee

ach weet je...miss blaas ik t allemaal wel een beetje op..

praat er met mn vriend vaak over...die snapt t wel maar ook weer niet!

als ik met m op straat loop verdraaien sommige figuren nog al eens hun nek om te kijken...opzich zou dat natuurlijk geen onzekere reactie teweeg moeten brengen,maar ik heb gewoon liever niet dat dat gebeurd..laat me met rust!

daarom heb ik ook altijd met een kromme rug gelopen!

heb gewoon liever dat mensen me niet zien!(STOM HE..)

terwijl ik daar met stappen/uitgaan dan weer helemaal geen probleem mee heb!

toevallig riep mn zusje vande week ineens....wat loop jij ineens rechtop...dus das al een stap in de goeie richting denk ik!!

he ff wat anders hoor...ik was altijd een enorme kou kleum..brrrr, sinds de bv breekt t zweet me aan alle kanten uit!

kan dat nog door de narcose komen ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had vanacht trouwens een hele vage droom...

voor de bv heb ik eigenlijk helemaal niet gedroomd over de operatie of uberhaupt over boobs...tot vanacht..

ik droomde dat mn prothese's op de een of andere vahe manier verdwenen waren en dat ik alleen nog leeg/los vel had hangen wat erg veel zeer deed!!!

echt heel vaag...ach heb gewoon een vage dag denk ik maar... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahh we zijn 10 dagen PO :49::49:

Hier afgelopen dagen niet veel veranderd, voel me nogsteeds zelfde eigenlijk, nog last van mn spier bij mn oksel, zere ´rand´ net boven mn hechtingen en verder nog weinig gevoel in mn borsten :23:

Ik wacht denk ik tot maandag voordat ik mn hechtingen eruit ga doen of zou dat niks uitmaken? er staat tussen 10 a 14 dagen, weet niet of het voordelen heeft om het nog even te laten zitten?

hoe voel jij je nu?

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.