Ga naar inhoud

Sannetje: 18 augustus 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Bah wat vervelend..

Maar inderdaad nu kun je heel bewust afscheid nemen van je oude lijf :) en ook de voordelen nog even meemaken! Lekker zwemmen met je kinderen en goed opknappen. Je gezondheid is erg belangrijk al is dit natuurlijk eigenlijk dubbel kut :unsure:

Weet je al ongeveer wanneer je de bv nu gaat plannen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal waarschijnlijk september worden. Ik ga nu eerst al deze onderzoeken afwachten en als de rust zo weer weergekeerd is, dan ga ik een definiteve datum plannen. ook wel fijn om dat wat verder van tevoren te regelen, zodat ik genoeg tijd heb om opvang enz. te regelen. Ik zit erover te denken om eind meí\ begin juni nog een consultafspraak bij dr nio te plannen, om echt te weten hoe ik het nu precies wil. en tot die tijd veel hier lezen, foto's bekijken en ervaringen aanhoren.

Bedankt voor jullie medeleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sterkte meis :116:

maar gezondheid gaat inderdaad voor,

dus nog eventjes wachten op je bv..

Wat die verkoopster zei klopt wel een beetje, je borsten zijn van onderen breder dus moet je automatisch een grotere maat hebben zodat de cups van onder breder zijn..daar kom ik waarschijnlijk ook uit op een E terwijl het er kleiner uitziet..

maar ach, lekker boeien, als we maar borsten hebben toch ? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Inmiddels weer een poosje verder... Ik ben nog steeds niet uit de molen van onderzoeken, maar heb wel een vervolgconsult gepland!

Nu in het Lucas Andereasziekenhuis, weer bij dokter nio.

aangezien het daar echt een stuk voordeliger is, terwijl ik dezelfde arts en protheses kan krijgen. Alleen de wachttijd is langer, maar ik heb nu nog even tijd.

mijn consult is maandag 20 juni, was pas het eerste plekje bij dokter nio..

hopelijk kan ik daarna met een maandje of drie geopereerd worden, zodat de datum eind september komt te liggen...

In ieder geval een fijn gevoel dat er weer wat op de agenda staat, weer een stapje dichterbij mijn nieuwe boezem..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy meid,

Wat fijn dat je weer een consult hebt geplant bij Nio en nu in het SLAZ. Scheelt toch weer centjes, waar je leuk van kan gaan shoppen straks :D

De wachttijd is goed te doen in jou geval, want je hebt nog even de tijd.

Kan me voorstellen dat het lekker voelt toch weer een datum in je agenda staat en je een stapje dichterbij bent.

Blijf je volgen!

Knuff Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel! Ben ook opgelucht dat er weer ik weer een datum heb om naar toe te werken. Deze week qua onderzoeken nog een darmonderzoek en beenmergpunctie, niet echt prettig, ik hik er ook wel tegenaan nu, maar als het goed is heb ik dan het meeste achter de rug. Het zou fijn zijn als ik alles straks goed af kan sluiten!

En dan straks een consult en dan echt een definitieve datum prikken. Kan ik er echt naartoe gaan leven. Dus de komende weken nog veel verdiepen in hoe en wat, zodat ik alles wat ik nog wil weten tijdens het consult kan vragen.

Als ik hier naar de foto's kijk in de galerij, krijg ik steeds meer zin. was vorige week bij de hunkemoller. Je hebt daar nu van die maximizers, dat zou twee cupmaten vergroten. Ik heb een 75aa uit het rek gepakt en vol goede moed liep ik het pashokje in. Veel te groot, de bh stond open, ik heb gewoon geen vulling. Dan baal je echt weer even en weet je weer goed voor jezelf dat je het echt wilt! Want als ik geneens meer een bh in een winkel pas,pfff.... ook jurkjes en leuke shirtjes dragen wordt steeds moeilijker omdat mijn bh's niet meer mooi passen, als ik vulling erin doe zakt dat er weleens half uit, dus maakt me ook niet echt zelfverzekerder haha.

Op naar 20 juni.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat de onderzoeken goed gaan meid en dat alles dan achter de rug is. Met goede uitkomst, zodat je lekker naar je bv kunt toeleven!

Pfff ja meid, dan zou ik ook goed balen!! Is ook allemaal niet leuk en je wil het immers ook niet voor niks zo graag. Hopelijk heb je na de zomer lekker je boobs :D

Sterkte de komende week meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sanne

een beenmergpuctie is inderdaad eng!

maar als je vantevoren een kalmeringstablet krijgt schijnt het mee te vallen! :147:

(ik heb hem gelukkig nog kunnen vermijden.....hoe lang weet ik nog niet: bij mij konden ze de diagnose ook via een speciaal bloedonderzoek doen!)

Ik ben benieuwd hoe je het ervaart: sterkte meid

pffff...ze zijn je wel binnenste buiten aan het keren hé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel het darmonderzoek als de beenmergpunctie zijn niet prettig. Ik heb gisteren nog gebeld voor iets kalmerends, maar dat doen ze alleen na overleg met de arts die dit wil laten doen etc. Samengevat, ik krijg dat niet. Dus even doorbijten, maar zie er ook wel tegenop ja. Maar ja, dan heb ik alles hopelijk gehad en kan ik het weer een beetje achter me laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken 2 personen die ook zo´n punctie gehad hebben....zij zeiden tegen mij: als je je maar goed ontspant valt het best mee!

ja, ze hebben natuurlijk makkelijk praten...maar probeer het toch maar zoveel mogelijk!

XXX

Ik denk aan je :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inmiddels geweest. Laat ik het zo zeggen, het viel niet helemaal mee... :blink: Vooral van de punctie heb ik nu nog veel last. Maar het is weer achter de rug, hoera! Arts was verbaasd dat twee heftige onderzoeken achter elkaar aan waren, zag hij bijna nooit, maar goed, we hebben het weer gehad, zo maak je nog ns wat mee he? ;)

Nu over anderhalve week de uitslag, en verder lekker weer richten op leuke dingen!

bedankt voor je interesse!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.