Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb echt geen idee..

Roosie dacht ook dat ze de eerste keer Cereform had gekregen maar ze bleek sebbin te hebbem.

zou goed kunnen dat ze bij mij ook sebbin erin hebben gestopt.. ach het maakt me niet zo uit !

mijn boobs zijn ook lekker zacht dusja :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

hier eindelijk het verslagje haha naar veeeeel gerpaat en gesopt te hebben om de Dr.!! :ph34r::blush:

Ik had daar een afspraak om 17.15 maar die werd verzet naar 14.30 vanwege vergadering.. ik vond dat natuurlijk best hihi!

Daar aangekomen in een super mooie omgeving, denk nou nou ik moest wel eerst zoeken naar de ingang, ik ging eerst bijna een bakker in.. maar toch gevonden hoor!!!

Ik kwam daar binnen super luxe natuurlijk, ik werd vriendelijk onthaald door de receptioniste, ik mocht even plaatsnemen, even een glaasje water gedronken en toen kwam hij al hoor! nog even snel de vragenlijst doornemen en gaan met die banaan! helemaal zenuwachtig want blijkt toch een best knappe dokter als je het met de fotos vergelijkt!

Ook echt een hele aardige man! Toen gingen we naar een ander kamertje en ging ik zitten voor mij stuk op 20 verschillende maten en soorten siliconen, ik al helemaal kijkennatuurlijk wat zou dat zijn en dat?? ik vroeg of ik fotos kon laten zien op de computer dat kon hij ging er eentje halen! me vriend die pakte de eerste silicoon al op XD wat voelt dat apart hahhaa!!! en speelt er wat mee haha, ik ook kijken natuurlijk en bij de eerste die ik pakte die wilde ik dat was dus 600 cc !!!!! :blink::blush:

Toen kwam hij weer terug mocht me uitkleden, hij beetje kijken tekenen trekken en nog een kijken, toen kwam er een pen, streepje zetten en het hele riedoltje overnieuw! ik mocht me weer aan klede!

Toen ging hij schrijven ik snel spieken natuurlijk!! hij schreef D/E ik aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah in mijn hoofd!!! :1bouncingboobs:

Daarna de hele vragenlijst er bij gepakt, schaamde me dood!! maargoed beter goed voorbereid en alles weten dan achteraf met vragen zitten toch??

ik vertelt dat me 240 cc max werd aangeraden dit vondhij erg weinig als hij zag wat ik voor fotos liet zien van wat ik zou willen... dat is nog ggen maat groter zei hij daar ga je echt spijt van krijgen en hij geeft me die maat silicoon dat was dus indd ergggg klein!

NEE dat word hem dus niet haha!

Toen had hij me nog wat verteld over de soort enzo, toen kwam de vraag! hoeveel cc?!?! ik zat met ik hoop dat ik op de 300 cc kom, toen kwam het.... dat word ongeveer 500 cc tot 550 cc.. toen viel er een grote stilte met een piep en een openvallende mond naast me!!

ZOVEEEL??? hij lachte ja door je bouw, aantal borstweefsel en lengte raad ik dat aan op wat jij mij laat zien en wat voor maat je ongeveer wilt..

oke beetje nadenken ... oke oke en dan de rest van de vragenlijst..

Na alle vragen gesteld te hebben, over de prijs enzo. All in 2700 euro! lekkerrrrrrr!!!! :101:

Gelijk datum door genomen 29 maart is mijn dag!! :125::126:

Ik word dan eindelijk eenvolledige vrouwkeeeeee :109:

Nou dames ik raad hem echt aan!!! hij geeft je een veilig gevoel hij verteld je een hoop uitzich zelf en de kliniek is erg fijn!!

Dr plovier - Be-clinic

in overijse, belgie

Van aaa naar een D/E?

500 cc / 550 cc high profile

achter de spier, ronde silicoon, sebbin.

29 maart om 08.00 aanwezig.

:1bouncingboobs::1big_boobs:

wordt vervolgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhh :D komt goed denk ik ! :D

Ik denk dat ie jou 500 cc aanraad omdat je weinig borstweefsel van jezelf hebt ?

Ach die D/E ga je zeker krijgen meis ! :43:

gefeliciteerd he !

Heb je t nog gevraagd of je nou achter de spier kreeg ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi April,

Wat een leuk verslag zeg! Ben nu wel heel benieuwd hoe plovier er uit ziet hahahah.

Nou spannend zeg. En wowi 500cc daar ga je echt mega boobs van krijgen, Wordt vast prachtig!

Nou ik ga met je mee aftellen hoor!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Scarlite: die discussie is hier al heel lang gaande ;)

Hij zegt zo zijn eigen manier te hebben, geen achter maar ook geen dual plane..

gewoon zijn eigen manier.. ;) Ik weet zeker dat ik ze gewoon achter heb en zo blijf ik t ook gewoon noemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi wat een leuk verslag April!

Ik ben benieuwd naar mijn consult vrijdag, wil hem nu wel eens in het echt zien.

Denk wel dat ik dan aan het chat gesprek van net moet denken, :152:

Ik hoop dat ik niet te grote borsten krijg!

Ik wil echt maar een c!

Jij bent al lekker snel aan de beurt zeg, goed gedaan :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhh :D komt goed denk ik ! :D

Ik denk dat ie jou 500 cc aanraad omdat je weinig borstweefsel van jezelf hebt ?

Ach die D/E ga je zeker krijgen meis ! :43:

gefeliciteerd he !

Heb je t nog gevraagd of je nou achter de spier kreeg ??

Ja, gaat goed komen toch? ik krijg achter de spier ja hij hd het over een sneetje maken in de spier enzo..! en dat het flink pijn gaat doen!

Maargoed wie mooi wilt zijn moet ook flink pijn lijden he!! :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi wat een leuk verslag April!

Ik ben benieuwd naar mijn consult vrijdag, wil hem nu wel eens in het echt zien.

Denk wel dat ik dan aan het chat gesprek van net moet denken, :152:

Ik hoop dat ik niet te grote borsten krijg!

Ik wil echt maar een c!

Jij bent al lekker snel aan de beurt zeg, goed gedaan :)

xxx

Ja ik raad je ook aan nu al een datum vast te zette want hij is best populair he!! hij is wel een grote borsten man he!

Gewoon fotos meennemen en goed uit leggen wat je wilt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Scarlite: die discussie is hier al heel lang gaande ;)

Hij zegt zo zijn eigen manier te hebben, geen achter maar ook geen dual plane..

gewoon zijn eigen manier.. ;) Ik weet zeker dat ik ze gewoon achter heb en zo blijf ik t ook gewoon noemen..

Ja is gewoon achter hoor, hij noemdde het bij mij niet eens dual plane!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii en april;

Ik wil niet meer omdat ik bang ben dat ik dat niet ga trekken met mijn whiplash.....En ik wil dat het een beetje natuurlijk blijft, ik ben extreem mager. 44 kilo.

Ik ga de operatie vastleggen in de eerste week van juli omdat ik in het onderwijs werk en dan 6 weken vakantie heb. Wel balen dat ik dan in de zomer in een sportbh moet lopen :o hahhaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.