Ga naar inhoud

lotgenoten gezocht!


Elsie-94

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

Mijn naam is Els, 25 jaar, 1,72 m en 76 kg.

16 december wordt ik geopereerd door Dr Oostveen-Bol van faceland bij Bauland kliniek.

naar verwachting wordt het 350cc Dual plane, maar de consultant had er niet het meeste verstand van dus ik wacht nog op het consult met PC Lydia zelf in november.

Nu vroeg ik me af of er meiden zijn die ook rond die tijd voor een mooie boobies gaan?

Ik zou het fijn vinden om een beetje te overleggen en hulp te vragen! ik vind de borstenforum nog niet super overzichtelijk.. ook al kijk ik hier al weken rond...

Ik ben zelf operatieassistent dus inhoudelijk weet ik heel veel..

Ik kijk alleen op tegen het herstel en de afhankelijkheid.

Ik heb een voedingskussen gekocht want ik denk dat dit heel comfortabel ligt.. verder ben ik nog een beetje aan het lezen over arnica druppels/tabletten, magnesium en zink.

Iedereen met tips en resultaatfotos zijn welkom.

Ook zou ik nog wel meer ervaringen en verslagen van Bauland kliniek (faceland) of dokter Oostveen-bol willen lezen.

Alle tips en info zijn welkom!

 

liefs ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het overleefd! Uiteindelijk de ergonomix gekregen ipv round silk. Ik twijfelde heel erg tussen de 2.

 

Operatie is goed gegaan. Tip: hou je aan het medicijnschema. Ik werd vannacht wakker van de pijn omdat de laatste dosis uitgewerkt was, maar ga komende nacht mn wekker zetten voor een extra dosis ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

aah wat fijn dat je weer lekker thuis bent! Hoe is je ervaring in Bauland? En met Lydia?

Lekker rustig aan doen meis, genezing heeft echt tijd nodig. en vooral voor de nacht goed in de pijnstilling inderdaad...

Hoeveel meer heb je voor ergonomix moeten betalen?

Ik ben ook benieuwd wat voor soort postoperatieve bh je krijgt van hun..

Sorry voor al mijn vragen! ben gewoon zo benieuwd.

Als je wil hou me op de hoogte  hoe het met je gaat! ik krijg ongeveer hetzelfde dus ben benieuwd  naar je resultaat.

Beterschap, en geniet van je boobies voor zover dat nu al gaat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bauland was prima. Ik moest om 1445 melden en zou 1515 de OK in gaan, had een kwartier uitloop maar stond om 1815 ong weer buiten. Het personeel is erg vriendelijk, maar het blijft wel lopende band werk. Daar had ik me wel al op ingdsteld. De verpleegsters zijn wel top!

 

ik heb Lydia misschien 5 min gezien, maar ik dacht vertrouw haar gewoon en komt wel goed. Het resultaat is toch nu nog niet goed te zien.

 

De ergonomix kosten afgerond €3150 exclusief implantaten registratiekosten en beha. Is dit niet me je besproken tijden consult? Ik heb trouwens 2 consults gehad bij FL omdat ik twijfelde welke ik wilde. De ene consulente wist meer dan de ander. 
 

wat betreft herstel, zorg echt dat je iemand bij je hebt om je te helpen. De simpelste dingen zoals je kussen fluffen lukt bv niet, knopje van koffiezetapparaat indrukken lukt me ook niet ?

 

zal je in pb foto sturen van beha;) 

 

thanks dames! Roep maar als jullie nog vragen hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elsie,

 

Ik ben ook de 16e aan de beurt bij dr. Zaal van Velthuis Amsterdam. Anatomisch 295 dp. Succes met je laatste voorbereidingen! En kunnen we straks samen lijden ?

 

Groet,

 

Marlies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè!

Ik ben vorige week bij bauland geopereerd, Dr Jansen. Al het personeel is echt hele erg vriendelijk. Wat @Boobly Inderdaad ook al zegt, het is wel lopende band werk. Stel je niet in op een gezellig gesprekje ;)

kwaliteit lijdt daar trouwens niet onder. Ik werd om 09:45 de operatiekamer ingereden (was de 2e van de dag en de 1e had koffie met melk gedronken dus ik was direct aan de beurt toen ik binnenkwam) om 10:50 werd ik richting uitslaapkamer gereden. Na lekker wat eten en veel uitleg en instructies reden we rond 12uur weer naar huis. 

In het herstel had ik mij enigszins verkeken. Natuurlijk is het geen pretje maar ik had even niet aan de spierpijn gedacht. Eerste 3/4 dagen kon ik ook niets doen, m'n partner heeft alles geregeld (zorg voor mij, huishouden en de 2 kids) 

Nu ben ik 9dagen po en kan al veel meer. Moet nu gaan opletten dat ik niet te veel doe. Alleen haren wassen en borstelen zal nog een probleem gaan worden, dat is er lang en dik.

 

Ik had trouwens maar 1 consult bij Faceland. De consulente was heel kundig en Dr Jansen was er toevallig ook dus die heeft gelijk zijn inzicht gegeven. 

 

Tip: koop 2 beha's. Is echt fijn om na het douchen een lekkere schone aan te doen.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Boobly zei:

@Anennas heel herkenbaar! Viel mij vies tegen die eerste paar dagen. 
Waar heb jij een extra beha gekocht? Ik heb de laatste 2 dagen echt last van de bh die ik in het kliniek heb gekregen. Zit zooo strak! 

Ik heb er gewoon 2 aangeschaft na de operatie. Ik weet dat ze bij elke locatie van Faceland te koop zijn. (Geldt ook voor hun littekencreme trouwens) kan en mag je de beha niet een standje losser doen? Vind ze nu trouwens lekkerder zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marlies84 oh top kunnen we echt goed contact houden, gezellig! uiteindelijk ervaart toch iedereen het anders denk ik. 

@Anennas Super van die beha tip, ga er ook 1 extra kopen dan. ik twijfelde of ik dan misschien al een gewone sportbeha kan aanschaffen die dan later ook gewoon met sporten gebruikt kan worden. De hele nieuwe kledinginventaris kost al genoeg haha. heb echt zich om daar al voor op pad te gaan haha.

 

succes met het herstel nog dames, laat maar weten hoe het gegaan is als jullie daar zin in hebben!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Elsie-94 zei:

@Marlies84 oh top kunnen we echt goed contact houden, gezellig! uiteindelijk ervaart toch iedereen het anders denk ik. 

@Anennas Super van die beha tip, ga er ook 1 extra kopen dan. ik twijfelde of ik dan misschien al een gewone sportbeha kan aanschaffen die dan later ook gewoon met sporten gebruikt kan worden. De hele nieuwe kledinginventaris kost al genoeg haha. heb echt zich om daar al voor op pad te gaan haha.

 

succes met het herstel nog dames, laat maar weten hoe het gegaan is als jullie daar zin in hebben!

 

X

Die gewone sport beha heb ik ook maar ga ik zeker de komende weken nog niet aan doen. Een normaal shirt is al een project op zich. De postoperatieve beha heeft een sluiting aan de voorkant en schouderbandjes die helemaal los kunnen dus zo makkelijk aan te doen als je nog veel last/pijn hebt.

 

Ik heb voor mijn verjaardag afgelopen augustus allerlei kledingbonnen gehad en heb zo veel zin om deze uit te gaan geven! Nog even een paar weken wachten en dan ga ik shoppen! Heerlijk!

 

(Vanacht trouwens al veel beter weer geslapen en zonder al te veel pijn op kunnen staan. Merk wel dat als ik veel doe, al is het maar een half uurtje wandelen, m'n borsten superstrak aanvoelen. Daarna dus even in de ruststand)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

 

ik ben 16 september geopereerd door Lydia via Faceland. Wat hier al beschreven wordt. Het is wel een beetje lopende band werk. Ik vind dat gevoel achteraf wel wat vervelend. Dat is meer mijn eigen dingetje. 
Bij mij waren er voor de operatie wat dingen via Faceland verkeerd gegaan. Daar baal ik nog steeds van. Erg gestructureerd zijn ze niet. Zelf zou ik hun niet aanbevelen of daar nog iets laten doen. Ieder zijn ervaring.

lydia vond ik wel fijn. Alles ging wel snel. Voor de operatie nam ze nog even de tijd voor me. Dat was erg fijn. 
Het herstel vond ik zoals ik had verwacht. De onzekerheid en alle twijfels speelde bij mij heel erg mee. Ik had niet verwacht dat ik daar zo’n last van zou hebben. Ik was elke keer bang dat er iets mis was. Wat kan je wel en niet. En zoals hier al vaak op het forum beschreven, geduld geduld geduld. Dat is nu nog erg lastig hihi. 
 

ik vond de postoperatieve bh van hun wel prima. Ik heb ook een sport bh van Hunkemöller en van shock absorber. Ik vond en vind deze nu nog soms vervelend als ik ze lang moet dragen. Ik wissel het soms wat af. Ik mag al bh’s dragen. Maar ook dit zit nog niet zo fijn voor langere tijd. Ik heb nu via Hunkemöller verschillende soorten en maten bh’s besteld. In de winkel kwam ik er niet uit. Ook niet na opmeten. 
 

rust en hulp zijn super belangrijk. Mijn man is 3 weken thuis geweest (thuis gewerkt) Daarna was hij er nog steeds wel eens vanwege de kinderen. 
 

mik had tegen de zwelling en spierpijn een crème van, ik dacht VSM. Dat kan je na de operatie op je borsten smeren. Ik weet niet of het heel erg hielp. Maar voor mijn gevoel verlichte het wel iets. 
 

ik heb trouwens een album als je wilt kijken. Er staan nog geen recente foto’s in. Ik wilde alleen voor mezelf een album bij houden. Maar heb al een paar andere toegevoegd. Merk dat ik er ook veel baat bij had dat ik bij andere kon kijken. Elkaar helpen staat in dit forum voorop. 
 

als je vragen hebt. Stel ze gerust 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xritt super fijn dat je je ervaring wilt delen! ik ben ook al tegen wat communicatie puntjes aangelopen bij faceland maar als het hier bij blijft voel ik me nog oke. het is en blijft gewoon productie draaien... ook al zijn de boobies voor ons zo belangrijk!

 

Ik zou heel graag een kijkje in je album willen nemen als het mag. ben zo benieuwd! sterkte nog met je  herstel!

ik heb 4 weken vrij maar daarna moet ik toch echt weer aan de bak.. hopelijk voelt het voor mij dan oke genoeg!

 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Elsie-94 zei:

@Boobly Hai Girl! ik vroeg me af hoe het met je gaat ?! is de pijn al minder geworden en kan je je al wat meer bewegen?

Ik ben benieuwd of je tevreden bent met het resultaat (voor zover je dat kan zien) aangezien ik ongeveer hetzelfde krijg.

 

liefs!

 

Hoii,

 

Ik ben nu pcies 1 week verder en merk dat het elke dag iets beter gaat. Ben ook de pijnstillers aan het afbouwen. Meeste last heb ik eigenlijk alleen met slapen en opstaan. Ik kan nu ook al wat meer bewegen en dingetjes pakken in de keuken op de juiste hoogte. Mijn linkerkant komt wel een stuk moeilijker mee dan rechts. Linkerarm is stijver en linkerborst is ook flink harder en meer gezwollen dan rechts, maar ik las dat dat normaal kan zijn. Ook erg blij dat mijn man veel thuis is om te helpen. Mijn dochter is al 8, dus die kan mama ook helpen :) 

Ik ben deze week nog een week thuis en af en toe beetje vanuit huis werken, maar hoop volgende week toch wel weer naar kantoor te kunnen. Ben vooral benieuwd wanneer ik weer auto kan rijden (automaat). @Xritt hoe snel kon jij dat weer? En zou ik ook bij jou mogen spieken in je album?

 

Qua resultaat ben ik zelf heel kritisch en had mezelf voorgenomen om er zo min mogelijk wat van te vinden de eersten weken. Maar ik moet zeggen dat ik sinds vandaag wel duidelijk verschil zag tov gisteren en het er al een stuk minder gek uitziet. Het zit natuurlijk nog veel te hoog, niet mooi rond en keihard. Mijn vriendinnen vinden het nu al heel mooi, terwijl ik zelf nou nog niet die "happy feeling" heb van wauw kheb mooie nieuwe boobs. Miss zelf te nuchter ofzo :P

 

Kheb nog niet gekeken hoe ik hier een album aanmaak, als ik wat upload zal ik je een seintje geven ;) 

 

Ik herken ook wel wat schoonheidsfoutjes in de communicatie met FL hier en daar, maar daar is de prijs ook naar. Merk je ook aan het feit dat er minder nazorg wordt geboden dan bij duurdere klinieken. Met een goede voorbereiding en meerdere consults bij diverse klinieken heb ik mijn keuze gebaseerd op de chirurg.

Ik heb btw bij een andere kliniek een consult met 3D simulatie (Crisalix) gedaan. Dat is natuurlijk niet volledig accuraat, maar geeft wel een beetje een beeld van het formaat implantaat op jouw postuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elsie-94 @Boobly ik heb jullie toegang gegeven. 
 

ik kon na twee weken wel weer auto rijden. Sturen ging wel goed. Alleen het schakelen was echt niet fijn. Na drie weken ging dat beter. 
klopt ook. De prijs is er ook na. Ik ben ook nog bij andere geweest. Ik voelde me goed bij Lydia. De twee andere chirurgen ervoor gaven mij een minder fijn gevoel. 
 

succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi dames,

 

update hier: Ik ben nu 19 dagen PO. Het gaat elke dag nog steeds merkbaar beter qua gevoel en resultaat, maar ik ben er nog lang niet.

Sinds 2 dagen weer voorzichtig auto gereden, gaat redelijk. Nu rij ik wel automaat, ik denk niet dat het al had gelukt als ik had moeten schakelen.

 

Merk dat mijn borstspieren erg aanspannen en keihard worden als ik veel loop of ook als ik buiten bibber van de kou. Niet fijn :(

Ook word ik 's nachts nog wakker van het ongemak en de stijfheid. Merk wel dat ik iedere nacht steeds iets platter kan liggen. Zou zo graag weer lekker op mn zij willen slapen!!

 

Ik heb de laatste week wel echt twijfels over het gekozen formaat. Nu is het uiteindelijke resultaat er natuurlijk nog niet, maar twijfel of ik toch niet beter full ipv demi had moeten nemen. Denk dat als ik het over had kunnen doen dat ik voor een 375cc full was gegaan..Qua breedte was 340cc de max die ik in demi kon hebben, qua projectie is dat nihil vergeleken met 320cc, dus om groter te gaan had ik wel voor de full moeten gaan. 

 

Ik heb foto's aan mijn album toegevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai @boobly,

 

ik heb je resultaat gezien en het ziet er zo natuurlijk uit ! vind het echt een prachtig resultaat!

Super fijn om te horen dat het langzaam beter met je gaat.. iedereen zou willen dat het sneller gaat denk ik maar helaas

kun je dat niet sturen.

 

Jammer dat je nu al beetje spijt hebt van he keuze.. je kunt het niet helemaal voorspellen natuurlijk. 

Bij mij kwam Lydia aan met 400 cc. ( ik ben een stuk zwaarder dan jij en best brede platte borst van mezelf nu. )

Ik vond dat zo heftig/zwaar en grof met passen... maar ik wilde wel wel behoorlijk resultaat. ben dus voor de 375 full gegaan. wilde ergonomix maar leek haar niet nodig gezien mijn bouw. nu nog paar weekjes aftellen.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.