Ga naar inhoud

Sannetje: 18 augustus 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Sannetje, een jonge vrouw van 30 met twee kindjes en een hele lieve vriend.

Ik heb nooit veel boezem gehad, een kleine B cup, maar aangezien ik verder ook tenger ben had ik daar nooit veel problemen mee.

Na mijn tweede zwangerschap is dit echter geslonken tot een aa-cupje, ik heb echt niks meer en voel me daar niet gelukkig bij.

Een aantal jaren liep ik met het idee in mijn hoofd dat een vergroting een optie zou kunnen zijn, maar ergens vond ik ook dat ik mezelf moest kunnen accepteren zoals ik ben.

Inmiddels ben ik daar klaar mee. Ik accepteer mezelf wel, maar juist door voor een bv te kiezen kies ik voor mezelf, wat ik nu heb is ook onnatuurlijk, en acceptatie is goed, tot op zekere hoogte, als zulke kleine borsten je in de weg gaan staan, dan is dat toch een goede reden tot operatie.

Ben een half jaar geleden bij de huisarts geweest en zij vond het een hele normale, goede reden, en ze vertelde dat het tegenwoordig best gewoon is allemaal.

een paar weken geleden definitief de knoop doorgehakt dat ik voor een bv ga.

Inmiddels heb ik een consult staan bij dokter Nio in de parkkliniek.

Ik vraag me af (aangezien ik veel foto's zie van prachtige borsten hier, maar erg groot voor mij)of er hier ook vrouwen zijn die van een aa of kleine a naar bv een volle b-cup zijn gegaan. Dit is nl. mijn idee.

Grote borsten passen niet bij mij, maar ik wil wel vrouwelijk zijn dus graag een volle B-cup denk ik??

In de gallerij zie ik weinig na-foto's voorbij komen in cup B of C

Verder heb ik nog veel vragen: wat zijn de ervaringen met dr Nio

Dual plane of achter de spier?

en wat is het verschil tussen anatomisch en rond?

Groetjes Sannetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Sannetje :)

Nogmaals welkom op het forum!

Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt en voor die BV gekozen hebt en dus voor jezelf! :136:

Zoals je in mijn forumtopic en op mijn foto's hebt kunnen lezen en zien ben ik van lege 80B naar een 80D gegaan, maar ik heb dan geen kinderen aan de borst gehad en wilde altijd meer vulling/ronding boven mijn tepel.

Ik ben via via bij dr. Nio terechtgekomen omdat zij hem een topper vond en ik kan niets anders dan dit beamen! :35:

In het consult krijg je uitgebreid informatie over de borstvergroting en kun je je wensen aan hem kwijt.

Dan krijg je een passessie met de zogenaamde 'kipfilets' (doe een bh aan zonder vullingen en een lichtgkleurd shirtje). Je kunt dan zelf aangeven of je het te veel of te weinig vindt qua grootte.

Ook zal hij bekijken of genoeg eigen weefsel hebt of niet... Dit bepaalt of de prothese voor, dual plane (=half achter) of helmaal achter de borstspier komt.

Verder heb je dus ronde en anatomische protheses.

De ronde protheses heb je met cohesieve siliconen (=gelatine achtig) en met zoutwater gevuld (= niet vaak gebruikt).

De anatomische protheses zijn een druppel vorm.

Ik heb de ronde, inspira protheses (=een soort tussenvorm); ze zijn wel rond maar als je rechtop staat 'zakt' het als het ware een beetje in een druppel zonder de ronding boven al te veel te verliezen. En oogt dus nog steeds natuurlijk :D

Maar dr. Nio kan je precies adviseren wat het beste bij jou wensen past; heeft hij ook bij mij gedaan en ik heb hem daar volledig in vertrouwd! :101:

Ik hoop dat dit je antwoorden een beetje beantwoord.

En vragen mag altijd :38:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sannetje,

Welkom! :D

Ik ben dus van 70A/AA naar 70C (of 75B) gegaan met anatomische prothesen. Je had me al een pb gedaan, dus m'n ww voor m'n album zit in je inbox! Ik ben zelf nog steeds heel tevreden met de maat.

Het verschil tussen ronde en anatomische is dat ronde meer vulling hebben bovenaan dan anatomisch, die hebben een meer natuurlijk verloop naar de tepel toe en de meeste vulling zit onder de tepel. Maar je kunt best ook afwachten wat je pc jou aanraad, want je kunt wel denken ik wil dit, maar toch kan het zijn dat iets anders beter is voor jou persoonlijk.

Veel succes met je consult binnenkort en nog veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!!!

Wat leuk dat je een consult gepland heb staan...

Spannend he?

Hier boven zijn je vragen al goed beatwoord.

Fijn he...dat je zo eigenlijk al heel veel te weten komt voor dat je op consult gaat.

Ik heb de zelfde soort prothese als kiki...Ze zijn rond maar zodra ik ga staan zakt de vulling iets naar beneden, als ik linker zij lich vallen ze naar links en als ik op mijn rug liggen vallen ze iets op zij.

Het is een ronde prothese maar toch heel natuurlijk.

Het voordeel hier van is dat als bijvoorbeeld je prothese draait dat je er eigenlijk niks van merk.

Bij een drubbel vorimige kan dat wel het geval zijn...Dat is namelijk een standaard drubbel die niet van vorm veranderd als je op je zij gaat liggen..Dat betekent als hij een kwartslag zou draaien, dat je dan in eens de drubbel richting je zij heb staan of richting je andere borst.

Begrijp je me nog een beetje?

Vind het soms moeilijk om het zo uit te leggen.

Maar Pc Nio gaat jou ook de voor en nadelen vertellen en uiteindelijk goed bekijken wat goed bij je past.

Je bent in zeer goede handen bij hem.

Mijn eigen ervaring is echt :136:

En van vele meiden op dit forum ook.

Ben zeer benieuwd hoe jij het consult gaat ervaren.

Gr Misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, allemaal bedankt voor jullie antwoorden!!

Vind het gewoon allemaal superspannend, het is toch heel wat en je wilt wel dat het gelijk goed gebeurt, dat je tevreden bent naderhand.

Als ik hier alle verschillende keuzes lees, van voor, tot achter de spier en dual plane, van rond en anatomisch, van laag, midden en hoog profiel, dan raak ik de weg wel een beetje kwijt hoor, haha.

Ik ben een vragenlijstje aan het opstellen en ga dr Nio proberen uit te leggen wat mijn wensen precies zijn. Ik laat me goed over alle voors en tegens van elke manier informeren en hoop dan een goede keuze te kunnen maken.

Als ik alles lees denk ik dat het bij mij dual plane zal worden, wegens weinig weefsel. Maar nu heb ik foto's van Eefje gezien, die zijn voor de spier geplaatst en ook echt prachtig. Dus het zegt ook weer niet alles met kleine borsten begrijp ik.

weten jullie meer meiden die van een kleine maat naar bv een volle b of c cup zijn gegaan?

Dit om enigszins te kunnen vergelijken wat ik mooi zou vinden?

Alvast hartelijk dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sannetje,

Lotus , Zazoo, Robijn, Sienna, Flossie, Buffeltje, Angelina, Lieveranoniem hebben denk ik allemaal zo'n beetje wat jij graag zult zien qua grootte, bij sommigen staan de foto's hier in de galerij, en de andere kun je gewoon een pbtje doen voor hun ww.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nog een paar daagjes en ik heb mijn consult achter de rug. Vrijdag moet ik er om drie uur zijn.

Heb inmiddels een vragenlijstje gemaakt, en hoop dat ik hem goed uit kan leggen wat ik het mooist vindt.

Heeft hij een fotoboek oid? dat ik mijn smaak aan kan duiden?

Hoop echt dat ik een klik voel zodat ik mezelf lekker op de lijst voor ok kan zetten, is het des te sneller achter de rug allemaal!

Hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Nou,veel om over na te denken! :1:

Het consult verliep erg prettig. Dr Nio is een fijne man in de omgang. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en hij raadde me de ronde druppelvormige? prothese aan. Deze heeft wat weg van de anatomische, maar is zachter en zakt meer mee.

Na de maten onder de borst etc te hebben opgemeten kreeg ik pasprotheses. Ja.. en toen wist ik het al niet meer. Zo moeilijk te zeggen voor welke maat je nou moet gaan!

Achteraf bleek het een prothese van 260 cc te zijn, wat voor een kleine/normale b cup zou zorgen, en een 325 cc, dit zou een volle c cup worden.

Nu had ik heel erg in mijn hoofd, volle B cup, kleine c.

Veel goter wil ik niet omdat ik bang ben dat dit te groot naar mijn smaak is. maar een kleine b klinkt ook zozo. Heb ik in het verleden ook gehad, en dat had best iets groter gemogen.

Na overleg besloten er tussenin te gaan zitten, het wordt dan een 280 cc prothese, dit zou een volle b cup moeten geven.

In de auto op weg naar huis al twijfel, wat is de mooiste maat bij mij. Ik ga het dit weekend uitzoeken. Ik ga een bh aanpassen van mijn zusje (die had na de zwangerschap een poos cup c) en kijk eens uitgebreid wat ik daar van vindt. Zo wil ik voor mezelf een beslissing nemen.

Waarschijnlijk wordt de operatiedatum 19 april. Ik bel maandag terug om te bevestigen. Als ik dan niet helemaal uit de cupmaat ben, vraag ik nog een gesprek aan met dr nio.

In ieder geval heb ik een heel goed gevoel bij hem, hij kijkt goed naar je wensen en wat past.

bij mij worden het hoog profiel, anders kan hij de cc niet kwijt. Omdat ik best smal ben.

Mijn zorgen over naar buiten staande tepels en ver uit elkaar staande borsten bleken ongegrond, hij liet me voor de spiegel zien dat mijn tepels keurig in het midden zitten, dus zullen blijven, en dat de vorm borst ook hetzelfde blijft.

Al met al goede uitgangspositie.

Best raar, van tevoren dacht ik te weten dat ik een laag profiel wilde etc. maar dat blijkt bij mij echt niet te passen. bij de anatomische liet hij zien dat er ook als je gaat liggen een punt omhoog blijft staan, en deze ronde vormen wat meer mee terwijl ze ook wat uitzakken (net als anatomisch)

Weten jullie of je ook 300cc hebt? of ga je na 280 gelijk naar 325 cc toe?

Het wordt dual-plane, want het is te dun om het voor de spier te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sannetje,

Dat klinkt als een goed ervaren consult :35:

Die ronde druppel heb ik dus ook :14:

Bij mijn eerste consult bij dr. Maas hadden ze deze helemaal niet en werd mij anatomisch aangeraden...

Bij dr. Nio kreeg ik ook het advies dat die ronde druppel het beste bij mij zou passen in combinatie met mijn wensen (een bolling bovenin), dit zou ik namelijk niet bereiken met een anatomische prothese...

Hier kon ik mij helemaal in vinden en de rest is geschiedenis :7:

Als het van jou wat meer mag zijn dan die B, dan zou ik zeker voor die 325cc gaan...

Het aantal cc's went echt gigantisch snel; zeker als het 'in' je borst zit i.p.v. erop!

En nepborsten ogen zoiezo kleiner (ondanks de hoeveelheid cc's) dan natuurlijke borsten...

Bij mij had dr. Nio tussen de 350 en 400cc aangeraden.

In eerste instantie had ik voor 350cc gekozen, maar bij mijn operatiebevestiging heb ik toch om die 50cc meer gevraagd en ze zien er nog steeds natuurlijk uit.

Ik had om een volle C gevraagd en ik draag nu een D, maar ze lijken qua uiterlijk op een C.

Succes met het aftellen naar je nieuwe boobs! :43:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Sannetje,

Wat fijn dat je het consult zo prettig hebt ervaren! Had ik ook wel verwacht hihihi

Ik heb dezelfde proteses als Kiki ook, ook om dezelfde wensen als haar eigenlijk. Ze gaan mee bewegen en je hebt toch de bolling bovenin.

Mijn huid was ook te dun, heb daarom ook dual plane. Ben het geheel met Kiki eens, het went zo snel. Dual plane heb je +/-40cc verlies, erg minimaal. Als het wat meer mag zijn al een B, dan zou ik zelf ook voor de 325cc gaan. Dr. Nio adviseerde mij 450cc, leek me groot en koos toch voor 400cc. Week voor de operatie toch veranderd naar de geadviseerde 450cc, zeker omdat ik hier al las dat het zo snel went.

Heel veel succes meid, doe waar jij je goed bij voelt. Laat je je opereren in de Parkkliniek??

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiki en Feminine: dan kjullie voor jullie reacties.

De reden voor rond druppelvormig was idd de soepelheid, het beweegt zo veel mogelijk mee en zakt ook meer als je op je rug ligt.

Ik ga van de week nog wel even bellen voor wat advies.

Jullie wilden graag een bolling bovenin, dat hoeft van mij weer niet perse. Ik houd van breed en misschien iets minder vol van boven (dat had ik in het verleden ook)

Ga het toch nog navragen, maar het werd volgens hem zoiezo high profile, want de rest zou niet passen? ik dacht dat lager profiel ook voor een bredere, minder naar voren staande borst zorgde, maar volgens hem zouden mijn borsten dan op mijn rug zitten, omdat er niet zoveel plek is in de breedte, en dan kan je het aantal cc niet kwijt??

Ik wil me in ieder geval wel door hem laten opereren, heb bij jullie zulke mooie resultaten gezien!

Het wordt de parkkliniek ja. eigenlijk is de belangrijkste reden dat ik, nu de knoop is doorgehakt, graag zo snel mogelijk geholpen wil worden. Hij vertelde dat ik in het zh 3 maanden moet wachten, dan zit ik tegen de zomer en ben ik niet hersteld met de zomervakantie.

Nu zou ik in juni weer hersteld zijn. Achteraf had januari of februari perfect geweest, maar om nu nog een jaar te wachten? dat wil ik niet meer.

Het is zo jammer dat je geen foto's van jezelf kan zien hoe het zou worden, dan kan ik beter inschatten wat ik mooi vind ;-)

Ik heb trouwens geen fotomateriaal meegenomen, jullie wel? gewoon mijn wensen uitgelegd. Ik wil geen decollete zonder bh, maar daarvoor gaat er als het goed is ook te weinig in, hij zei dat ik geen spleet zou krijgen zonder bh, maar gewoon natuurlijk, daar ga ik dus vanuit.

Ik hou momenteel zo vast aan natuurlijk, maar besef steeds meer dat het een kwestie van wennen is, en dat ik niet te bang moet zijn dat het te groot wordt. Hij weet goed wat hij doet.

Klopt het dat je met rijstzakjes kan oefenen? dan wil ik nl. morgen gaan doen. 280 gram rijst in een zakje en in mijn bh stoppen, om te zien wat voor cup dat geeft, en dan 325gram.

Vraag me af of er ook een tussenweg is van bv 300 cc.

Al met al veel vertrouwen in hem, maar ook veel vragen! je wilt het wel goed beslissen, het is niet niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Sannetje,

:97:

Hier nog een pc Nio fan.

Klinkt erg herkenbaar je eerste consult en ook de twijfels over het aantal cc.

Ik heb veel foto's bekeken en het advies van de pc en mijn gevoel gevolgd. Nio adviseerde mijn 400. Voor het consult dacht ik zelf aan 300cc. Uiteindelijk heb ik gekozen voor 350. En heel tevreden. Het is allemaal waar, wat ze zeggen over wennen, het went onwijs snel. Dus volg je gevoel en gelukkig heb je nog even bedenktijd.

liefs. Petra :63::105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Sannetje,

Zal even antwoorden op je vraagjes, zoals het mij is uitgelegd. Mocht ik het niet helemaal goed hebben, wordt ik vast wel gecorrigeerd door een forum genoot ;)

Het is meer dat deze iets bolling geeft en een echte anatomische weer niet. Nadeel van de anatomische in jou geval is inderdaad dat die dus niet soepel is. Dr. Nio zei tegen mij dat deze ronde het meeste lijkt op de natuurlijke borst, omdat ze dus mee gaan bewegen (vind ik zelf ook het mooiste en natuurlijkste).

Als Dr. Nio zegt dat ze dan bij wijze van spreken op je rug zitten dan klopt dat wel. De medium profile maakt de borst inderdaad breder. Ik heb hier al eerder ergens gelezen dat bij een meisje om hetzelfde verhaal medium profile niet kon, omdat ze het aantal cc’s dan niet kwijt kunnen. Zij was ook smal.

Blij dat jij ook zo tevreden bent over hem en zijn resultaten. Voor mij is hij ook echt Dr. Magic Hands. Ik snap je wel hoor meid, zodra het in je kop zit en je staat er 200% achter dan moet het zo snel mogelijk. Snap je keuze (ongeduld hihihi) dus heel erg goed! Net wat je zegt als je 19 april wordt geopereerd kan je er in de zomer lekker van genieten.

Die spleet is ook afhankelijk van je natuurlijke borst denk ik, die heb ik nooit echt gehad. Nu ook niet vind ik zelf. Zelf had ik wel foto’s meegenomen, maar meer foto’s van: zo wil ik ze dus echt niet! Hahahaha Hij weet inderdaad wat hij doet en is zeer duidelijk in wat wel en niet gebeurd. Daar vertrouwde ik hem ook blind in.

Ik dacht dat rijszakjes niet echt nauwkeurig was, las wel dat het kon met een soort van maizena papje?? Misschien dat eens proberen?

Een tussen weg is er zeker, geloof steeds van 5cc. 300cc zou dus zeker kunnen.

Mocht je meer vragen hebben, just shout hihihi

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt lieverd, voor je antwoorden. Had jij dat ook, enorm veel vragen achteraf?

Er komt zoveel op je af, alles is nieuw op zo'n consult, en nu heb ik zoveel vragen! Maar heb besloten deze week te bellen, misschien kan dr Nio me nog terugbellen?? de operatiedatum wil ik wel vastleggen op 19 april. Ik wil niet langer wachten en ik heb een supergevoel bij dr Nio.

Ik kan nog wel elders kijken, maar elke pc heeft zijn eigen voorkeur en als het gevoel bij de persoon goed is, en de recensies ook, dan voelt dat wel vertrouwd!

Dus ik ga er gewoon voor, nu alleen nog uit het aantal cc's komen haha.

Ik hou je op de hoogte!

Liefs Sannetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor, daarom zitten we hier om alles met elkaar te delen!

Ik had eigenlijk achteraf maar 1 vraag en dat was of er wel high profile geplaatst zou worden. Door alle informatie was ik dat stukje kwijt hahaha. Je kan gewoon bellen hoor, dan belt hij jou terug. Heb ik ook zo gedaan, hij maakt daar wel tijd voor. Gelukkig kijkt Nio echt wat er het beste bij je lijf past. Waarom verder kijken als het goed voelt, heb je mooi goed meid!

Het aantal cc’s is hier bij iedereen een drama :P Is het teveel, is het te weinig enz enz hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou 19 april voor mijn bv gaan, maar helaas zijn er gezondheidsproblemen tussendoor gekomen, ik loop nu bij de itnernist en moet de komende weken heel veel onderzoeken, dus zal de bv uit moeten stellen. :22:

omdat ik tijdens de zomervakantie wel mijn kindjes wil kunnen tillen en gewone dingen wil kunnen doen op vakantie, zal het pas na de zomervakantie worden.

Heb er wel even een traantje om gelaten. Als je voor jezelf de keuze gemaakt hebt dat je ervoor wil gaan, dan is het moeilijk om dat weer uit te stellen. maar goed, de gezondheid gaat voor.

heb ik wel mooi wat langer de tijd om alle voor en nadelen van alles uit te zoeken. En heb besloten dat ik over een paar maanden nog een vervolgconsult wil bij dr nio. Om toch nog het aantal cc te bepalen, en waarin ik foto's meeneem van de borsten die ik mooi vind.

Het is voor mij wel duidelijk dat ik door hem geopereerd wil worden.

Vandaag dus maar naar de hunkemoller geweest en een bikini geshopt. pijnlijke gedachte dat deze zomer nog geen mooie boezem in mijn bikini zit maar ja.

Gelukkig vertelde de verkoopster me dat je bikinipads hebt,wat net wat meer vulling geeft als dat ik heb, zodat ik me toch wat zelfverzekerder voel.

Gelukkig heb ik een bikini gevonden die me op deze manier past. Hiep hoi!

De verkoopster vertelde trouwens ook dat het lingerie shoppen na een bv niet zaligmakend is, heel vaak blijkt de pasvorm moeilijker dan voor de bv waardoor het ook veel zoeken wordt naar de juiste lingerie. Ik weet niet of dit ligt aan de vorm die je neemt? Maar ach, dat nemen we dan op de koop toe, heb ik in ieder geval wel borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, wat een verhaal... Hoop dat het allemaal mee gaat vallen met de onderzoeken.

Geef je gelijk hoor, beter dan na de zomer. Dan kan je in ieder geval nog alles lekker doen met je kleintjes.

Goed dat je een leuke bikini hebt geshopt en bekijk het maar zo: dit is de laatste zomer met vulling erin ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Sannetje, wat een pech zeg! Maar inderdaad de gezondheid gaat voor! Ik zal je titel even aanpassen, uitstel is geen afstel hé! Het komt er vroeg of laat toch wel van! Sterkte meis! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.