Ga naar inhoud

Xanaa : 9 maart 2011 : Dr. van Dam : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Hi Chantal,

Met de kids ging prima! Het gaat eigenlijk zo goed, dat ik er om moet denken niet te veel te doen :66: . Het is zo verleidelijk even de stofzuiger te pakken .... maar ik doe het nog niet :1:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

Verslag 2 weken OP

Gister was het alweer 2 weken geleden dat ik doodziek van zenuwen de Bergman kliniek binnen stapte. Wat vliegt de tijd!

De eerste week was toch wel heftig. Zoveel blauwe plekken, zwelling en bloederige littekens. Ik was eerst ook echt niet blij met het resultaat.

Nu 2 wkn verder zie ik het echt beter en mooier worden. Mijn tepels zijn iets hoger komen te staan en de blauwe zwellingen trekken langzaam weg.

Mijn rechterborst begint goed in te dalen, mijn linkerborst blijft een beetje achter. Ik verwacht nog wel dat ik een verschil in mijn tepels krijg de ene is hoger dan de ander...

Ook vind ik ze toch wat aan de grote kant. Maar dit zal wel wennen zijn.

Pijn heb ik eigelijk niet meer, alleen als ik op mijn ribben voelen nog gekneusd. 's ochtends nog een beetje stijf bij het opstaan.

Ik heb zelfs afgelopen nacht al heerlijk op mijn zij geslapen :2:

Na lang twijfelen heb ik een foto in de galerij geplaatst. Op deze site zijn nog niet zoveel met een borstlift, vandaar toch maar gedurft haha...

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gaan die weken snel he! Sta er zelf ook van te kijken dat ze tijd zo vliegt.

Dat je ze aan de grote kant vind zal echt wennen zijn, ze passen perfect bij lichaam! Het indalen heeft tijd nodig en veel geduld hihi weet er alles van. Uiteindelijk komt het helemaal goed en hebben we perfecte boobies meid. Geduld is alleen een beetje moeilijk soms :P

Wat goed dat jij nu ook al op je zij kan slapen, wat een verademing is dat he!! Ik kan er zo van genieten nu hahaha

Mooie foto’s meid en goed dat je ze hebt geplaatst! Zeker omdat er niet veel zijn met een borstlift :D

Hahaha ik voelde me heel snel weer goed ja, dan wil je teveel doen. Mijn mannetje remt mij daarin. Denk dat ik met gemak zou kunnen stofzuigen ed. hoor, maar mijn mannetje neemt dat helemaal over. Die is heel makkelijk, het mag niet dus doe je het niet hahaha zo lief!! Het is wel zo dat ik denk: pfff ik kan het wel hoor, zit al te lang stil :11:

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, geduld is the magic word op dit forum hihi...

Mijn mannetje zegt ook steeds, je wilt te snel!

Ja onze mannen verdienden ook een :116: en :52: , die van mij stofzuigt en dweilt! Helemaal toppie :57:

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

Heb net je foto gezien ,ziet er super uit hoor .

Ja ik geloof het ,dat je weer wat wil doen :rolleyes: ,als je je goed voelt dan wil je wat gaan doen,ik deed na 2 weken ook al afwassen stoffen licht werk.

Ik ben deze week weer gaan stofzuigen ,na 5 weken po dus probeer het nog even te laten ha ha .het is moeilijk ik weet het

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik 17 dgn PO en zijn (bijna) alle korstjes weg.

Dus ik mag in actie komen tegen de littekens. Smeren, smeren en nog eens smeren :lol:

Natuurlijk heb ik alle soorten cremes in huis hihi.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor het eerst weer heerlijk uitgebreid in bad geweest.

Eindelijk weer eens genieten met boekje en bakje koffie in handbereik :1:

Toen vroeg ik me in één keer af of het ook kwaad kan dat je littekens al over dat 'weken' in warm water kunnen? Het moet natuurlijk niet weer open gaan ...

Wie weet of dit wel of niet een probleem is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Xan,

Ik ben na 3 weken weer voor t eerst in bad geweest. Was ook bang voor de verweking van littekens, en als ik dan in bad ging, ging ik niet langer dan een 20 minuten ofzo. Ik weet eigenlijk niet of het kwaad kan om veel langer te gaan? Ik heb trouwens je foto's in de gallerij gezien, echt supermooi he!!! Die blauwe bh staat je echt wel mooi, lijkt idd wel push up :-) En ik vind dat je tepels inderdaad hoger komen te staan nu, goed he!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Feminine Mijn pc heeft hier helemaal niks over gezegd. Jij bent over meer dingen wel beter geinformeerd! Volgens mij heb jij ook vaker controle ....

Met 1 week po heb ik 1 keer controle gehad en de volgende keer is pas met 7 weken po.

@ Ingrid Dankjewel! Je mijn tepels lijken hoger omdat ik op die foto mijn handen omhoog heb hihi.... Maar het is gelukkig wel iets beter geworden.

Iedereen op het forum voelt/merkt ook of hun protheses zijn ingedaald.

Ik heb echt geen idee.... Ik merk wel dat mijn rechter iets lager is dan de linker.

:48: Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jahaha... dan zijn de controles gelijk hihi....

Maar toch heb je wel meer informatie gekregen! Ach... maar goed dat dit forum bestaat. Wat hadden we zonder gemoeten :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihihi dat dacht ik al :P

Ja precies we hebben het forum en daar kunnen we toch alle informatie vandaan halen :D

Ben ook zeer blij met het forum, zou niet weten wat ik zonder moet hahaha Vaak als je je ongerust maak, hoor je hier toch geruststellende woorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 wkn PO

Mijn borsten blijven gevoelig. Ook heb ik nog steeds blauwe plekken.

Ik heb het idee dat ze niet meer zo groot zijn als in de eerste week. Natuurlijk omdat de zwellingen/vocht ook minder geworden is.

Bij de meeste dames op het forum worden de borsten steeds groter, dit is bij mij dus niet het geval. Maar daar ben ik ook blij om :141:

Mijn littekens rond de tepel herstellen heel mooi! Onder de borstplooi waren ze ook groter en dat heeft ook meer tijd nodig. Maar ik ben al helemaal blij dat mijn borsten niet meer uit mijn bh vallen hihi....

Mijn rechterborst zit al lager dan mijn linker, volgens mij is die ook volledig ingedaald. Zodra de linker ook zakt, hoop ik dat het verschil in borsten ook weg is.

De rechterborst voelt ook al helemaal eigen aan, ik voel de prothese niet meer :D

Wel heb ik afgelopen week steeds meer last van mijn rug, tussen de schouderbladen. Terwijl ik anders nooit rugpijn had.

Ben wel benieuwd waar dat vandaan komt. Misschien neem ik wel een verkeerde houding aan of doe ik teveel????

Ik heb ook nieuwe foto's geplaatst :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gaat de tijd hard he meid, maar ze zijn prachtig. Je hersteld echt heel erg mooi, mag je trots op zijn :D Links gaat vast nog mooi mee zakken, moeten we geduld voor hebben nog.

Pijn tussen de schouderbladen herken ik wel, heb ik nu ook meer. Bij mij is het vooral verkeerde/andere houding denk ik, vooral met slapen dan. Kan wel lekker op mijn zij slapen maar het draaien doe ik nog wel voorzichtig (misschien te krampachtig). Misschien is het gewoon dat je lijf hieraan een beetje moet wennen??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje :blush:

Ja het is waarschijnlijk de krampachtige houding. Ik slaap nu ook voorzichtig op mijn zij. Het draaien is nog wel gevoelig.

Het rare is als ik 's nachts wakker word, lig ik altijd keurig op mijn rug. Onbewust denk je er toch goed om hihi.....

Zijn jou borsten nog gevoelig bij het aanraken?? Bij mij mag niemand er nog aankomen :140:

Ik moet ze nog steeds voorzichtig deppen met een handdoek etc....

Ben wel benieuwd hoelang dat gaat duren ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook hoor dat dat het is, onbewust doe je toch alles krampachtiger/voorzichtiger als anders. Je hebt in je onderbewuste van ben pas geopereerd dus moet voorzichtig doen. Dat merken je spieren want dat zijn ze niet gewend en die gaan dan tegen sputteren. Ik wordt ook wakker op mijn rug nog steeds hahaha maaar heel soms ook op men buik nu de laatste week. Ben ik meteen wakker want dat ligt dus echt nog niet lekker!!!

De eerste 3 weken waren men tepels wel gevoelig, dit loste ik op met tepelcovers. Nu voelen ze eigenlijk erg goed, mijn mannetje mag ze gewoon aanraken en met afdrogen ook geen naar gevoel. Moet zeggen dat het gevoelige weg trok op het moment dat ze niet meer zo gespannen waren. Denk dus dat jij er snel ook niet meer zo’n last van hebt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik heb nu bijna 4 wkn geleden een borstlift met prothese gehad.

Sinds afgelopen week was ik super tevreden, want de littekens trekken mooi weg.

Vanochtend heb ik keurig mijn littekens weer ingesmeerd met littekencreme, toen was er nog niks aan de hand.

Zonet ging ik weer even mijn borsten bewonderen :blush: en ik schrok me dood :18:

Nu blijkt dat mijn rechterborst ineens een stuk lager zit en dat deze tepel duidelijk een stuk groter is geworden ??? :102:

Heeft iemand dit ook meegemaakt? Is dit normaal?

:103: Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xanaa,

Heb je hier ook een foto van? Op je foto's van 3 weken po lijkt je rechterborst iig ook al wat lager te zitten dan links, misschien gewoon door het indalen? Dat de linkse nog moet volgen? Zou het anders niet weten?! Als je twijfelt kun je best eens contact met je pc opnemen en eventueel eens langsgaan, al is het alleen maar voor de geruststelling.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.