Ga naar inhoud

Ervaring van dames gezocht ziek door silliconen


annahuizen

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Graag wil ik jullie ervaring want ik zit ergens mee.

Ik ben nu 6maanden po heb motiva implantaten. Geen klachten wel af en toe steekjes.

 

Laatst zag ik veel nieuws voor bijkomen en ook op meldpuntklachten las ik veel negatieve verhalen over nadelen van borstvergroting.

Zo las ik vermoeidheid, huidproblem, gewrichtsproblemen, ziek etc.  Snel huidveroudering etc. Ik las ook dat altijd silliconen door zweten en zo terecht komen in je bloed en het gevaarlijk is etc.

Dus op meldpunt staan er ontzettend veel negatieve ervaringen en nieuws.

Ik ben pas 6maanden po dus merk geen klachten etc maar ik schrok een beetje.

Mijn pc heeft mij nooit verteld dat silliconen zweten etc dat je zo erg ziek kan worden dat je huid kan verouderen etc.

 

Nou ik vraag aan jullie wat jullie ervaring zijn. Of het waar is dat silliconen zweten. Hoeveel kans je hebt om ziek te worden etc. Of je om de 10 jaar onder mes moet.

 

Sorry ik wil niemand laten schrikken maar heb oprecht jullie ervaringen etc nodig.

 

Hoor van jullie dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat siliconen zweten klopt inderdaad. Sommige mensen zeggen inderdaad dat ze ziek zijn geworden van siliconen. ASIA syndroom noemt men dat. Normaal hoort een pc je hiervan op de hoogte te brengen. De pc's waar ik ben geweest hadden het nadrukkelijk verteld zowel bij mijn eerste vergroting en bij mijn wissel. Ze zeiden wel dat het vaker voorkomt als je al een auto immuun ziekte hebt. Ikzelf heb nu al 11 jaar siliconen en nog nooit iets van klachten gehad, maar iedere persoon is anders en het kan heel goed dat sommige er wel klachten van krijgen.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier al ruim 10 jaar protheses, nu ook een wissel ook door het soort prothese maar ook omdat het gewoon niet mooi meer was na zwangerschappen/ borstvoeding.

Denk dat je echt moet uitkijken om teveel op dit soort sites te zitten, geloof echt dat er mensen zijn die klachten hebben dat is ook erkend.

Maar we zijn allemaal wel eens een periode moe, huidveroudering kan ook echt door heel veel andere factoren komen net als alle andere genoemde klachten. 
Zou echt proberen dit los te laten en gewoon te genieten van je nieuwe boobies. Je hebt deze klachten en mocht je ooit klachten krijgen is het denk ik voeg genoeg om uit te zoeken waardoor deze komen en of deze al te maken hebben met de protheses. 
 

Ik heb dus wel een klacht de vermoeidheid maar mijn oorzaak hiervan hebben een naam en rennen rond ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook hiernaar gezocht en veel gelezen, vooral omdat ik zelf al een auto-immuunziekte heb. Zelf toch de keuze gemaakt wel voor een borstvergroting te gaan met protheses en dan zie ik het wel. Heb weinig last van mijn auto-immuunziekte en hoop dat het zo blijft. 

 

De klachten die mensen hebben zullen best voorkomen en écht zijn, maar goed ben ook wel van mening dat je eigen instelling daar een groot deel in is. Beetje wat @bent001 zegt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken na het lezen van al die dingen. Zelf geloofde ik nooit zo in klachten van siliconen, dacht iedereen is wel eens moe en je kan nooit weten of klachten daar vandaan komen. Klachten die ik had linkte ik nooit aan mijn bv en wilde er ook niet verder naar kijken omdat ik niet zonder mijn protheses kon.

 

Nu denk ik er anders over. Zeker de laatste jaren heb ik veel klachten. Periodes van duizeligheid en allerlei ontstekingen, de een na de ander. De ontstekingen zijn zichtbaar van de buitenkant, dus mijn instelling heeft er weinig invloed op. Ook heb ik net na mijn bv puistjes gekregen, terwijl ik die nooit had ook niet tijdens mijn puberteit. Nog altijd zijn er veel vrouwen die geen last krijgen, dus ik denk niet dat het gelijk reden is tot paniek. Wel lijkt het me goed om te weten dat het kan, en dat je aan de bel trekt als je dit soort klachten krijgt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.