Jump to content

Kwaliteit van leven

Recommended Posts

Hallo, 

Vanaf mijn tienertijd heb ik de wens om mijn borsten te laten verkleinen. Ik heb de operatie nooit aangedurfd. Nu ben ik 47 jaar en mijn borsten zijn in de loop van de jaren gegroeit naar 90G. 

2 jaar geleden kreeg ik te horen dat ik ernstig ziek ben. ( kahler ) De artsen weten niet hoe lang ik nog te leven heb. Dat kan 2 jaar zijn, maar ook 12 jaar. Ik ga  nu voor kwaliteit van leven. Eindelijk zet ik de bvk door. Ik ben naar dr. Hermens in het JBZ geweest. Binnenkort hoor ik de datum van de operatie. Ondertussen hoop ik op deze site de verhalen te lezen.

• Like 2

Wat dapper en goed van je om iets te kiezen voor jezelf waar je gelukkig van zult worden! 
Vind het heel akelig om te horen wat de reden ervoor is. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je hier op het forum wat aanspraak kunt vinden. ❤️

• Like 1
  • 1 month later...

Wat erg dat je zo ziek bent, maar wat goed dat je dit voor jezelf doet. Lees je goed in en stel al je vragen maar. Er zijn hier wel een aantal verhalen te vinden. Ik kwam zelf van een 85F en begrijp dat je van een 90G hinder kan ondervinden. Succes met je bvk- traject. ?

• Like 1

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.