Ga naar inhoud

Sannetje: 18 augustus 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

hoi sannetje, over 5 dagen ga je op consult zie ik.

Duurt het echt 3 maanden voor je geopereerd kunt worden ivm wachttijd in het SLAZ?

ik hoopte in de week van 13 augustus te kunnen en heb op 11 juli consult...

succes met je consult.

Ik wens je mooie borsten toe

t.gifi.gife.gift.gife.gifn.gif

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

afgelopen maandag dus bij dr nio in het SLAZ geweest. Het viel me weer op dat het een prettige man is, dus ik heb vertrouwen in hem.

Deze keer wel voorbeeldboobs meegenomen hoe ik het graag zou zien. Zodat hij een goed idee krijgt van mijn smaak etc. Na het zien van de foto's adviseerde hij toch idd iets anders als bij het vorige consult.

Ik wil niet teveel bolling boven de tepel, vorige keer had hij het over hoog profiel, daar had ik al zo mijn bedenkingen bij, het wordt nu medium profiel. Voelt goed!

Weer de 260cc en 325cc gepast. 325cc vind ik te opvallend. Voor mij hoeft de buitenwereld het nl. niet te zien, het is puur voor mezelf, eindelijk van het opvullen verlost en me naakt ook happy voelen.

260cc zag er mooi uit. De vorige keer kwamen we op 280 uit. Zou ik nu eerst ook weer doen, maar na overleg vertelde hij dat 260 nog net wat natuurlijker zou zijn. Dus toch voor 260cc gekozen. Ik zal daarmee uitkomen op een volle B, kleine C.

Operatiedatum staat gepland op 15 september, maar het kon al in augustus. na overleg thuis toch weer teruggebeld naar het ziekenhuis om de ok datum toch op augustus te zetten. Als het goed is belt dr Nio me vandaag daarover terug, dus straks weet ik mijn definitieve datum!!

Pfff... ik zie tegen de herstelperiode op, maar wil het wel zo snel mogelijk achter de rug hebben, ik wil dit al zo lang, ben ben er nu wel helemaal klaar mee.

Wordt vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanne!!! WAt leuk! Nog 1 bij Nio, ik ben sinds gister 3 weken PO en ben zo blij dat ik het door hem heb laten doen. Zeer vriendelijk en vakkundige man! Ik heb 325 genomen, maar had liever 350 genomen...maar ze zeggen dat dit niet zo heel veel verschilt. Ik hou je in de gaten :)!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh dat verklaard meteen waarom ik gister geen mail heb gehad van hem :P beide morgen even afwachten ;)

De pijn is gister van men borst naar men nek/schouder geschoten toen ik wilde gaan koken. Pijn in de boobs is nu dus weg. Nek laat ik nu masseren en insprayen met Reflex Spray. Vandaag al minder pijn na 1x spray, zometeen weer en dan is het hopelijk morgen of overmorgen weg :)

Knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net door de planning van het ziekenhuis teruggebeld. Mijn datum staat vast en wordt donderdag 18 augustus!!!

Pffffjeeeeeiwwww, wat een goed gevoel dat het nu echt vast staat.

Had graag nog wat dingen overlegd met dokter nio, maar ik ga nu maandag naar de poli bellen voor mijn vraagjes.

Want hoe zit dat met een compressievest??

Ik ben een paar maanden geleden bij nio in de parkkliniek geweest, daar hadden ze het over een compressievest wat dag en nacht gedragen moet worden, na een paar weken af te wisselen met sportbh.

Nu had dr Nio het alleen over eigen sportbeha meenemen, de triumph treeaction was een goede, maar heb ik daar voldoende aan vraag ik me af??

Via internet kun je ook van die speciale medische beha's kopen voor na een operatie, die optimaal steun geven etc.

Fem, hoe heb jij dat gedaan?

Hopelijk blijft de pijn weg uit je borsten meid!

Kan iemand me vertellen hoe ik zo'n banner aan kan maken? en misschien kan een modje mijn definitieve datum weer in de titel zetten?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Sanne,

Gefeliciteerd!!!! :D Zal zo je topic titel aanpassen. Toppie meid en aftellen maar!!!

Je krijgt geen compressievest, je moet zelf een Tri-Action bh bestellen (Nio zijn advies). Je kan Nio maandag bellen en de geadviseerde maat vragen en dan bestellen. Denk een 75C? Vanuit de parkkliniek hebben ze een eigen bh/vest (van 90 eurie). Via het SLAZ moet je zelf een bh aanschaffen (a 24,95 p.st.), als ik jou was zou ik er 2 doen ;) Is dan gewoon lekker makkelijk! Die bh biedt veel steun dat zeker. Nog een tip koop tussenstukjes, voor het geval je bh gaat knellen als een idioot. Heb je dat ook vast liggen.

Ik wilde een volle D en moest een 75D bh bestellen van de Tri-action. In mijn album kan je de foto’s zien, zit echt flink stevig!

Hoop het ook dat de pijn weg blijft, maar voor nu heb ik daar zeer goede hoop over :D

Ticker kan je aanmaken bij oa: Daisypath

Of via google zoeken op ticker.

Lekker aftellen meid :136:

Knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden, gezonde spanning heb ik zeker!

Ik voel me helaas al echt niet fit deze week, dus van een lekkere voorbereiding in huis etc gaat het denk ik niet komen.

Omdat ik een vorm van spierreuma heb en het chronisch vermoeidheidssyndroom, zie ik best wel tegen de operatie op. Maar ik ben ook opgelucht dat het eindelijk zover is. Dit is wat ik wil, dus dan moet ik even door de zure appel heenbijten!

Fem, haal je die bh gewoon bij de hunkemoller of moet je deze op een site bestellen? Heb ik nl. nog niet gedaan, oeps!

Ook heb ik, zoals zoveel meiden, af en toe mijn twijfels over het aantal cc, maar als ik dan weer naar mijn lijf kijk, weet ik dat het eigenlijk goed is zo. Het zal al een enorm verschil zijn, van niks naar een volle B cup! Nio vertelde me een 75B aan te schaffen. Ik hou het er eerst bij een, want ik hoor zovaak dat je na een par dagen toch een andere maat nodig hebt??

waar haal je die tussenstukjes?

Naomi, weet je al wat je wil vragen etc op je consult?? En wanneer zou je onder het mes willen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je je nu zo voelt!

Heb je wel iemand om je te helpen na je bv?

Ik denk dat je twijfels wel normaal zijn en dat je die op de dag zelf nog met Nio kunt bespreken.

Ik heb echt super veel zin in mijn consult!

Mn zus zou eigenlijk meegaan maar die moest werken dus nu ga ik alleen..

Nja dan kan ik ook goed naar mn eigen mening kijken!

Ik ben vooral heel erg benieuwd naar het aantal cc wat hij me aanraad.

Voor de rest heb ik ook nog wel wat vraagjes over mn tepels na de bv..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend is de eerste dagen thuis gelukkig, en daarna heb ik mijn ouders en schoonouders die zeker wat voor me willen betekenen.

Lekker het consult op je in laten werken. Ik had na het eerste consult eigenlijk heel veel vragen, en heb een poosje daarna nog een consult gehad bij dr nio. weer gepast etc. vond ik erg prettig.

Mag ik vragen wat voor cup je nu hebt en waar je naartoe zou willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb je hulp de eerste dagen! dan kan je tenminste wel ontspannen!

Ik hoop dat het consult me goed bevalt en dan hoop ik dat ik 14 oktober geopereerd zou kunnen worden.

Dan heb ik daarna een week herfstvakantie en twee tentamenweken, dus hoef ik niet super veel naar school.

Ik heb nu cup a en zit te denken aan een volle c. Maar ook mede door dit forum zit ik ook steeds aan groter te denken..

Eigenlijk wil ik gewoon mooie volle borsten waabij ik me naakt ook goed voel en er ook mooi uitziet in kleding.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herken het gevoel van aan steeds groter denken, maar heb wel voor mezelf gemerkt dat dit echt komt door meningen van anderen op het forum. Er zitten hier gewoon ook veel meiden die van grotere borsten houden. Heel mooi, maar niet bij mezelf. Ik wil bij mijn eigen gevoel blijven, en daar horen geen grote borsten bij. Ik zou je willen zeggen, laat je niks aanpraten, volg je gevoel, en als je dan uiteindelijk vor grotere borsten wilt gaan, prima, maar miss vind je een volle c eigenlijk wel net zo mooi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed wat je zegt sannetje, echt bij je gevoel blijven! Gaat om jou smaak en niet om die van andere.

De één houdt van grotere boobs en de andere van wat kleinere boobs. Boobs hoeven niet per definitie mooier te zijn als ze groter zijn, de kleinere zijn net zo mooi! Je ziet echt zoveel mooie c/d cups hier. Waar ik zelfs jaloers op ben :D

Ik heb net mijn nieuwe Tri-action gekocht bij de Wehkamp, maar hij ligt ook bij de Livera! Ik wilde dit keer heel graag een zwarte, vandaar dat ik hem bij de Wehkamp heb gekocht :D Ik heb de eerste keer 2 bh's aangeschaft en heb ze al die tijd gepast. Zowel met men D als met men F na 9 weken. ;)

Die tussenstukjes zijn ideaal, zeker de eerste 2 weken want die bh gaat echt snijden als je zwelling/vocht hebt.

Je kan ze kopen bij de Hunkemöller, dacht iets van 8 euro voor 3 tussenstukjes (je hebt dan 2 kleuren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, begon m vandaag toch even te knijpen. Was weer eens goed op tijd met het kopen van een beha voor de operatie (niet dus). Vandaag naar de livera geweest, was mijn maat weg. Nu net via de wehkamp besteld, en voor de zekerheid ook via de triumph site, want uiterlijk woensdag moet hij in huis zijn!

Klopt het dat ik de tri-action work out moet hebben?? (want je hebt ook extreme sports las ik)

Zou het nog op tijd zijn? en bij welke winkels kan ik anders zo'n beha kopen?

Donderdag komt nu wel heel rap dichterbij. De spanning begint zich op te bouwen lady's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.