Ga naar inhoud

Doggie : 29 juli 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Enkele weken geleden ben ik beginnen rondkijken op dit forum. Door de goede reacties die jullie hadden op 'de Bruno' , dr. Demeyere in Gent, had ik een consultatie met hem die gisteren plaatsvond. Viel keigoed mee en heb de datum dan ook laten vastleggen op 29 juli. Eerder ging voor mij niet, zit momenteel nog in verbouwingen (aan het huis :rolleyes: , daarna verbouwing aan mezelf :125: ).

Ik ben 37 jaar en heb nooit meer gehad dan een AA/kleine A. Ben 1.74meter en 54 kilo, dus ik hoop met ronde prothesen van 240cc of 260cc toch een mooi resultaat te halen, dr. Demeyere gaat tijdens de ingreep zelf pas beslissen wat het zal worden. Ben alvast heeel beniuwd, maar probeer er nog niet teveel aan te denken, want het is toch nog even wachten :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Blonde Dollie

Hoi Doggie!!

Welkom en gefeliciteerd met je datum!! Spannend zeg!!

Je zult zien dat de tijd voorbij vliegt en je al heel snel kan genieten van je nieuwe boobies :1bouncingboobs:

Liefs,

Dollie:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Doggy

welkom :)

Weer iemand die naar Dk De Meyere gaat,hele goede keus kan ik je vertellen B)

waar hoop je op uit te komen?

en krijg je ze voor de spier?of erachter?dual plane doet hij namelijk niet....

sucses met verbouwen nog,aan je huis en jezelf ook natuurlijk :D

veel lees en post plezier

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Doggie,

Welkom hier!!! :54:

Je bent in goede handen bij den Bruno! :59: De brunogirls zijn allemaal heel tevreden haha! We zijn ongeveer van de zelfde leeftijd, volgende maand ik ook 37, en vertrekken van ongeveer hetzelfde, leuk! Zal je een mooi maatje opleveren met die 240 à 260 cc voor de spier! En 29 juli, goh, dat is zo! Je zult nog staan kijken hoe vlug het er is! Veel succes met aftellen! Wij doen mee!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

bedankt voor de lieve reacties allemaal.

Ik hoop ergens uit te komen op een grote B, kleine C, maar de cupmaat op zich vind ik niet zo belangrijk. Als het maar wat meer is dan nu, en ik eindelijk eens een topje of bloesje kan aandoen waar wat decolleté te zien valt hé <_< Hoop dat ik de meeste kleren achteraf nog kan aandoen, maar dat het er gewoon beter zal uitzien. Alhoewel dat wat extra shoppen achteraf natuurlijk ook wel leuk zal zijn :12:

Ben een beetje bang voor het herstel achteraf , want stilzitten is mijn sterkste niet, maar aangezien het voor de spier is, schijnt het nog wel te zullen meevallen.

Eefje, zou ik misschien je pw mogen hebben? Ik zie dat we idd nogal gelijke maten hebben en ben wel benieuwd hoe het bij jou geworden is. Leuk voor je dat het bij jou al even geleden is en je waarschijnlijk alles terug kan doen. De meeste voor en na foto's die ik nu al gezien heb, zijn de algemene die op internet te vinden zijn, maar daar staat vaak niet bij vermeld welke grootte van prothesen er werden gebruikt en of het voor de spier was.

Groetjes allemaal, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

bedankt voor de lieve reacties allemaal.

Ik hoop ergens uit te komen op een grote B, kleine C, maar de cupmaat op zich vind ik niet zo belangrijk. Als het maar wat meer is dan nu, en ik eindelijk eens een topje of bloesje kan aandoen waar wat decolleté te zien valt hé <_< Hoop dat ik de meeste kleren achteraf nog kan aandoen, maar dat het er gewoon beter zal uitzien. Alhoewel dat wat extra shoppen achteraf natuurlijk ook wel leuk zal zijn :12:

Ben een beetje bang voor het herstel achteraf , want stilzitten is mijn sterkste niet, maar aangezien het voor de spier is, schijnt het nog wel te zullen meevallen.

Eefje, zou ik misschien je pw mogen hebben? Ik zie dat we idd nogal gelijke maten hebben en ben wel benieuwd hoe het bij jou geworden is. Leuk voor je dat het bij jou al even geleden is en je waarschijnlijk alles terug kan doen. De meeste voor en na foto's die ik nu al gezien heb, zijn de algemene die op internet te vinden zijn, maar daar staat vaak niet bij vermeld welke grootte van prothesen er werden gebruikt en of het voor de spier was.

Groetjes allemaal, :53:

Hey Doggie,

Ik kan de meeste kleren van vroeger nog heel goed aan, staat nu alleen veel beter, slechts 2 dingen moeten wegdoen omdat m'n boobs er niet meer in pasten (kleedje en topje met spaghettibandjes in niet rekbaar katoen) en natuurlijk al m'n oude bh's weggegeven! Maar dat extra shoppen komt er sowieso wel bij, haha! :4:

Het herstel is me alleszins reuze meegevallen, dus hoop dat het bij jou ook zo zal zijn! Voor de spier is toch bij de meesten niet zo heftig!

Stuur je zo meteen m'n ww zodat je eens kan gaan spieken! Ja, ben ondertussen al 5 maand po, tijd vliegt echt en kan alles weer zonder probleem doen :63: en ook zonder probleem weer slapen als vanouds! :132:

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje, nogmaals bedankt voor je pm en je ww.

Kan er iemand van de Brunogirls me zeggen of ik de vragenlijst voor de anesthesist nu al moet terugsturen of hem de dag zelf pas afgeven? Weet niet meer of me dat verteld geweest is tijdens de consultatie, denk dat ik nogal zenuwachtig was... :kez_11:

'k Zat vooral te kijken naar die prothesen die op tafel lagen, had er nog geen gezien van dichtbij en viel best mee vond ik :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan! :D

Die vragenlijst breng je gewoon mee op de operatiedag en wordt dan overlopen met de anesthesist.

Was ook m'n eerste kennismaking met prothesen, heb ze ook ruimschoots bekeken en betast om me een voorstelling te maken hoe dat zou zijn in m'n lijf, hihihi, wanneer krijg je daar anders nog eens kans toe hé voor ze in je lichaam zitten. :46: Heel normaal hoor dat je je niet alles meer kunt herinneren, zo'n eerste consult is toch best wel een spannende gebeurtenis!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hey Porsiake,

Dr. Demeyere werkt met een slaapverdoving (ook wel slaaproes of sedatie genoemd), daar ben je achteraf naar het schijnt niet misselijk van en je bent ook meteen fitter bij het wakker worden. Je blijft ook gewoon zelf ademen tijdens de operatie, bij narcose daarentegen wordt je geïntubeerd en aan een machine gelegd. De rest blijft hetzelfde, je wordt voordurend in de gaten gehouden door een anesthesist dus da's wel veilig.

Ik heb geen van beiden al meegemaakt, voor mij ook een eerste keer en ben er ook best zenuwachtig voor. Zal toch wel blij zijn als ik wakker word en alles ok is. Bovendien heb ik diabetes, dus extra opletten met de suiker die niet te laag mag gaan omdat ik op voorhand niets mag eten. :unsure: Ook de littekens achteraf zullen bij mij trager genezen. Maar toch ga ik ervoor hoor! :189::169::183:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Doggie,

Nog maar 4 nachtjes slapen, SPANNEND!!! :43: En, alles al een beetje aan kant aan 't doen, dat je klaar bent voor je grote dag? Geniet nog paar nachtjes van je favoriete slaaphouding!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben serieus aan t aftellen nu, ben vreemd genoeg nog niet echt nerveus, dat komt misschien nog wel?

Heb vorige week wel te weten gekomen dat ik de Celebrex niet mag nemen, mag niet voor mijn medische toestand. :mellow:

Ben benieuwd wat ik dan wel moet doen, misschien wat extra antibiotica nemen, aangezien Celebrex ontstekingswerend is? En verder gewoon Paracetamol voor de pijn, al heb ik wel de indruk dat dat alleen niet sterk zal zijn voor de eerste dagen. Maar ik ben wel een taaie hoor wat pijn betreft.

Verder zoveel mogelijk geregeld ivm de praktische dingen en genoeg eten en diereneten in huis gehaald. Zou denk ik wel mijn plan kunnen trekken, en mijn vriend wil me ook komen vertroetelen (we wonen apart, maar niet zo ver van elkaar), dus dat zit wel goed :rolleyes:

Ik heb nog geen bevestiging gehad wat betreft de dag en het uur van de operatie, hoop dat er niets meer verandert want dr. Demeyere gaat volgende week met verlof. Misschien dat ik morgen zelf eens bel, heb vandaag al 10 keer mijn gsm zitten checken of ik geen gemiste oproep had.

:blush: ok ben misschien toch een béétje nerveus aan het worden hihi ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey doggie

Spannend he die laatste daagjes!

Komt wel goed hoor voor je het weet is het al weer voorbij en dan vliegt de tijd voorbij :D

Succes met aftellen van je laatste daagjes!

Handig trouwens dat je vriend je kan vertroetelen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Doggie,

Denk dat je aan de paracetamol vast wel genoeg zult hebben wat de pijn betreft, meestal valt voor de spier heel goed mee, gewoon om de 4 u je dosis nemen en misschien voor de nacht van die paracetamol die 8 u blijft werken of gewoon 2 tegelijk innemen van de gewone.

Gewoonlijk bellen ze je de dag voor de operatie, dus gewoon nog effe geduld oefenen, komt wel allemaal goed!

En laat je vriend je zeker maar goed komen vertroetelen, zul je wel kunnen gebruiken!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Doggie,

ja die zenuwetjes komen wel op de dag zelf.

klopt je word eend ag voor de operatie nog even opgebelt,en er zal vast niks meer veranderen hoor.

nog even lekker op de buik slapen en lekker je eigen voorbereiden.

voor de spier valt echt mee,qua herstel :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

:101: joepie ik heb ze !!

Vanmorgen om 9u moest ik er zijn, uitleg gekregen, babbel met de anesthesiste, borsten laten aftekenen en dan naar de operatietafel. Ik kreeg een infuus geprikt en ze zeiden dat ze alvast iets gingen inspuiten waarvan ik nog niet ging slapen, maar dat wat kalmerend werkte. Ik dacht nog, hoezo kalmerend, want was eigenlijk vrij rustig en ... het volgende was dat ze me wakker maakten en ik mocht opstaan van de operatietafel en de kamer ernaast in een bedje gaan liggen. Het is 240 cc geworden, iets meer had nog gegaan maar dan zou het er niet zo natuurlijk meer uitzien, zei dr. Demeyere.

Het leek wel een eeuwigheid te duren voor ze mijn vriend erbij haalden en die was stomverbaasd dat ik daar al klaarwakker en superblij stond te roepen dat ik me zooo goed voelde. De arme schat had van de hele nacht geen oog dicht gedaan ! Had hem vanmorgen toen we opstonden nog zitten plagen en gezegd dat ik het wel erg lief vond dat hij zo bezorgd was maar dat het niet nodig was. Kreeg ik zo'n blik van 'hoe kan die nu zo kalm zijn?' :152:

Toen we na de operatie naar huis reden even gestopt om iets te eten. Een half broodje gegeten, en toen ging het even een stuk minder; ik brak in het zweet uit en werd helemaal duizelig. Nog vlug naar buiten geraakt, moest een beetje braken en toen was het alweer over. Cola gedronken in de auto en na het thuiskomen twee uurtjes in bed gekropen.

Nu voel ik me best goed, beetje pijn maar valt wel mee. Heb stiekem langs de zijkant van het verband gekeken en jawel ik zie decolleté :126:

Vannacht en morgen ben ik alleen, maar dat zal wel lukken, denk ik. Lekker in de zetel boekje lezen of tv-kijken. En morgen het verband eraf halen dus ben reuze benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps, toch te snel te positief geweest. Daarnet terug moeten overgeven, en weet eigenlijk niet goed van wat: de sedatie van deze voormiddag, de antibiotica of de pijnstillers? Ga vroeg mijn bed in, hoop dat dat een beetje lukt want voel me nu toch maar belabberd :wacko::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Doggie! Proficiat met je borsten, ben zelf eergisteren geopereerd geweest en het valt goed mee hé? :116:

Ik heb ook zwaar moeten overgeven vannacht, maar dat kan ook van je pijnstillers zijn, pak je ook bruistabletten (dafalgan ofzo) want die liggen blijkbaar bij veel mensen zeer zwaar op de maag! Overschakelen naar Nurofen ofzo dan! Heeft bij mij geholpen

Ik wens je veel sterkte toe, enjoy the :1bouncingboobs: hihi

Liefs, Nikita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Doggie,

GEFELICITEERD!!! :1bouncingboobs: Doe lekker rustig aan nog, hoop dat je goed kan slapen vannacht! Dus je bent nu helemaal alleen en morgen ook, oei, zal wel effe lastig zijn om uit bed of uit de zetel te geraken! :wacko: Je kunt het beste je benen als hefboom gebruiken bij het rechtkomen zodat je je armen niet hoeft te gebruiken. Ben benieuwd naar je foto's straks! :118: Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

bedankt voor de reacties en jij ook gefeleciteerd, Nikita!

Vannacht ineens weer hetzelfde: zweten, keiduizelig en overgeven, maar nadien weer ok. Vaak wakker geworden, dat rugslapen hé! En inderdaad de benen gebruiken voor in en uit bed te raken <_<

Straks eens naar mijn mama bellen en een uitvlucht bedenken waarom ik volgende week niet naar haar ga. :blush: Normaalgezien ga ik één keer per week bij haar langs, maar ze weet nog helemaal van niets en aangezien het een uur rijden is met de auto, wil ik het volgende week nog even overslaan. Ik heb op voorhand niets verteld omdat ze dan doodongerust zou zijn geweest. Als ze binnen twee weken ziet dat alles goed gegaan is, zal het al beter gaan om het te vertellen. Ze heeft ook een klein cupje en is er altijd verlegen over geweest. Mijn zus daarentegen heeft een D-cup van nature, ook niet eerlijk verdeeld hé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Doggie, profociat met je nieuwe :1boobs: ! Zoals Eefje al zei zal die 240cc je een mooie stel boobies geven hoor, zeker voor de spier ! Ik heb ze onder en vind ze nu net ietst te klein, zo snel wen je eraan (te klein als ik kleren aanheb, perfect als ik ze naakt zie :blush: )

Die misselijkheid is wel rot, kan je geen motilium innemen ofzo? Ik heb daar gelukkig helemaal geen last van gehad, maar kan me voorstellen dat dat nu niet echt comfortabel is.

Ik wens je nog een heel fijn herstel toe, hopelijk vind je snel een excuus voor je mama, hihi, ze zal blij voor je zijn als ze het weet hoor !

Succes nog!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.