Elsie-94

lotgenoten gezocht!

Recommended Posts

Hallo meiden,

Mijn naam is Els, 25 jaar, 1,72 m en 76 kg.

16 december wordt ik geopereerd door Dr Oostveen-Bol van faceland bij Bauland kliniek.

naar verwachting wordt het 350cc Dual plane, maar de consultant had er niet het meeste verstand van dus ik wacht nog op het consult met PC Lydia zelf in november.

Nu vroeg ik me af of er meiden zijn die ook rond die tijd voor een mooie boobies gaan?

Ik zou het fijn vinden om een beetje te overleggen en hulp te vragen! ik vind de borstenforum nog niet super overzichtelijk.. ook al kijk ik hier al weken rond...

Ik ben zelf operatieassistent dus inhoudelijk weet ik heel veel..

Ik kijk alleen op tegen het herstel en de afhankelijkheid.

Ik heb een voedingskussen gekocht want ik denk dat dit heel comfortabel ligt.. verder ben ik nog een beetje aan het lezen over arnica druppels/tabletten, magnesium en zink.

Iedereen met tips en resultaatfotos zijn welkom.

Ook zou ik nog wel meer ervaringen en verslagen van Bauland kliniek (faceland) of dokter Oostveen-bol willen lezen.

Alle tips en info zijn welkom!

liefs ! 

Hoi Elsie! ik hoop dat ik 18 december aan de beurt ben maar dat hoor ik pas 6 weken van tevoren. Qua tips voor voorbereiding heb ik nog niet heel veel voor je, dus ik lees graag met je mee!:)

Ohja ps! Ik ben 24, 1.70 en 63 kilo. Ik verwacht een anatomische prothese op de spier van 195cc of 225c en lipofilling aanvulling tot ong 300cc!

leuk! hopelijk sluiten er meer dames bij ons aan!

Je kunt nooit goed genoeg voorvebereid zijn!

Hi, niet in december, maar aanstaande maandag al wordt ik door Lydia Oostveen-Bol geopereerd :)  Deel graag mijn ervaring.

Wat spannend @Boobly! Ben je er klaar voor?

Wat voor prothese krijg je? ben zooo  benieuwd naar je verhaal!

groetjes!

@Elsie-94 Jaaa heb er enorm zin in, maar vind het ook heel spannend om het resultaat te zien. Vooral omdat het natuurlijk wel even duurt nog..

Ik krijg de Motiva Round Silk 320cc Demi (ik ben 1.67m en 54kg). 

Ik heb het overleefd! Uiteindelijk de ergonomix gekregen ipv round silk. Ik twijfelde heel erg tussen de 2.

Operatie is goed gegaan. Tip: hou je aan het medicijnschema. Ik werd vannacht wakker van de pijn omdat de laatste dosis uitgewerkt was, maar ga komende nacht mn wekker zetten voor een extra dosis 🙈

aah wat fijn dat je weer lekker thuis bent! Hoe is je ervaring in Bauland? En met Lydia?

Lekker rustig aan doen meis, genezing heeft echt tijd nodig. en vooral voor de nacht goed in de pijnstilling inderdaad...

Hoeveel meer heb je voor ergonomix moeten betalen?

Ik ben ook benieuwd wat voor soort postoperatieve bh je krijgt van hun..

Sorry voor al mijn vragen! ben gewoon zo benieuwd.

Als je wil hou me op de hoogte  hoe het met je gaat! ik krijg ongeveer hetzelfde dus ben benieuwd  naar je resultaat.

Beterschap, en geniet van je boobies voor zover dat nu al gaat 😉

Bauland was prima. Ik moest om 1445 melden en zou 1515 de OK in gaan, had een kwartier uitloop maar stond om 1815 ong weer buiten. Het personeel is erg vriendelijk, maar het blijft wel lopende band werk. Daar had ik me wel al op ingdsteld. De verpleegsters zijn wel top!

ik heb Lydia misschien 5 min gezien, maar ik dacht vertrouw haar gewoon en komt wel goed. Het resultaat is toch nu nog niet goed te zien.

De ergonomix kosten afgerond €3150 exclusief implantaten registratiekosten en beha. Is dit niet me je besproken tijden consult? Ik heb trouwens 2 consults gehad bij FL omdat ik twijfelde welke ik wilde. De ene consulente wist meer dan de ander. 

wat betreft herstel, zorg echt dat je iemand bij je hebt om je te helpen. De simpelste dingen zoals je kussen fluffen lukt bv niet, knopje van koffiezetapparaat indrukken lukt me ook niet 🙈

zal je in pb foto sturen van beha;) 

thanks dames! Roep maar als jullie nog vragen hebben

Hoi Elsie,

Ik ben ook de 16e aan de beurt bij dr. Zaal van Velthuis Amsterdam. Anatomisch 295 dp. Succes met je laatste voorbereidingen! En kunnen we straks samen lijden 😅

Groet,

Marlies 

Hè!

Ik ben vorige week bij bauland geopereerd, Dr Jansen. Al het personeel is echt hele erg vriendelijk. Wat @Boobly Inderdaad ook al zegt, het is wel lopende band werk. Stel je niet in op een gezellig gesprekje ;)

kwaliteit lijdt daar trouwens niet onder. Ik werd om 09:45 de operatiekamer ingereden (was de 2e van de dag en de 1e had koffie met melk gedronken dus ik was direct aan de beurt toen ik binnenkwam) om 10:50 werd ik richting uitslaapkamer gereden. Na lekker wat eten en veel uitleg en instructies reden we rond 12uur weer naar huis. 

In het herstel had ik mij enigszins verkeken. Natuurlijk is het geen pretje maar ik had even niet aan de spierpijn gedacht. Eerste 3/4 dagen kon ik ook niets doen, m'n partner heeft alles geregeld (zorg voor mij, huishouden en de 2 kids) 

Nu ben ik 9dagen po en kan al veel meer. Moet nu gaan opletten dat ik niet te veel doe. Alleen haren wassen en borstelen zal nog een probleem gaan worden, dat is er lang en dik.

Ik had trouwens maar 1 consult bij Faceland. De consulente was heel kundig en Dr Jansen was er toevallig ook dus die heeft gelijk zijn inzicht gegeven. 

Tip: koop 2 beha's. Is echt fijn om na het douchen een lekkere schone aan te doen.

Groetjes!

@Anennas heel herkenbaar! Viel mij vies tegen die eerste paar dagen. 
Waar heb jij een extra beha gekocht? Ik heb de laatste 2 dagen echt last van de bh die ik in het kliniek heb gekregen. Zit zooo strak!