best_boobie Posted January 6, 2020 Share Posted January 6, 2020 Willen jullie als gold en platinum members aub aangeven waar jullie voorkeur naar uit gaat? De data van de jaargetijde-clubs wordt dan gelijk gesteld met de datum waarop het jaargetijde volgens de kalender begint. Mochten er andere voorstellen zijn, dan kunnen jullie me dat natuurlijk laten weten! xx BB 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nog even wachten Posted January 6, 2020 Share Posted January 6, 2020 De clubs lijken me van toegevoegde waarde en is jammer dat er nu maar weinig meiden in een club zitten. Dus dan is een club voor meer maanden wel handig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whisper Posted January 6, 2020 Share Posted January 6, 2020 Ik vind het een top idee! ? Ik meld me meteen aan voor de zomerclub. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted January 6, 2020 Author Share Posted January 6, 2020 14 minuten geleden, Whisper zei: Ik vind het een top idee! ? Ik meld me meteen aan voor de zomerclub. ik moet ze tzt nog aanmaken haha. Meld je dan nog eens Ik ga dit gegarandeerd vergeten ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nog even wachten Posted January 23, 2020 Share Posted January 23, 2020 Hi @best_boobie, ik heb nog even nagedacht en ik vind een 3 maandse club wel erg lange periode. Iemand die 21 januari is geholpen zit al in een heel ander traject dan iemand die op 20 april is geholpen. Kunnen we niet per 2 maanden doen. dus jan/feb mrt/apr etc Ik zou wel graag in de maart/april club willen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted January 23, 2020 Author Share Posted January 23, 2020 Ik vind het prima Zijn er nog meer meiden met een mening die graag in een club willen? Laat het maar weten!! De januari/februari club is nog niet aangemaakt, maar als er behoefte aan bestaat, maak ik hem zo snel mogelijk aan! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whisper Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 Op 6-1-2020 om 22:00, best_boobie zei: ik moet ze tzt nog aanmaken haha. Meld je dan nog eens Ik ga dit gegarandeerd vergeten ? Zou ik in de zomerclub 2020 (oid) mogen? Dan kunnen we alvast aftellen samen. 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Special-Me Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 Per twee maanden is wel handig denk ik. gooi me dan maar in de club! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nog even wachten Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 29 minuten geleden, Aardbeitje zei: Ik moet gold worden haha Ik ben lid van de januari/februari/maart club en was wel gezellig rondom de operatie. Nu is dat zo goed als dood, de meesten zijn toch wat minder op het forum te vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 4, 2020 Author Share Posted June 4, 2020 1 uur terug, Whisper zei: Zou ik in de zomerclub 2020 (oid) mogen? Dan kunnen we alvast aftellen samen. 😁 44 minuten geleden, Special-Me zei: Per twee maanden is wel handig denk ik. gooi me dan maar in de club! 😉 43 minuten geleden, Nog even wachten zei: Ik ben lid van de januari/februari/maart club en was wel gezellig rondom de operatie. Nu is dat zo goed als dood, de meesten zijn toch wat minder op het forum te vinden Ik moet nodig nieuwe clubs aanmaken idd! Laat me eraan denken dames, gaat vanavond niet meer lukken helaas. Maar door het coronagedoe en uitgestelde operaties, heb ik even afgewacht! Laat me er aan denken, anders vergeet ik het weer.. Iets met een zeef.... xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 4, 2020 Author Share Posted June 4, 2020 1 uur terug, Aardbeitje zei: Ik moet gold worden haha sja.. zit niks anders op he hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whisper Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Op 4-6-2020 om 22:28, best_boobie zei: Ik moet nodig nieuwe clubs aanmaken idd! Laat me eraan denken dames, gaat vanavond niet meer lukken helaas. Maar door het coronagedoe en uitgestelde operaties, heb ik even afgewacht! Laat me er aan denken, anders vergeet ik het weer.. Iets met een zeef.... xxx Reminder. 😉😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nog even wachten Posted June 7, 2020 Share Posted June 7, 2020 @best_boobie kun je een juni/juli groep maken? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Special-Me Posted June 7, 2020 Share Posted June 7, 2020 3 uur geleden, Aardbeitje zei: Dames en heren, i'm GOLD ! yeah! 🏅 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whisper Posted June 8, 2020 Share Posted June 8, 2020 @best_boobie Hoe werkt dat eigenlijk? Zodra de club wordt gemaakt, staat hij dan tussen de rest en kun je je dan gewoon aanmelden of moet je uitgenodigd worden? 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nog even wachten Posted June 8, 2020 Share Posted June 8, 2020 7 minuten geleden, Whisper zei: @best_boobie Hoe werkt dat eigenlijk? Zodra de club wordt gemaakt, staat hij dan tussen de rest en kun je je dan gewoon aanmelden of moet je uitgenodigd worden? 😊 Je kunt je dan aanmelden en best_boobie of een andere admim moet je dan toegang geven 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whisper Posted June 8, 2020 Share Posted June 8, 2020 Oke dankjewel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detje_P Posted June 8, 2020 Share Posted June 8, 2020 Ik wil ook wel graag deelnemen in die club. 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detje_P Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 @best_boobie Ik zie ook dat bijv. ik zelf een club kan aanmaken. Klopt dat? Of maak jij ze ze liever zelf aan? Zodat er niet honderden van die clubjes ontstaan.. 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nog even wachten Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 1 minuut geleden, Aardbeitje zei: mee eens !!!!! Een juni/juli club zeker mee eens. Helaas moet wel een administrator de club aanmaken, want anders kan iedereen de inhoud van de club zien en dat is nou net niet handig 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 17, 2020 Author Share Posted June 17, 2020 Ik heb wat vertraging gehad, maar hij is er 😅 18 uur geleden, Detje_P zei: @best_boobie Ik zie ook dat bijv. ik zelf een club kan aanmaken. Klopt dat? Of maak jij ze ze liever zelf aan? Zodat er niet honderden van die clubjes ontstaan.. 😏 deze clubs maak ik liever zelf aan om het overzichtelijk te houden idd 😜 Ik houd van overzichtelijk🙈 xxx 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobcar Posted October 27, 2020 Share Posted October 27, 2020 Op 17-6-2020 om 12:52, best_boobie zei: Ik heb wat vertraging gehad, maar hij is er 😅 deze clubs maak ik liever zelf aan om het overzichtelijk te houden idd 😜 Ik houd van overzichtelijk🙈 xxx O ik lees nu dit 🙈 dan heb ik dat dus verkeerd gedaan hahaha. Zou jij misschien dan een Okt-Nov-Dec 2020 club aan kunnen maken, lijkt me erg leuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts