Ga naar inhoud

Xanaa : 9 maart 2011 : Dr. van Dam : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Heb mijn mobiel echt de hele tijd bij me, maar t blijft nog stil.

Nee niet echt heel veel info, hier op het forum kun je toch heel

wat vinden en ook gewoon hoe het is omdat de meiden het zelf

hebben mee gemaakt. Ik hoop dat mijn herstel beetje soepel verloopt

en ik niet te veel pijn krijg haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja, ik heb het wel erg onderschat hoor! Ik had nooit verwacht dat je de 1e drie weken en niet veel kunt. Dit ook ivm het inkapselen van de prothese. Hier hadden ze me toch wel even over moeten inlichten. Heb 3 kleine kinderen ...pfff Niet dat ik het dan niet had gedaan hoor, als ik alles vantevoren wist haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Nog 3 dagen te gaan en is het al zover. Toen ze mijn operatie planden, wist ik eigelijk niet wat met te wachten stond. Ook had ik geen idee wat voor protheses ik kreeg. En al helemaal had ik niet verwacht dat het herstel en inkapselen van de protheses echt wel tijd nodig heeft.

Dankzij dit forum ben ik een stuk wijzer geworden :2:

Daarom zal ik ook voor de komende meiden die een borstlift met prothese krijgen een verslagje maken. Natuurlijk ook voor jullie :38:

Maarja ik wordt nu echt doodzenuwachtig ... Hoe pijnlijk wordt het?

Worden ze niet te groot? :unsure:

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Nog 3 dagen te gaan en is het al zover. Toen ze mijn operatie planden, wist ik eigelijk niet wat met te wachten stond. Ook had ik geen idee wat voor protheses ik kreeg. En al helemaal had ik niet verwacht dat het herstel en inkapselen van de protheses echt wel tijd nodig heeft.

Dankzij dit forum ben ik een stuk wijzer geworden :2:

Daarom zal ik ook voor de komende meiden die een borstlift met prothese krijgen een verslagje maken. Natuurlijk ook voor jullie :38:

Maarja ik wordt nu echt doodzenuwachtig ... Hoe pijnlijk wordt het?

Worden ze niet te groot? :unsure:

Liefs Xanaa

Komt zeker allemaal goed Xanaa, maar is wel spannend allemaal.

Kan altijd tegen een ander heel makkelijk zeggen, komt goed, maar zelf

denk ik ook wel eens, gaat het wel mooi worden?? niet te groot of te klein,

en de pijn?? maar komt vast en zeker goed.

Tot woensdag en succes met de zenuwen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben ik zenuwachtig! En wat heb ik zin in wat! Helaas mag ik dus niet eten. Ik voel al hoofdpijn opkomen en begin echt te twijfelen.

Waar ben ik aan begonnen ...

Maarja vanmiddag is het zover en over 2 wkn zal ik vast blij zijn haha....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xanaa,

Veel succes straks!!! Zet hem op, toi toi toi, reken maar dat je superblij zult zijn nadien! :01: Zie uit naar je verslagje als je er klaar voor bent!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hopelijk lees je dit nog, VEEL SUCCES MEID!! Laat het lekker allemaal over je heen komen. Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren, reken er maar op dat je borsten gewoon keimooi worden!!! En die pijn... die gaat vanzelf over, en dan heb je je verdere leven alleen maar plezier van je boobies :-)

Dikke knuf van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je :1bouncingboobs:

en succes met je herstel

ik heb ook 2 kleine kinderen 9 maanden en 3 jaar

ik ben nu 3 weken en 4 dagen po ,kan al heel veel zelf alleen nog niet stofzuigen en de kids optillen verder doe ik alles voorzichtig

ik heb ook geen last ervan .mijn arts zei ook dat ik alles weer rustig aan moest opbouwen .ben zelfs al een weekend na de efteling geweest

mijn moeder is nog steeds in huis hier voor de kids ,vanaf volgende week ben ik alleen ,maar dat komt goed me moeder komt dan nog het zwaar huishoudelijk werk doen .

groetjes chantall

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor jullie lieve berichtjes! Nou ze zitten er!

Wat ben ik blij dat ik het heb gedaan :1bouncingboobs: .

Ik ben net thuisgekomen en zal zo de eerste foto's maken. Vanmiddag zal ik een uitgebreid verslag typen.

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verslag:

Woensdag 9 maart

Om 14.00 uur moest ik me bij de Bergman kliniek melden. Wat was ik beroerd van het niet eten, de autorit en natuurlijk de zenuwen.

Gelukkig konden we meteen doorlopen want ze liepen voor op schema. Op de uitslaapkamer aangekomen mocht ik me meteen uitkleden en kreeg ik een paar tabletjes om me te ontspannen en tegen de pijn. Na het aftekenen van mijn borsten en het maken van de foto's werd ik naar de ok gereden.

Vanaf dat moment waren mijn zenuwen eigenlijk weg, en voelde ik mij helemaal in vertrouwde handen. Het infuus werd aangesloten en de narcotiseur vertelde dat ik lekker ging slapen. Ik vraag nog 'gaan we niet tot tien tellen?' en weg was ik ...

Na 2,5 uur kwam ik terug op de uitslaapkamer en werd mijn man gebeld.

Jeetje wat had ik nog zware ogen. Ook had ik erg veel pijn aan mijn borsten, gelukkig kreeg ik diclofenac in het infuus gespoten.

Om 19.00 uur werd ik naar mijn privékamer gebracht en mocht ik eindelijk eten! Ik heb werkelijk 2 beschuiten en een broodje in rap tempo naar binnengewerkt pffff wat lekker! Helaas heb ik de hele nacht bijna niet geslapen, ik had veel last van mijn rechter borst en ook rugpijn. Ik kon ook niet rechtop zitten want mijn borst was erg strak ingezwachteld. D.i.v. met bloedverlies en de drains.

Donderdag 10 maart

Hehe.... het verband mag af! Jeetje ik kan weer ademen en mijn rugpijn verdwijnt voor de zon. Volgens de dr had ik tijdens de operatie veel bloed verloren, vandaar het strakke verband. Ook nu begint het weer een beetje te bloeden. De drains mogen er ook uit, voelt even naar, maar doet gelukkig niet pijn. Ik krijg nog een keer antibiotica en diclofenac en mag dan om 9.00 uur naar huis.

Met een tasje vol antibiotica, diclofenac, nexium en littekencreme en een laatste blik in de spiegel :1boobs: verlaten we de kliniek.

Wat zijn de mensen bij Bergman aardig en zorgzaam. Ik zou deze kliniek bij iedereen aanbevelen :1:

Tot zover mijn eerste verslagje.

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je :1bouncingboobs:

en succes met je herstel

ik heb ook 2 kleine kinderen 9 maanden en 3 jaar

ik ben nu 3 weken en 4 dagen po ,kan al heel veel zelf alleen nog niet stofzuigen en de kids optillen verder doe ik alles voorzichtig

ik heb ook geen last ervan .mijn arts zei ook dat ik alles weer rustig aan moest opbouwen .ben zelfs al een weekend na de efteling geweest

mijn moeder is nog steeds in huis hier voor de kids ,vanaf volgende week ben ik alleen ,maar dat komt goed me moeder komt dan nog het zwaar huishoudelijk werk doen .

groetjes chantall

Dankjewel Chantall,

Fijn dat je je moeder te helpen hebt. Ik kan gelukkig de komende weken ook op de mijne rekenen. Het niet tillen van de kids vind ik echt vreselijk! De jongste is net een jaar ....

Vanavond zijn ze nog een nachtje logeren en morgen komen ze weer thuis. Ben benieuwd hoe dat gaat. Sterkte volgende week!

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xanaa,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn te lezen dat je er nu al blij mee bent! Laat je lekker verwennen en rust maar goed uit! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ff een mindere dag. Ik heb voor het eerst gedoucht en ben toch wel een beetje geschrokken. De protheses zitten zo hoog, mijn tepels zo laag :139: . Mijn borsten lijken eerder vierkant dan rond.

Heb ook geen zin om er foto's van te maken....

Ook ben ik misselijk van de antibiotica pillen. En ik heb het steenkoud.

Kan het ook kloppen dat je na de operatie vocht vasthoudt? Mijn ringen zitten namelijk erg strak en ik ben bijna 3 kilo gegroeid???

Maarja ik moet ook niet te snel willen, het is nog maar de 2e dag po.

Fijn dat je op het forum alles even van je af kan schrijven :blush:

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xanaa,

Wat je beschrijft is heel normaal hoor meis, in het begin zitten de prothesen hoog en je tepels laag, dat komt helemaal goed hoor, maak je maar geen zorgen. Straks gaan ze mooi indalen en dan komen je tepels mooi op de goede hoogte en ze gaan ook nog vormen de komende weken. Wat dat vocht vasthouden betreft, ook dat is volkomen normaal. Zou als ik jou was zeker voor je zelf wel foto's ervan maken, kun je straks mooi vergelijken, je zult zien tussen nu en een week zullen ze er al zo veel beter uit zien! Kop op hoor meis! :147:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xanaa

Als je je antibioticapillen tijdens het eten inneemt, heb je dan ook last ervan?

Vocht vasthouden is heel normaal.

Ik was dus zo ¨slim¨ om na 4-5 weken nieuwe bh´s te kopen.

omtrek 85....die zijn nu dus eigenlijk iets te ruim. Heb nu 80.

Maak je over de vorm van je borsten maar geen zorgen.....het is pas een paar daagjes geleden!!!!

die worden vast prachtig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.