Ga naar inhoud

Beste plek lipofilling


Aanbevolen berichten

Hi lieve mensen,

 

Kan hier weinig info vinden over een plek waar ze goed zijn met lipofilling. 
Denk dat dit toch het beste is voor mij, kan iemand mij hiermee helpen ?

op internet vind je ook niet echt veel:)

 

alvast bedankt.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 hartelijk dank voor de tip! Heb je het daar een lp laten doen? 
 

@Spookbewoning12 super fijn je uitgebreide uitleg. Reden dat ik een lp wil is doordat ik de litteken na een borstvergroting niet mooi vindt. Grootste reden is eigen mijn gezondheid, ik heb fibro, chronische vermoeidheidssyndroom en torsio scoliose. Tijdens mijn intake bij dr Parys van de wellness kliniek heeft hij mij sterk afgeraden om een borstvergroting met implantaten te gaan doen, dus leek dit een betere optie. Daarnaast krijg ik nu al bijna een paniek aanval bij de gedachten aan een operatie.

 

ik heb begrepen dat het resultaat niet zo goed is na 1x, daarom wilde ik het 2x doen. Zonder een implantaten een lf wil ik dus...

ik dacht idd ook dat de pijn minder zou zijn, jammer dat je het minder goed hebt ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Spookbewoning12 dit zijn dus de dingen die ik graag wilde weten en helaas nooit ergens last! Echt super fijn.

Uiteraard vervelend voor jou... eigenlijk is het toch beter om voor implantaten te gaan dus. Als zelfs de arts LF afkeurt..

had niet verwacht dat je door LF 4 cm litteken zou krijgen..


Ik waardeer dit enorm!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ImmY Ik ben vorig jaar op consult geweest bij Van der Pot omdat ik toen ook geen implantaten wilde, maar alleen lipofilling icm een borstlift. Zou 6000 euro gaan kosten. Uiteindelijk toch vanaf gezien omdat ik toch twijfelde en een andere pc die ook lipo toepast t afraadde; zou bijna niets van te zien zijn en dus zonde van mn geld. Plus ik ben slank ( toen helemaal; toen was ik heel mager; maatje 34) dus heb te weinig vet om te oogsten... 

Dus idd heel duur en idd maar max halve cupmaat groter... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ringaroundtherosie dat is een goeie. Denk niet dat er evenveel vet afsterft, dus het zou zeker wel kunnen dat de een groter is dan de ander :p

 

@Robijntje02 ik wist idd al dat als

je LF wilt wel wat voor moet betalen helaas.. ik heb wel wat meer vet, dus dat zou wel kunnen bij mij hehe. Dankje!

 

@Spookbewoning12 nogmaals bedankt ! Ik vind het super lastig om te kiezen wat ik precies wil. Maar ik heb nu toch geen geld meheheheh. Hopelijk staat er meer  info in de toekomst over LF.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ringaroundtherosie dat is een goeie. Denk niet dat er evenveel vet afsterft, dus het zou zeker wel kunnen dat de een groter is dan de ander :p

 

@Robijntje02 ik wist idd al dat als

je LF wilt wel wat voor moet betalen helaas.. ik heb wel wat meer vet, dus dat zou wel kunnen bij mij hehe. Dankje!

 

@Spookbewoning12 nogmaals bedankt ! Ik vind het super lastig om te kiezen wat ik precies wil. Maar ik heb nu toch geen geld meheheheh. Hopelijk staat er meer  info in de toekomst over LF.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.