Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai April Lynn,

Wat fijn dat je al twee consulten hebt ingepland!

Ik wilde je toch ook nog eventjes wijzen op dr. Nio in de Parkkliniek in Rotterdam :36:

Via een vriendin ben ik daar voor een 2de consult geweest en ik voelde me daar erg op mijn gemak!

Het is voor jou een thuiswedstrijdje, maar het is wel wat duurder dan Belgie... (ik betaalde E3880)

Het is ook handig met controles na de operatie & als er onverhoopt wat mis is (maar daar gaan we maar niet van uit...)

Heel veel succes met je zoektocht en je consulten :35:

Liefs :116:

Hoi meid,

ja vond ik ook wel!

Het is ff een weekje wachten tot mijn consult nu nog!!

En heb een supr goed gevoel bij dr plovier, je hoort iedereen

van ja hij houdt van borsten en geeft veel cc's maar wat als ik die

gene ben waar dat niet bij is of hij heeft een rot dag????

my mind is driving me crzyyyyyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai April Lynn,

Wat fijn dat je al twee consulten hebt ingepland!

Ik wilde je toch ook nog eventjes wijzen op dr. Nio in de Parkkliniek in Rotterdam :36:

Via een vriendin ben ik daar voor een 2de consult geweest en ik voelde me daar erg op mijn gemak!

Het is voor jou een thuiswedstrijdje, maar het is wel wat duurder dan Belgie... (ik betaalde E3880)

Het is ook handig met controles na de operatie & als er onverhoopt wat mis is (maar daar gaan we maar niet van uit...)

Heel veel succes met je zoektocht en je consulten :35:

Liefs :116:

Dr. Nio werkt ook in het SLAZ, ik betaalde €3100 ;)

Kan hem zeer zeker aanbevelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je geen leuke ervaring hebt met de Bergmankliniek. Ik heb zelf eind deze maand een afspraak voor een 1e consult. We hebben denk ik ongeveer hetzelfde postuur. Ben alleen iets zwaarder. 62 kilo. Ik ben wel benieuwd wat ze bij mij gaan zeggen hoor. Ik wil ook naar een c. Volgens mij moet dat wel haalbaar zijn. In ieder geval veel succes. Ik zal je in de gaten houden........

Link naar reactie
Delen op andere sites

je maakt je te druk.. hihi ;)

ik weet zeker dat ie jou ook veel cc gaat geven en geen rot dag heeft :D

komt helemaal goed!!

sorry voor de late reactie!!

maandag is het zover het consult..

weet jij toevallig als ik n stickie meeneemt dat ik het dan wel

kan laten zien niet dat het niet kan ofzo.. geen pc of weet ik t... :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je geen leuke ervaring hebt met de Bergmankliniek. Ik heb zelf eind deze maand een afspraak voor een 1e consult. We hebben denk ik ongeveer hetzelfde postuur. Ben alleen iets zwaarder. 62 kilo. Ik ben wel benieuwd wat ze bij mij gaan zeggen hoor. Ik wil ook naar een c. Volgens mij moet dat wel haalbaar zijn. In ieder geval veel succes. Ik zal je in de gaten houden........

thanks meid!

ja vond t echt naar daar bah.. maar weer n ervaring rijker toch!! :154:

ik hou je op de hoogt jij mij ook??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai april

morgen is het voor jou de dag spanned en ben benieuwd wat het gaat worden ik denk dat hij een kleine d wat je graag wilt ook haalbaar vindt. ben benieuwd naar je verslag morgen :1big_boobs::1big_boobs::1big_boobs: hihihihi

enhe k kern dat my mind is playing whit meee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.