Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi April,

Wat een leuk verslag zeg! Ben nu wel heel benieuwd hoe plovier er uit ziet hahahah.

Nou spannend zeg. En wowi 500cc daar ga je echt mega boobs van krijgen, Wordt vast prachtig!

Nou ik ga met je mee aftellen hoor!

Liefs

haha ja de ene keer vind ik het nog lang duren maar de andere keer denk ik wauw best snel vooral omdat sommige nog 2 mnd moeten w8 enzo!

BIG booobies gaat wel mooi word hoop ik zo hihi.

Laat de zomer dan maar komen he!!

Ja hij heeft echt wat hoor, ik doe volgende x wel alsof ik met me telefoon zit en maak dan een foto stiekem! oepss hiih foutje !! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

@ mii en april;

Ik wil niet meer omdat ik bang ben dat ik dat niet ga trekken met mijn whiplash.....En ik wil dat het een beetje natuurlijk blijft, ik ben extreem mager. 44 kilo.

Ik ga de operatie vastleggen in de eerste week van juli omdat ik in het onderwijs werk en dan 6 weken vakantie heb. Wel balen dat ik dan in de zomer in een sportbh moet lopen :o hahhaha

Meid hoe lang ben je dan??

ik ben 1,77 en weeg 56 kilo nu..

kan denk ik wel gewoon hoor ben officieel ook te mager..

who cares als je maar goed voelt toch?!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar ik vroeg specifiek "volledig achter de spier?", en toen zei hij dual plane :)

oh naja ik vraag het nog wel ff aan de telefoon!

Komt toch wel goed, hij weet wel wat hij doet,hij doet er

15 a 20 per week ongveer, 750 per jaar! nagevraagd he :P

Stond op de lijst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooo.....die gaan echt groot worden....

Fijn dat je een goed gevoel bij hem hebt...Nu kan je echt af gaan tellen.

Begin nu wel nieuwsgierig te worden hoe hij eruit ziet...Zal zo eens gaan zoeken op internet.

Ja denk het ook, hij zelf zegt een d/e maar sommige zeggen hier dat het een F gaat worden we will seeeeee!!!!

21 dgn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

leuk verslagje,wow zeg jij hebt geluk dat je al zo vroeg kon had er iemand afgebeld of zo,ik heb mijn afspraak gemaakt in febr het vroegste was vanaf april,heb jij geluk zeg.spannend allemaal hé,ik volg jou topic hoor,mag ik je wat vragen wat je borstomtrek maar je bent wel vrij groot ligt aan zoveel die aantal cc,ben benieuwd,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

leuk verslagje,wow zeg jij hebt geluk dat je al zo vroeg kon had er iemand afgebeld of zo,ik heb mijn afspraak gemaakt in febr het vroegste was vanaf april,heb jij geluk zeg.spannend allemaal hé,ik volg jou topic hoor,mag ik je wat vragen wat je borstomtrek maar je bent wel vrij groot ligt aan zoveel die aantal cc,ben benieuwd,groetjes

Hoi!

dankje dat mag natuurlijk, alleen maar gezellig!!

ik ben vrij tenger, mijn borstomtrek is volgens mij 80..

taille 70 cm ongveer, ik krijg 500 / 550 cc ongveer!

ben jij al geweest??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey April,

Jeeee meid 500/550cc, :107: ik lig bijna van m'n stoel hahaha, nou, je zult nu vast wel je droomboobs krijgen! Aftellen maar! :101:

Liefs, :54:

PS: Je hoefde geen nieuw topic te openen, ik ga je twee voorsteltopics samenvoegen en je topic dan verhuizen naar de operatieverslagen bv :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy April,

Wat een leuk verslagje! Je klinkt helemaal happy en ben blij dat het consult je zo goed is bevallen.

Die 500/550cc gaat jou zeker je "big" droom boobs geven. Ben erg benieuwt en blijf je zeker volgen!

Leuk dat je ook verslagjes gaat bijhouden, das altijd erg leuk om te lezen.

Is nu aftellen geblazen en voor je het weet kan je hier je foto's showen in je witte "Ed Hardy" bikini!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaa,bijna de warme bakker ingelopen,ja die heeft ook lekkere bolletjes LOL :93::45:

Oh maar wat een leuk verhaal zeg...heb jij je ff goed uitgelaten daar! je was super duidelijk,en eerlijk.

Ik hield me zo erg in,schaamde mij een beetje dat ik zoveel wilde stom he haha.. :44:

Ik had zoiets van ik zeg dat ik een d wil maar eigenlijk wil ik alles wat dr in kan whaha..

maar jeetje 550CC is mooie maat zeg,dat gaat echt super worden,weet ik nu al!!

En welke plaatsing word het achter de spier dan zkr>??

Nou gaan we weer aftellen dus ...over 3 weekjes al..hoi hoi hoi

die gaan zo voorbij vliegen ,kan je je lkkr gaan voorbereiden,huisje op orde brengen genoeg boodschappen in huis halen etc,lol.

Nou ik kan nie wachten op hoe t eruit gaat zien hoor,yess :88:

Zo maar wat een super prijs daar zeg!! Das zowat de helft van wat ik moest neerleggen,zucht!!

en dan nog meer ccs krijgen ook,ben jaloers hihi :5:

dikke knuf (gun het je hoor,ben mega blij voor je) Vlinder xx:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey April,

Jeeee meid 500/550cc, :107: ik lig bijna van m'n stoel hahaha, nou, je zult nu vast wel je droomboobs krijgen! Aftellen maar! :101:

Liefs, :54:

PS: Je hoefde geen nieuw topic te openen, ik ga je twee voorsteltopics samenvoegen en je topic dan verhuizen naar de operatieverslagen bv :38:

Aaaah dreamboobs!!! ik hoop daarop!!!

Dankje !!

Ja is veel maar niet te veel??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaa,bijna de warme bakker ingelopen,ja die heeft ook lekkere bolletjes LOL :93::45:

Oh maar wat een leuk verhaal zeg...heb jij je ff goed uitgelaten daar! je was super duidelijk,en eerlijk.

Ik hield me zo erg in,schaamde mij een beetje dat ik zoveel wilde stom he haha.. :44:

Ik had zoiets van ik zeg dat ik een d wil maar eigenlijk wil ik alles wat dr in kan whaha..

maar jeetje 550CC is mooie maat zeg,dat gaat echt super worden,weet ik nu al!!

En welke plaatsing word het achter de spier dan zkr>??

Nou gaan we weer aftellen dus ...over 3 weekjes al..hoi hoi hoi

die gaan zo voorbij vliegen ,kan je je lkkr gaan voorbereiden,huisje op orde brengen genoeg boodschappen in huis halen etc,lol.

Nou ik kan nie wachten op hoe t eruit gaat zien hoor,yess :88:

Zo maar wat een super prijs daar zeg!! Das zowat de helft van wat ik moest neerleggen,zucht!!

en dan nog meer ccs krijgen ook,ben jaloers hihi :5:

dikke knuf (gun het je hoor,ben mega blij voor je) Vlinder xx:D

Hee meid!

Ja als ik jullie zo hoor hier heb ik het aardig voor elkaar haha! heb goed rond gekeken ook!

Ik kan echt niet w8 tot de zomeer en mijn vakantie in BIKINI!!! oehhhhhhhhhhhhh

Ja ik zat net te tellen, de dagen dan he!! voelt aan als minder haha nu nog 21 dagen als het vrijdag is nog mar 19 dagen dan klinkt het echt al veel minder!

pffffff vind echt tof dat iedereen zo meeleeft en blij is!! zo zijn zeniet hoor in mn omgeving!!! :mellow:

:153: :153: :153: :153: :153: denk ik dan!

Achter de spier, high profile!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy April,

Wat een leuk verslagje! Je klinkt helemaal happy en ben blij dat het consult je zo goed is bevallen.

Die 500/550cc gaat jou zeker je "big" droom boobs geven. Ben erg benieuwt en blijf je zeker volgen!

Leuk dat je ook verslagjes gaat bijhouden, das altijd erg leuk om te lezen.

Is nu aftellen geblazen en voor je het weet kan je hier je foto's showen in je witte "Ed Hardy" bikini!

Liefs Fem

Ha ja die bikini! dat lijkt mij nog het leuks oude bikinis en bh aan doen kijken of het nog past haha! zijn dalijk alleeen mijn tepels bedekt! zal wel mee vallen denk ik.. :rolleyes::unsure:

nog maar 21 dgn!

Die verslagjes en dag fotos lijkt me ook leuk!

Mijn eerste foto word al genomen door de dokter zelf! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeaaaahhh!!! We zeiden het al he, bij Plovier krijg je veel CC :D

Gefeliciteerd!!! Ik vond het ook een knappe dokter hihi, werd er ook helemaal zenuwachtig van :45:

Nog maar 3 weekjes!

:53:

hahaa ja toch!

21 dagen klinkt beter haha! morgen nog maar 20 en dan nog maar 19!!! hiihhi happy happy happy!!!!! :63::126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey april lynn,

ja ben al op consult geweest maar zal toch duidelijk mijn wensen zeggen op de dag van de operatie,we moeten toch afzien hé,dat ze niet te klein vallen zoals ik hier al veel lees op de forum maar bij plovier twijfel ik niet hihhi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.