Ga naar inhoud

Vraag: wie heeft er goede herstel tips voor bv?


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

volgende week word ik geopereerd en ben ik benieuwd of jullie nog goede tips hebben voor de nazorg. Ik heb gelezen dat het goed is om bijvoorbeeld brandnetelthee en groene thee te drinken voor de reiniging en vocht afdrijving, een Voedingskussens aan te schaffen, en te koelen met coolpacks. Natuurlijk heel goed naar je eigen lichaam te luisteren en adviezen van de pc volgen.
 

ik weet niet of ik het nu juist geplaatst heb bij de goede topics, maar ik hoor graag van jullie :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, stefanie63 zei:

Hoi iedereen,

volgende week word ik geopereerd en ben ik benieuwd of jullie nog goede tips hebben voor de nazorg. Ik heb gelezen dat het goed is om bijvoorbeeld brandnetelthee en groene thee te drinken voor de reiniging en vocht afdrijving, een Voedingskussens aan te schaffen, en te koelen met coolpacks. Natuurlijk heel goed naar je eigen lichaam te luisteren en adviezen van de pc volgen.
 

ik weet niet of ik het nu juist geplaatst heb bij de goede topics, maar ik hoor graag van jullie  

Ipv groene thee matcha thee...dit is ook een groene thee maar dan iets van 20 keer meer antioxidanten. Super gezond en goed voor je lichamelijke herstel. Goede matcha thee kost iets van 23 euro.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle bovenstaande en heb om te slapen nog zo'n nekkussentje (zoiets voor bv in het vliegtuig te slapen) kan echt niet zonder en slaap er heerlijk mee. En een warmte kussen aan mijn rug. 

Ik heb ook iets moeten nemen om stoelgang terug op gang te brengen.

Zelf heb ik wel geen speciale thee ofzo gekocht. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem die zware pijnstillers die je van je arts meekrijgt. Ik heb de eerste nacht prima geslapen en dacht dat ik het wel vol ging houden op paracetamol. Girl, I was wrong!! Nadat ik op dag 3 aan de tramadol ben begonnen, sliep ik als een tierelier en ging het allemaal heel snel veel beter. Zorg er ook voor dat je genoeg slaapt en rust neemt, maar ga vooral ook zo snel mogelijk een klein blokje om! Frisse lucht doet wonderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-1-2020 om 19:12, Stephh90 zei:

Idd goede tip! Ik heb even op internet gezocht. Is die van de Albert Heijn of jumbo ook goed of zou je van een site aanraden met superfoods enzo ? 
 

@Ld1234 oké ik zal eens bij Holland and barret kijken! Dankjewel

 

@Peeuwke haha dan zal ik nog een nekkussen aanschaffen of even op zolder kijken! 
 

@Imker ja dat is wel slim, door de pijnstilling kan je vaak vergeten dat je nog niet beter bent. Zelf krijg ik geen tramadol maar stond dit in de bijlage : 4 keer per dag 1000 mg Paracetamol in te nemen. Dit kan aangevuld worden met 2 tot maximaal 4 keer per dag 100 mg Celebrex.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, stefanie63 zei:

@Ld1234 oké ik zal eens bij Holland and barret kijken! Dankjewel

 

@Peeuwke haha dan zal ik nog een nekkussen aanschaffen of even op zolder kijken! 
 

@Imker ja dat is wel slim, door de pijnstilling kan je vaak vergeten dat je nog niet beter bent. Zelf krijg ik geen tramadol maar stond dit in de bijlage : 4 keer per dag 1000 mg Paracetamol in te nemen. Dit kan aangevuld worden met 2 tot maximaal 4 keer per dag 100 mg Celebrex.  

Ik had het via bol.com besteld, dus dat is ook een optie en ik heb macrogol gekregen van de huisarts aangezien ik door de tramadol en narcose niet meer naar de wc kon en ik buik had alsof ik 9 maanden zwanger was?.

Voor de rest echt rustig aan doen. Ook niet te veel in het huishouden doen. Gewoon lekker op de bank netflix kijken?. Ik heb dit nu ak 2 keer meegemaakt in m'n leven. Gewoon ff heel rustig houden en af toe ff een wandelingetje maken. Ook goed tegen trombose gevaar.

 

Liefs, 

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.