Ga naar inhoud

Sannetje: 18 augustus 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Inmiddels zojuist contact gehad met dokter Nio. Begin toch te twijfelen over de maat. Ik heb medium profile en dat zou dan 265 zijn ipv 260. De stap van 290 zou ook passen. Ik vertelde hem dat ik gewoon zeker weten een volle B wil, niet minder, en dat kan ik ook met 265 behalen. Wel juicht hij groter altijd toe. Omdat velen dus spijt krijgen. Ik vertelde hem dat ik niet groot hoef, maar natuurlijk, en dat ik graag donderdagmorgen met meten alsnog zijn mening wil, dat als het toch wat onnatuurlijker wordt, ik 265 ook prima vindt, maar ik wil de optie openhouden op 290 op dit moment. We gaan gewoon donderdag beslissen. ook met 290 zou ik op een b blijven zei hij, het maakt niet veel verschil. We zullen dus zien, ik denk wel dat 265 al een hele mooie maat is voor mij, maar nog even een extra check is niet verkeerd. Wat fijn dat dat nog kan donderdag!!

Ik heb inmiddels de tussenstukjes en alvast een beha bij de hema vandaan, want de wehkamp heb ik nog niet binnen. Ik denk wel dat deze op tijd is maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen.

Pfff. vind het inmiddels wel retespannend worden allemaal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

het komt idd vast goed, ik ben blij dat ik nog even kan overleggen donderdag.

Om zeven uur moet ik er zijn, maar ik las net bij esther dat dat niet alles zegt over de tijd van operatie, zij werd pas tegen elven geholpen. Ik hoop in ieder geval dat ik ook zo snel mogelijk aan de beurt ben, want wachten hebben we lang genoeg gedaan haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ! Morgen is jouw operatie al! Ik vind het zo spannend voor je, maar echt waar Dokter Nio is een hele goede professionele arts.

Ik heb hem op mijn operatie dag 4x gezien!

Hij weet wat hij doet en ik lees in je topic dat hij al veel advies aan je gegeven heeft.

Ik kan je ook zeggen dat je het aantal cc nu gewoon moet laten rusten.

Mijn twijfels waren er ook voot 400 of 450 cc.

Ik vind mijn Boobies momenteel zeker niet te groot en draag al 3 dagen de 80C sportBH van Triumph.

Geniet van je dag, het doet idd pijn, maar he, ik kreeg 400 cc he? Mijn huid en spieren zijn dus denk ik veel gevoeliger doordat ze verder opgerekt zijn.

Maar vandaag heb ik al véél minder pijn. Tis nog een beetje op de achtergrond aanwezig. En ik ben nu 5 dagen po.

Zorg dat er goed voor je gezorgd word de eerste week po. Dan komt het helemaal goed.

Heel veel succes!!!

liefs, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks girls!

Het is goed dat het morgen zover is, want slaap de laatste paar nachten onrustig, toch spanning!

Esther: het punt is dat ik spierreuma heb, en ze gaan aan je borstspier zitten rommelen, het herstel zal dus naar verwachting erg pittig zijn, omdat mijn spieren zo'n gevoelige kwestie zijn. maar ja... ook dan moet ik er gewoon doorheen, over een week kijk ik vast alweer veel zonniger tegen alles aan als de eerste dagen po. En wie weet valt het allemaal toch nog mee.

Gisteren goed gesprek met mijn ouders gehad, laten zien dat het nu allemaal weg is, en zij adviseerden met klem om voor de 290 te gaan als dat ook nog een b zou blijven, want je wil wel een zo vol mogelijke b cup. Mijn vader zegt ook, een B is altijd nog bescheiden, straks kom je met minder cc op een kleine b uit, en dat wil je niet.

Het heeft me rust gegeven, waarschijnlijk wordt het dus toch de 290cc (omdat het medium profile is lopen de maten wat anders, bij de high profile had het 280cc geweest)

Morgen dus gewoon nog met dokter Nio overleggen, zijn mening vragen, en als die 290cc medium profile gewoon geplaatst kan worden, dan ga ik daarvoor.

Mijn kindjes zijn nu druk met speelafspraakjes, je wilt toch dat er hier nog even gespeeld kan worden, want ja.. hoe dat de komende weken zal gaan, who knows?

Ik heb nu ook mijn tri-action beha binnen.

even denken, wat moet ik allemaal meenemen morgen:

- beha

- gemakkelijke kleding, extra schoon ondergoed

- tijdschriften

- mobiel

- pasjes en papieren

- borstel en make-up etc om me op te frissen

- kussentjes in de auto

- mp3 speler

Verder nog tips??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede keuze de 290 meid, ga je vast en zeker heel happy mee zijn en snap goed wat je vader zei!

Bij mijn paps net zo, daarom voor de operatie ook opgezet naar de 450 hihihi fijn zulke begripsvolle ouders he :D

Extra voor in je tas:

* paracetamol: gelijk in de auto 2 nemen ;)

* flesje water (je krijgt echt dorst!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil jullie echt op de hoogte houden, maar het lukt met nog niet om veel te tikken. De pijn is pittig, maar had ik verwacht. Bij mij komt zoiezo altijd alles hard aan. Ik heb ook de dag van operatie tot half vier 's middags met zuurstof gelegen omdat ik zo duf bleef. Daarnaast ben ik flauwgevalen toen ik met hulp naar de wc ging. Gelukkig werd ik opgevangen. Toch heb ik de eerste dag niet als naar ervaren. Ik had het heftig verwacht en weet dat ik altijd door mijn gezondheid pittitg herstel heb. Het valt me tot nu toe niet tegen. Goed, ik heb veel pijn en kan bijna niks, maar had me er ook op ingesteld dus in die zin valt het niet tegen..

Vraagjes: ik heb echt een hele dikke buik, hou veel vocht vast, iemand tips?

Een borst borrelt, is dit normaal?

De bh moet laag zitten zodat de borsten kunnen zakken en mag niet te strak, maar wat heb je er dan aan vraag ik me af?? Hadden andere Nio-patienten dit ook? geeft het dan wel voldoende steun?

Ik vond mijn borsten enorm gisterochtend, ik wisselde even van bh. Maar het is puur gewenning. eerst zat er niks, nu wel. Ook zit alles nog hoog, en ook veel zwelling onder mijn oksels, volgens Nio scheelt 25cc 1/6e cupmaat, dus vandaar toch de 290cc.

Met hoeveel dagen gaat het eerste al zakken?? (ik kan niet wachten)

O ja, en lang leve de tussenstukjes Femmy!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff dat klinkt heftig lieverd!!! Is niet even niks geweest dus, gelukkig was je zelf al van het ergste uit gegaan en valt het je in die zin toch mee. Heel fijn herstel lieverd!!!

Vraagjes: ik heb echt een hele dikke buik, hou veel vocht vast, iemand tips?

Een borst borrelt, is dit normaal?

De bh moet laag zitten zodat de borsten kunnen zakken en mag niet te strak, maar wat heb je er dan aan vraag ik me af?? Hadden andere Nio-patienten dit ook? geeft het dan wel voldoende steun?

Dikke buik is vocht, dat kan je nog wel een week tot 2 weken houden en dan trekt het wel weg. Leek de eerste week a 2 weken ook wel zwanger :11: Tips: brandnetelthee, citroenthee

Dat borrelen is ook vocht, ik ervaarde dat als een 7-up gevoel hihihi

Klopt de BH moet los zitten, zodat het als het ware een beetje gaat zakken. Toch biedt die voldoende ondersteuning hoor meid

Ik vond mijn borsten enorm gisterochtend, ik wisselde even van bh. Maar het is puur gewenning. eerst zat er niks, nu wel. Ook zit alles nog hoog, en ook veel zwelling onder mijn oksels, volgens Nio scheelt 25cc 1/6e cupmaat, dus vandaar toch de 290cc.

Met hoeveel dagen gaat het eerste al zakken?? (ik kan niet wachten)

Het zakken duurt wel even hoor meid, maar zal per week meer en meer zakken ;)

O ja, en lang leve de tussenstukjes Femmy!!!

Graag gedaan meid, opluchting he met al dat vocht!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meis onze nieuwsgierigheid is natuurlijk veel minder belangrijk dan jouw herstel!

Dus doe lekker rustig aan en vraag niet teveel van jezelf.

Maar wat heftig zeg je eerste dag, wanneer mocht je naar huis?

Gelukkig ving iemand je op toen je flauw viel en ben je niet op je mooie boobs gevallen!

Volgens mij heb je ook speciale vochtafdrijvende thee, zullen ze vast wel hebben van zonnatura ofzo!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.