Ga naar inhoud

Dr. Nio


Aanbevolen berichten

@Jessica ik heb persoonlijk geen ervaring met dr. Nio maar er zijn genoeg dames op het forum hier geholpen door hem.

Via de zoekfunctie kan je zoeken naar foto's en topics enzovoort.

Wel niet gewoon 'Nio' indrukken want de zoekmachine detecteert niets korter dan 4 letters. Best zet je dan een kliniek er achter zoals parkkliniek of SLAZ ofzo ?

 

Veel plezier met lezen en succes met je komende borstvergroting!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Anon zei:

@Jessica ik heb persoonlijk geen ervaring met dr. Nio maar er zijn genoeg dames op het forum hier geholpen door hem.

Via de zoekfunctie kan je zoeken naar foto's en topics enzovoort.

Wel niet gewoon 'Nio' indrukken want de zoekmachine detecteert niets korter dan 4 letters. Best zet je dan een kliniek er achter zoals parkkliniek of SLAZ ofzo ?

 

Veel plezier met lezen en succes met je komende borstvergroting!! 

Dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Jessica zei:

Das snel, tegen mij zeiden ze 6 tot 8 weken n t consult! Spannend, veel succes!!!!

Ja klopt inderdaad, ze hebben een uitzondering gemaakt met het van te voren inplannen van een operatie datum. Dit aangezien ik al een keer eerder op consult geweest was bij hem in het OLVG en omdat ik anders geen vrij meer kon krijgen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2019 om 12:29, Mamavan2kids zei:

Ja klopt inderdaad, ze hebben een uitzondering gemaakt met het van te voren inplannen van een operatie datum. Dit aangezien ik al een keer eerder op consult geweest was bij hem in het OLVG en omdat ik anders geen vrij meer kon krijgen. ?

Dat is wel fijn! Mijn consult is nu verplaatst en kan morgen terecht ? ben heel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Mamavan2kids zei:

Ooo wat fijn! Spannend! Laat je weten hoe het is gegaan? X

Ging goed! Ik ga dus binnen ong jaar tijd weer onder het mes omdat de eerste operatie niet naar wens is gegaan. Ben 13 november aan de beurt, zie er wel een beetje tegenop, en dan niet zozeer de operatie zelf want vond de narcose echt heeerlijk haha, maar vooral het herstel+ eind resultaat want zou echt niet weer voor een derde keer on het mes willen. Maar heb vertrouwen erin dit keer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, quieroboobs zei:

Ik lees even mee! Heb 17 oktober een consult met hem. Super veel zin in. 

Ik wil graag in dec geopereerd worden. Komt het beste uit met werk etc. Weet een van jullie als dat zou kunnen? Of zitten er langere wachtijden op? ?

17 oktober?? Hoelaat? ? mijn operatie staat op die dag bij hem ingepland namelijk ? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oktober 2018 geopereerd door hem! Heel blij met het eindresultaat, een man die passie heeft voor zijn werk en tijd maakt voor zn patienten, geen complicaties of gekke dingen meegemaakt. Ik had veel verschil in mn natuurlijke borsten waardoor ik graag symmetrie wilde, dmv 2 verschillende maten zijn ze nu eindelijk gelijk aan elkaar. Kleine littekens, geen grote schrammen. Ook was hij heel eerlijk naar mij toe geen dure sportbh aan te schaffen van de kliniek, maar juist een van de hema kopen voor 20euro, die was even goed. In het olvg op consult geweest, uiteindelijk geopereerd in het parkkliniek rdam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-9-2019 om 18:41, quieroboobs zei:

Ik lees even mee! Heb 17 oktober een consult met hem. Super veel zin in. 

Ik wil graag in dec geopereerd worden. Komt het beste uit met werk etc. Weet een van jullie als dat zou kunnen? Of zitten er langere wachtijden op? ?

Volgens mij wat ik begreep is hij wel even weg einde dit jaar,  weet niet precies in welke weken. Ik kon dus nu binnen 8 weken terecht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-9-2019 om 12:34, Stephh90 zei:

Ging goed! Ik ga dus binnen ong jaar tijd weer onder het mes omdat de eerste operatie niet naar wens is gegaan. Ben 13 november aan de beurt, zie er wel een beetje tegenop, en dan niet zozeer de operatie zelf want vond de narcose echt heeerlijk haha, maar vooral het herstel+ eind resultaat want zou echt niet weer voor een derde keer on het mes willen. Maar heb vertrouwen erin dit keer. 

Spannend! Zoals ik veel lees op het forum ben je bij dr Nio in goeie handen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.