Ga naar inhoud

Super gevoelige huid. Herkenbaar?


Aanbevolen berichten

Hi,

 

Kan iemand meepraten over het hebben van een supergevoelige huid op de borsten, continu branderig, geïrriteerd? Het begon gistermiddag en kan er maar weinig over vinden op het forum/internet. Het is niet rood, dus geen infectie oid, meer overactieve zenuwen, lijkt wel. Onderdeel van het helingsproces?
 

Ik ben nu ruim 3 weken po. 
 

Groet,

 

Marlies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marlies, ik was hier net naar aan het zoeken, ik heb dit namelijk ook. Ben nu 3,5 week po. Hopelijk gaat het snel over, wat het is weet ik ook niet, maar mijn hele huid brand, sportbh gaat daardoor snijden en irriteren en tepel aan 1 kant nog flink opgezet. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik voelde vandaag ook dat mijn huid  erg brandde aan de zijkant van 1 borst. Ook niets aan te zien of iets, maar voelde dat de huid erg gevoelig ineens was. Mijn schoonmoeder maakt zelf altijd zalfjes dus heb haar eigen gemaakte goudsbloemenzalf opgesmeerd. Nu weinig tot geen last meer van. Ik weet niet of je zon soort zalfje ook kunt halen bij de drogist. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Check! 
 

Ik ga sinds een paar dagen voorzichtig met een lauw washandje over de huid. Vooral tussen mijn borsten is het heel gevoelig. Ik durf niet zomaar iets smeren, dus blijf het voorlopig verfrissen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.