Ga naar inhoud

Xanaa : 9 maart 2011 : Dr. van Dam : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Eefje,

Ik zal zo even een foto maken.

Op de foto van 3 wkn PO is in spiegelbeeld genomen. Daar lijkt het alsof de linker lager zit. Maar ik sta gewoon scheef volgens mij :blush:

Ik vind het ook zo vreemd dat mijn tepel binnen een paar uren zo vergroot is???

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Hey San,

Ik heb net naar je foto gekeken, zou ook niet weten waar het aan ligt. Je ziet inderdaad duidelijk verschil met de vorige foto. Dat de borst lager zit zie je niet echt op de foto, wel lijkt de tepel meer naar onder te zitten dan de vorige foto, maar dat kan er ook aan liggen dat je armstand wat lager is tijdens het trekken van de foto. Als het morgenochtend nog zo is zou ik de plastisch chirurg ff bellen wat het kan zijn, ik zou het ook echt niet weten. Maar wie weet is het een tijdelijk iets en is het morgenochtend weer over (vocht in de tepel oid?). Laat je morgen ff iets weten?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Mijn man is niet thuis, dus ik heb de foto zelf gemaakt.

Dan lijkt het toch iets anders dan als je recht voor de spiegel staat.

Dat verschil in de borsten kan misschien door het indalen komen?

Maar dat je tepel zomaar groter wordt? Ik ga morgen even met de kliniek bellen. Zodra ik meer weet laat ik het horen.

Ik baal echt zo, ik was vanochtend nog zo blij!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Samantha,

Ja misschien wordt hij ook wel natuurlijker :) , maarja dan wil ik dat het ook met die andere tepel ook gebeurd.

Ik mag alles wel graag een beetje gelijk hebben hihi....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit natuurlijk nog steeds te denken, van hoe kan dit. En volgens mij heb ik het antwoord ......

Vanochtend heb ik mijn tepels flink ingesmeerd met creme. Nu voel ik bij mijn 'vergrote' tepel eigenlijk geen randje meer van het litteken. Bij mijn rechter tepel nog wel. Zou dit door het insmeren kunnen komen??

Toch morgen even bellen :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xanaa,

Ik heb je foto bekeken. Het lijkt mij persoonlijk niet echt kunnen dat één tepel plotseling groter is geworden.

Zou het niet zo kunnen zijn dat de ene tepel wat meer ingetrokken is en de ander meer ontspannen is?

Dat heb ik ook wel eens. Dat de ene door bijvoorbeeld kou meer reageert dan de andere.

liefs,

Nurlayla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nurlayla,

Nee, helaas niet. Ze reageren beide hetzelfde op kou, alleen blijft die ander nu groter. Het is echt heel raar!

Vanochtend was er nog niks aan de hand. Mijn man heeft ze toen ook nog even goed bekeken, en ziet nu ook heel duidelijk het verschil.

Jij hebt dit dus ook niet gehad tijdens je herstel dat de grote van je tepels veranderden?

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat ken ik niet. Bij mij reageren ze vaak nog niet altijd tegelijk op kou.

Maar ik vind het wel raar. Misschien toch vocht of lucht of een ontsteking?

IK heb verder geen idee.

Als je het morgen nog hebt idd gewoon even bellen naar je PC.

liefs,

Nurlayla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xanaa,

Heb je foto ook eens bekeken, moet zeggen dat ik vind dat je borsten qua hoogte wel vrij gelijk zitten, is soms ook moeilijk om zoiets op foto te krijgen natuurlijk, maar zie inderdaad ook dat je ene tepelhof groter is geworden, geen idee hoe dat kan, ziet er verder wel normaal uit vind ik en al heel mooi ook. Maar ik zou gewoon morgen eens contact opnemen met je pc, misschien heeft hij hier een verklaring voor en kan hij je geruststellen.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb eens zitten denken, misschien ligt het er wel aan dat je hechting inwendig is losgeschoten. Ik heb die hechting eruit kunnen trekken op een gegeven moment kwam het knoopje wat omhoog en die liep dus echt helemaal rondom het tepelhof heen, een lange draad van zo wel een cm. of 10. Het kan natuurlijk zijn dat die los is en je tepel daardoor niet meer inwendig onder druk staat zegmaar. Terwijl dat bij die andere nog wel is. Wat bij mij wel zo is, is dat de tepelhoven nu een stukje groter zijn dan net na de ok, waarschijnlijk na het oplossen van de hechtingen denk ik?

Ben benieuwd welke verklaring de pc geeft.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Vanochtend heb ik meteen de kliniek gebeld en ik kon gelukkig vanochtend meteen terecht. Wat 'n service!

Na een vriendelijk en persoonlijk ontvangst kon ik meteen door naar de pc.

Zij constateerde hetzelfde als mij, dat mijn tepel dus 1 cm doorsnee is gegroeid. Zij had dit ook nog niet eerder gezien.

Zij denk dat het iets met een zenuwtje is die los is gegaan .....

Ze heeft geen idee of het ook bij mijn linkertepel gaat gebeuren?

@Ingrid, ik had hetzelfde als wat jij schrijft gedacht...

Mijn borsten kunnen volgens haar de komende maanden nog veranderen. Mijn protheses moeten beide nog iets zakken, zodat de tepels ook iets hoger komen te staan :4: Gelukkig vond ze het herstel verder hartstikke goed gaan!

Mijn littekens hebben een jaar nodig om te herstellen. Met een jaar PO ga ik weer op constult en mocht het verschil in tepels dan nog zo zijn dan kunnen ze daar wat aandoen. Zoals ik nu begreep is dat maar een kleine ingreep.

Ik heb ook gevraagd of hun dat dan zouden vergoeden. Maar dit wist zij niet. Wat vinden jullie??

Gelukkig is het niks ernstig .... Maar mooi vind ik het niet!

Bedankt voor jullie reacties! :2:

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje, Ik heb nog een keer kritisch naar mijn borsten gekeken, en er zit inderdaag niet veel verschil in de hoogte van de borsten. Dit komt met het volledig indalen vast goed :2:

@ Esther, Ja ik ben wel gerustgesteld nu. Ook weet ik nu dat als het met een jaar nog een verschil is, ik er eventueel iets aan kan laten doen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xanaa,

Oh gelukkig maar dat het niets ernstigs is! En je kunt het nog laten corrigeren later mocht je dit nodig vinden, zou ik persoonlijk niet doen hihi, mijn tepels zijn van nature ongelijk van grootte en ik zit er niet mee, lijkt alleen nog natuurlijker dan, maar goed, dat is ieder voor zich, fijn dat je nu toch weer gerust kunt zijn! :106:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo das ff schrikken zeg...k wist niet dat je tepel zomaar kon gaan groeien...o.o..nou hopelijk groeit de ander ook mee en zijn ze straks helemaal gelijk :126:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn linkertepel is afgelopen nacht ook gegroeid .....

Het verschil tussen beide tepels was eerst 1 cm en is nu nog 0,6 cm.

Je kan het verschil nog wel zien maar ik vind het nu niet meer vreselijk opvallend.

Het zal inderdaad wel te maken hebben met het oplossen van de littekendraadjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

6 weken PO

Toch nog even een verslagje van mij nu ik 6 wkn po ben :)

Eindelijk!!! Sinds een paar dagen zijn mijn blauwe/groene/gele plekken weg :)

Het klopt bij mij helemaal dat het basisherstel 6 weken heeft geduurd.

Eerst vond ik mijn borsten nogal vierkant en stonden mijn tepels erg laag.

Ik had echt zoiets van waarom heb ik dit gedaan....

Maar nu zijn ze steeds mooier en ronder geworden. Gelukkig staan de tepels nu ook hoger en zijn de borsten meer naar voren gekomen door het indalen van de protheses.

Rond 4 wkn schrok ik wel enorm, want toen bleek mijn rechtertepel in 1x vergroot. Hier heb ik nog een topic over gehad. Gelukkig is mijn linkertepel later ook iets groter geworden.

Er is nog wel een verschil te zien, misschien dat ik dit in de toekomst nog wel laat corrigeren.

Volgens mijn pc had dit te maken met een zenuw. Misschien komt het ook door het oplossen van het hechtingdraad.....

Mijn borsten voelen boven al vrij zacht, de onderkant van de borsten voelen nog vrij hard.

Ook als ik op mijn rug lig, voelen ze nog erg hard aan. Ik ben benieuwd of dit nog verandert.

Mijn littekens waren afgelopen 2 wkn heel rood, en beginnen nu steeds lichter van kleur te worden. Ik blijf goed smeren :6:

Mijn mannetje vond het eerst maar niks, een borstlift. Hij vond het nergens voor nodig en je laat wel in een gezond lichaam snijden. Gelukkig stond hij wel 100 % achter me.

En hij is er nu net zo blij mee als mij :blush: en ziet nu in dat dit zoveel beter voor mijn zelfvertrouwen is geweest.

Verder is mijn herstel super gegaan en ik zou het allemaal zo weer doen!

Tot zover mijn laatste verslagje en er staan foto's in de galerij. En voor iemand met borstlift of verkleining heb ik ook foto's in mijnalbum.

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.