Ga naar inhoud

Album (foto's) delen?


Kim1979

Aanbevolen berichten

Hallo lieve allemaal, 

Zijn er nog mensen die net een borstvergroting hebben gehad en een foto album willen delen met mij. Ik heb zelf een album aangemaakt als je bij mij wilt kijken. (op aanvraag) Ik heb nu foto's geplaatst (3) situatie voor de operatie. Na vrijdag?zal ik dagelijks foto's plaatsen, zodat de veranderingen ook goed te zien zijn?

 

Groetjes kim?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Es1234567 zei:

Hoi @Kim1979!

Zou ik jou ook mogen volgen? Ik heb vanmiddag mijn eerste consult bij van straten! Spannend! Ben heel benieuwd wat ik kan verwachten, heb echt geen idee.

 

Wat voor protheses krijg jij? Veel succes vrijdag!

Hoi Es, 

 

Succes met je eerste consult. Laat het op je af komen en volg je eigen gevoel mbt de prothese keuze. 

Ik voeg je toe hoor? ik krijg de ronde mentor 375 cc medium HP (getextureerde) bij bergmanclinics. 

Nu heb ik 75A/B, dus reuze benieuwd straks?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Kim1979 zei:

Ja, natuurlijk mag dat! Ik voeg je toe?

Maandag is ook al snel?heb je er zin in. Welke protheses krijg je? 

Super thanks @Kim1979 Ik ga eens kijken of ik ze kan zien! Ik ga in bij Belgian Beauty Clinic. Krijg ca 350 cc Motiva Ergononix mét lipofilling omdat ene borst wat kleiner is. Kom dan ongeveer uit op 80/85 D.

Heeel veel succes morgen meid!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend @Kim1979! Heel veel succes! 

 

Advies was vandaag bij mij 320, 340 of 365 mentor memorygel Xtra high profile. Waarbij hij wel dacht dat 365 iets te breed zou zijn. Ik denk dat ik daarom voor de 340 ga! Nu eerst volgende week nog consult bij bergman ? kijken wat die gaan zeggen! 

 

Ok ik ga even uitvogelen hoe ik je foto's kan zien en volgen! Leuk!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Es1234567 zei:

Spannend @Kim1979! Heel veel succes! 

 

Advies was vandaag bij mij 320, 340 of 365 mentor memorygel Xtra high profile. Waarbij hij wel dacht dat 365 iets te breed zou zijn. Ik denk dat ik daarom voor de 340 ga! Nu eerst volgende week nog consult bij bergman ? kijken wat die gaan zeggen! 

 

Ok ik ga even uitvogelen hoe ik je foto's kan zien en volgen! Leuk!

Dank je?Succes hoor met de keuzes, hoe meer info je gaat zoeken, hoe moeilijker het gaat worden voor jezelf. Ik heb mezelf echt gek gemaakt met de verschillende protheses, opties, iedere heeft zijn eigen verhaal.. Volg je gevoel dan komt het vast goed?succes bij bergmanclinics?

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Kim1979 zei:

Hi evelien, 

Ben je al bij bergmanclinics geweest? Ik ben benieuwd naar je ervaring. Ik ben daar ook geweest, drs. Van dam, vrouwelijke arts. Erg kundig, eerlijk en lief?

Ik ben gisteren geholpen bij Belgian Beauty Clinic door mevr dr Ortiz. Ik zal even berichtje schrijven en foto plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.