Ga naar inhoud

Xanaa : 9 maart 2011 : Dr. van Dam : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Ikke59,

Ik eet idd wel voordat ik de pillen neem. Het gaat nu ook al een stuk beter. Ik denk dat het ook wel van de narcose is gekomen, ben 2,5 uur van de wereld geweest. Ik blijf nog wel steeds licht in mijn hoofd, een beetje high hihi...

Dus jij hield ook veel vocht vast. Mijn buik is nu zelfs opgezwollen....

Ben benieuwd hoe het morgen weer gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Hey lieve Xanaa,

Ik was een paar dagen in Eurodisney, dus verlate reaktie van mij..

Het hakt er best in he, zo'n flinke narcose. Ik had ook wel een paar dagen dat high gevoel. En ben je niet moe als je praat? Ik moest soms zo midden in een zin ff rusten om adem te halen..pfftt. Maar... komt allemaal goed hoor meid!!! Heb je mijn ww nog? Daar kan je ook zien dat bij mij de tepels eerst ook wat lager stonden dan nu. Nu moet ik met mijn rechterborst zelfs dikwijls uitkijken dat ie niet boven de bh uitkomt! Ik moet wel zeggen dat ik direkt echt blij was met mn boobies, maar mijn tepel is ook wel een cm. of 10 ofzo omhoog gegaan, misschien was het bij jou niet zo erg als bij mij? Maar het komt allemaal wel goed hoor Sandra, je ziet hier ook dikwijls foto's dat ze wat vierkant uitzien net na ok, en dat trekt dan ook weg. Owja, die kilo's kan wel kloppen hoor, dat is gewoon vocht wat je vasthoudt, dat is ook met een paar weken weer weg. En natuurlijk ben je bijna een kilo zwaarder van de protheses zelf. Ik trek er stiekum soms bijna een kilo vanaf als ik smorgens op de weegschaal sta haha.

Ik wens je verder een goed herstel, en hoop niet teveel pijn. Goed je pijnstilling op tijd nemen, kan echt geen kwaad en je hebt t gewoon ff nodig.

Als je een albumpje hebt, mag ik dan ook je ww?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Ingrid,

Leuk zeg Eurodisney! Wil ik ook nog eens naar toe :1:

Ja ik heb je ww nog, en heb nogmaals gekeken en zie inderdaad dat de tepels bij jou nu ook hoger staan dan meteen na de operatie. Ze waren bij jou meteen al mooi he!

Ik vind de pijn prima te doen, ik merk wel wanneer het weer bijna tijd is voor een tabletje. De littekens beginnen al te kriebelen dus dat is een teken dat het herstellings proces in werking is ... Ik moet nog wel gaasjes voor het bloeden gebruiken.

Ja dat gewicht blijft toch een beetje een ding he :6:

liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 5 dgn po

De zwellingen rond mijn borsten beginnen een beetje wegtetrekken en alles wat blauw was, kleurt nu geel en groen.

De pijn is ook bijna niet meer aanwezig. Ik neem 's ochtends en 's avonds wel keurig mijn diclofenac en nog 3x daags antibiotica.

Wat zal ik blij zijn dat ik geen pillen meer hoef te slikken :134:

Ook de spierpijn en stijfheid in mijn schouders en armen trekt aardig weg en ik merk dat ik me steeds meer begin te ontspannen. Wel ben ik nog steeds erg licht in mijn hoofd. Zo'n vervelend high en zwevend gevoel.

Toch blijf ik het wonderlijk vinden hoe snel een mens kan herstellen!

Donderdag heb ik mijn 1e nacontrole. Daar kijk ik erg naar uit, dit mede omdat ik niet echt tevreden ben met het resultaat. Ben benieuwd hoe het nog gaat indalen en of de tepels dan ook hoger komen te staan.

Misschien kan een martelband me hierbij helpen....

Ik weet ik moet geduld hebben maarja dat is toch wel moeilijk :(

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn eerste controle gehad.

Het was leuk om even terug te zijn op de plek waar ik vorige week doodziek van de zenuwen naar toe ging. Na een heerlijk bakje cappuccino werden de knoopjes van de hechtingen doorgeknipt en dat was het alweer...

Ze was tevreden met het resultaat en ikzelf wordt ook steeds blijer :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Xanaa, fijn dat de controle goed was. Moet je nu nog eens terugkomen? Is het al een klein beetje minder geel-groen en blauw? En je tepels, zie je al dat ze wat omhoog komen (of de prothese zakt)? Ben benieuwd naar nieuwe fototjes :-)

Groetjes van ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jahaha... Ik wordt steeds minder blauw, het trekt aardig snel weg.

Ze voelde dat in mijn linkerborst nog wel veel onderhuidse bloeduitstortingen zaten. De rechterborst is inmiddels redelijk ingedaald.

Ik moet deze week nog dag en nacht mijn sportbh om en volgende week mag ik hem 's nachts al af. En over 3 weken mag ik al gewoon een beugelbh aan.

Dat is snel he, vergeleken bij anderen .....

Ze zei dat het onder mijn borsten nog wat beter moet 'uitzakken', vandaar ddat ik misschien al zo snel zonder sportbh mag. Ik had zelf verwacht dat iik ook een martelband om moest....

Maarja je staat ook zomaar weer buiten en dan komen de vragen he :141:

De volgende controle is over 6 weken. Morgen of overmorgen ga ik weer foto's maken en laat jullie wel weten zodra ik ze in mijn album heb staan.

Oja vraagje, mijn borsten zijn zo droog mag je ze al met iets insmeren??

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je steeds minder blauw wordt, dat geeft ook al een heel ander gezicht!

Toppie dat je volgende week al zonder sportbh mag, dat is zeker snel!! Jij geluk joh hihi en geen martelband, wat wil een vrouw nog meer :D Ben benieuwt naar de foto’s!

Ik smeer mijn boobs in met bio-oil, worden ze lekker zacht van :D Dat kan jij ook doen, zolang je maar niet in masseert ;)

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Maar mag je ook al op de littekens smeren? Er zitten nu kleine korstjes op? Ik heb dus vergeten mijn pc te vragen :mellow:

Nou ik kan in ieder geval de bovenkant alvast gaan smeren haha....

:48: Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Xanaa,

Anders moet je ff lezen in de bijsleuter van de cremes die je gekregen hebt;)

( of losse brief? maar heb het ergens gelezen)

Daar staat het namelijk wel in. Ja mag 10 of 14 dagen na de operatie er mee

beginnen, zodra alles in ieder geval heel goed dicht is. ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja :blush: even de bijsluiter gelezen. Het mag inderdaad pas 2 weken na de operatie. Ik heb creme van de Bergman kliniek en bio-oil dus dat gaat helemaal goedkomen met dit littekens :lol:

Liefs :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Xanaa

Leuk je verslagje te lezen ,fijn dat alles goed gegaan is

Hoe voel je eigen ,heb je veel last of valt het mee

En hoe zijn de kids er onder .

Veel succes met je herstel ,fijn dat je moeder je help .lieve moeders die we hebben echt schatten .

Ik ben alweer 4 weken en 5 po ,ik til sinds deze week mij zoontje weer op heel voorzichtig ,dat gaat prima wat was dat fijn om hem weer op te tillen .verder doe ik alles behalve stofzuigen ,maar daar wil ik volgende week toch ook weer rustig mee beginnen

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Chantall,

Ik voel me prima! Het is me echt 100% meegevallen. Ik heb me wel duizelig enzo gevoeld, maar de pijn viel echt mee.

Volgens mijn pc is de pijn en herstel bij iedereen weer verschillend, net zo als bevallen... dat vond ik pas pijnlijk haha.....

Ik had net als jou meer angst en zenuwen voor de narcose.

Ja onze moeders verdienen echt een mooi bos bloemen :116:

Ze komt te stofzuigen, strijken .... echt super!!

Jeetje dan zit je al bijna op 6 wkn, dat gaat wel snel of niet!

Hoe zwaar is je zoontje? Ik vind het idd wel moeilijk dat ik onze jongste niet mag tillen :103: . Gelukkig heeft ze zelf niks in de gaten haha...

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xanaa

Fijn dat de pijn mee valt :rolleyes: ik heb ook niet echt pijn gehad heb ook gelijk lipo aan mij love handels laten doen ,daar door was alles in die streek blauw ha ha ,maar dat was na 2 weken ook weg

Ik vind het ook echt allemaal 100%mee vallen .

Ik vind bevallen ook erger ha ha mijn 2de kindje is binnen 1 uur geboren dus was heel heftig .mijn zoontje weegt precies 10 kilo flinke vent dus

Dat vond ik zo verschrikkelijk dat ik hem niet mocht tillen .me dochtertje ie 3,5 die snapt het wel

Hoe zwaar weegt jou jongste kindje

Ik ben toevallig net wezen shoppen voor nieuwe bh's ,super leuk ha ha 80 d ,mijn oude maat weer terug

Wat heeft jou pc gezegt over het tillen van je kids

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantall,

Jeetje ook een lipo gedaan, dat lijkt me ook eng en zwaar. Is dat je meegevallen?

Ik heb wel eens gehoord dat ze op de plek waar ze vet weghalen nooit weer vet kan groeien. Dat het dan op andere plekken gaat zitten... Is dat zo?

Mijn dochter is denk ik nu 8,5 kilo. Ik mag haar over 3 wkn weer uit box en ledikant tillen. Ik mag haar nu wel vanaf de grond tillen, maar dan moet ik haar goed tegen mijn borst houden. Maar dat durf ik nog niet aan hoor.

Ja lijkt me ook super shoppen voor nieuw bh's en natuurlijk een mooie bikini! Ik verwacht op 75D uit te komen, ook mijn oude maat haha.....

:116: Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

De lipo is exht 100% mee gevallen ,was per en blauw maar het resultaat mag er zijn .ik ben er echt heel blij dat ik het heb gedaan ,op deze plek komt het nooit meer terug ,ik let altijd op mijn gewicht dus komt er niks bij :rolleyes: :rolleyes: daar zorg ik wel voor .

Gewoon even goed opletten met je dochter ,dat voel je zelf wel aan .

Ik til mijn zoontje nu een weekje heb nergens last van .

Fijn dat je dalijk je oude maat terug hebt .

:116: groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi chantal,

Wat super zeg, dat het dan ook niet weer op die plek terug komt!

Enne .... love handels, bedoel je daarmee de heupen?

Fijn dat je je zoontje weer kan tillen he! En weer lekker knuffelen hihi..

Ik heb vandaag mijn dochter ook weer getild voor het eerst, ze was zo verdrietig (tandjes) en wou dus heel graag bij mij. Oooh en dan vind ik het zo zielig! Ik heb nu wel last van mijn rug. Waarschijnlijk heb ik me onbewust toch verkrampt ofzo....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sandra

Oh tandjes ,die krijgt die van mij ook weer 2 tegelijk en een dubbele oor onsteking verschrikkelijk zo zielig

En dan is mama toch wat ze nodig hebben .

Ja meschien wilde jij wel te voorzichtig zijn ,maar komt goed jou meisje is ook niet zo zwaar,ze was nu 1 toch ,mijn zoon ha ha is 9 maanden en 10,5 kilo vandaag gewogen ,ik heb vandaag ook weer gestofzuigt ,mama is een paar dagen weg ,maar het ging prima hoor .

love handels ja dat zijn je heupen ,dat is net het gene wat eruit steekt als je een spijkerbroek aan heb ha ha ,dan vond ik zo verschrikkelijk dat wilde ik al na mijn eerste kindje .

hoe is het verder met je

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Heerlijk dat je zoontje 10,5 kilo is, dat vind ik altijd zo mooi. Dan hebben ze van die lekkere billetjes hihi.... Wat sneu dat ie ziek is, en oorontstekking is echt erg!!

Ja voor dat ze net een jaar is, is ze aan de lichte kant! Het is gewoon haar bouw denk ik, want ze ziet er wel lekker uit :141:

Ik heb nog echt zo'n bol buikje, dus ik moet voor de zomer maar eens beginnen met buikspieroefeningen :134: . Ik ben niet zo sportief haha....

Verder gaat het herstel echt super! Ik heb het gevoel dat ik alles al weer kan, maarja doe ik nog niet hoor. Mijn moeder is vandaag weer ff geweest :lol: .

Ik ben alleen 's ochtends als ik wakker wordt erg stijf, en dan doet het me nog wel pijn. Maar na een half uurtje is het weer over ....

Zijn jouw protheses al helemaal ingedaald?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Fijn dat het goed gaat ,en fijn dat je geen last hebt .

Ik herken dat gevoel dat je alles weer kunt ,ben niet zo'n stilzitter bha

ik vond het ook verschrikkelijk om aan te zien dat mensen mij hiepen met het huishouden ha ha .

vond ik van de kraam tijd ook hoor .

Meisjes zijn altijd wel lichter in gewicht ,mijn dochter was ook minder dan zijn zoon .hij is echt zo'n lekker flink manneke met van die spekbillen .

Ja mijn bortsen zijn helemaal ingedaald ,en voelen weer als van ouds gelukkig ,alleen ben ik allergie's voor de draad waar ze me hechten,dat had ik weer ,ben er ook vorige week pas achter gekomen ,kreeg allemaal witte puntjes bij het litteken ik na mijn pc ik denk wat nu ,.

hij zag het meteen mijn lichaam stoot de draad af van binnenuit hechting ,geen probleem heb spul mee gekregen om het goed schoon tehouden ,het zal ongveer 2 weken duren voordat er alles uit is .kan verder geen kwaad voor mijn :1boobs: :1boobs: ,

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Jeetje, nou weet je dat ook weer. Gelukkig kan je er wat aan doen en dat er niks van over blijft! Heb je dan helemaal geen pijn eraan of wordt het niet ontstoken?

Ja ik ben ook geen stilzitter. Moet eerlijk zeggen het ging me de afgelopen weken wel knap af :2: , in de kraamweken lukte me dat toch niet :141:

Vandaag ben ik alleen met de kids, ben benieuwd hoe dat gaat.

Weet jij hoelang het duurt voordat littekens oplossen?

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.