Ga naar inhoud

Kwaliteit van leven


Gerarda

Aanbevolen berichten

Hallo, 

Vanaf mijn tienertijd heb ik de wens om mijn borsten te laten verkleinen. Ik heb de operatie nooit aangedurfd. Nu ben ik 47 jaar en mijn borsten zijn in de loop van de jaren gegroeit naar 90G. 

2 jaar geleden kreeg ik te horen dat ik ernstig ziek ben. ( kahler ) De artsen weten niet hoe lang ik nog te leven heb. Dat kan 2 jaar zijn, maar ook 12 jaar. Ik ga  nu voor kwaliteit van leven. Eindelijk zet ik de bvk door. Ik ben naar dr. Hermens in het JBZ geweest. Binnenkort hoor ik de datum van de operatie. Ondertussen hoop ik op deze site de verhalen te lezen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wat erg dat je zo ziek bent, maar wat goed dat je dit voor jezelf doet. Lees je goed in en stel al je vragen maar. Er zijn hier wel een aantal verhalen te vinden. Ik kwam zelf van een 85F en begrijp dat je van een 90G hinder kan ondervinden. Succes met je bvk- traject. ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.