Ga naar inhoud

Dr. Nio


Aanbevolen berichten

@Jessica ik heb persoonlijk geen ervaring met dr. Nio maar er zijn genoeg dames op het forum hier geholpen door hem.

Via de zoekfunctie kan je zoeken naar foto's en topics enzovoort.

Wel niet gewoon 'Nio' indrukken want de zoekmachine detecteert niets korter dan 4 letters. Best zet je dan een kliniek er achter zoals parkkliniek of SLAZ ofzo ?

 

Veel plezier met lezen en succes met je komende borstvergroting!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Anon zei:

@Jessica ik heb persoonlijk geen ervaring met dr. Nio maar er zijn genoeg dames op het forum hier geholpen door hem.

Via de zoekfunctie kan je zoeken naar foto's en topics enzovoort.

Wel niet gewoon 'Nio' indrukken want de zoekmachine detecteert niets korter dan 4 letters. Best zet je dan een kliniek er achter zoals parkkliniek of SLAZ ofzo ?

 

Veel plezier met lezen en succes met je komende borstvergroting!! 

Dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Jessica zei:

Das snel, tegen mij zeiden ze 6 tot 8 weken n t consult! Spannend, veel succes!!!!

Ja klopt inderdaad, ze hebben een uitzondering gemaakt met het van te voren inplannen van een operatie datum. Dit aangezien ik al een keer eerder op consult geweest was bij hem in het OLVG en omdat ik anders geen vrij meer kon krijgen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2019 om 12:29, Mamavan2kids zei:

Ja klopt inderdaad, ze hebben een uitzondering gemaakt met het van te voren inplannen van een operatie datum. Dit aangezien ik al een keer eerder op consult geweest was bij hem in het OLVG en omdat ik anders geen vrij meer kon krijgen. ?

Dat is wel fijn! Mijn consult is nu verplaatst en kan morgen terecht ? ben heel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Mamavan2kids zei:

Ooo wat fijn! Spannend! Laat je weten hoe het is gegaan? X