Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@bent001 oa. 20x opdrukken en veel nadruk op buikspieren 🤣 

Maar Dan natuurlijk met mijn sport bh aan dan. Ik heb nu net effe snel opgedrukt zonder sport bh , want dat had ik nog niet gezien , dan gaan ze soort van op zij.
Druk hiermee de borsten van elkaar af , maar ze hebben niet een rare vorm. 
Het voelt dan niet anders dan voor de borst vergroting , moet ik zeggen.
Alleen gingen ze voorheen dan niet opzij als ik opdruk 🤣maar bungelde slapjes omlaag. Dus Misschien bedoelen jullie dat met aanspannen borstspier🤷‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi @Nog even wachten 😂🤣😂

Ik bedoel niet 1 borst gaat naar boven en de ander naar beneden . Maar links gaat helemaal naar links en rechts gaat naar rechts en dus een enorme spleet in midden . Ze worden weggeduwd zeg maar😅
als je weer omhoog komt dan komen ze weer bij elkaar . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lindan zei:

Hihi @Nog even wachten 😂🤣😂

Ik bedoel niet 1 borst gaat naar boven en de ander naar beneden . Maar links gaat helemaal naar links en rechts gaat naar rechts en dus een enorme spleet in midden . Ze worden weggeduwd zeg maar😅
als je weer omhoog komt dan komen ze weer bij elkaar . 

Ik blijf nieuwsgierig en kan het niet naspelen met plaatsing voor de spier 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, @Lindan @bent001 @Nog even wachten ik zie het bij mij ook, valt gelukkig niet super op. Bekend dingetje toch bij dp. Beetje zoals dit maar dan tegelijk en borst erover heen 🤣🤣🤣

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 leuke partytrick 🤣. Nee, even serieus,  liefste heb je dit natuurlijk niet of minimaal. Maar ergens ook logisch dat het mee beweegt met de spier. Bij sterke borstspieren wordt dit geloof ik zichtbaarder, die maar minder trainen dan?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo even een korte update, laatste tijd eigelijk niet heel actief meer op het forum.

Woensdag mijn controle afspraak, gelukkig geen bericht gehad dat deze telefonisch plaatst zou moeten vinden en verwacht dit ook niet meer gezien alle verdiepingen.
Zenuwen beginnen wel wat te komen, zo benieuwd wat ik te horen ga krijgen, er is verder weinig positief verandert dus nog even en dan heb ik hopelijk wat duidelijkheid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.