Ga naar inhoud

JeBee : 28 oktober 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hej Dames, 

 

Ik ben Jebee, 30 jaar en werk als leidinggevende en inkoper in de retail. Ik heb een kleine 70A cup van mijzelf, met totaal geen vulling boven in. 

 

Afgelopen dinsdag heb ik, na 10 jaar, de knoop doorgehakt en contact opgenomen met Boerhaave voor een borstvergroting. En, door geweldige resultaten en fijne verhalen op dit forum, heb ik gisteren mijn eerste consult gehad bij Dr. Van der Weij!

 

Ik was heel erg nerveus, want ik had geen idee wat ik kon verwachten. En ik had van te voren dan ook een lijstje gemaakt met vragen die ik wou stellen.

De rust en professionaliteit van Dr. van der Weij stelden mij gelijk op mijn gemak. En 10 minuten in het gesprek waren al mijn vragen al beantwoord, zonder dat ik er maar 1 gesteld had. 

 

Ik zou graag een mooie, natuurlijke D-cup willen. En we zijn dan ook uitgekomen op Mentor CPG 331 anatomische implantaten, 265cc voor de spier.

Met het passen vond ik ze nog wat perky, maar terwijl ik aan het drukken was op de vorm zei hij gelijk dat ze in het lichaam nog wel iets kleiner en voller zullen lijken.

 

Ik ben nog wel een beetje aan het twijfelen. Ik ben ergens bang dat ze veel kleiner zullen uitvallen en je weet het natuurlijk nooit zeker tot dat ze er in zitten. 

Zijn hier dames die ervaring hebben met deze implantaten? En ik ben dan ook erg benieuwd naar jullie resultaten! 

 

PS. De operatie datum is nog niet gepland, maar ze zeiden dat ze volgende week al plek hadden??

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, welkom op het forum. Wat fijn dat je al zo snel terecht kon. Over het algemeen hoor je hier als er getwijfeld wordt tussen 2 maten kies de grootste maat. 

en jeetje zeg volgende week al plaats, dat is wel snel. Ik ben dinsdag op consult geworden en ze waren al in januari aan het plannen, maar dat komt niet uit met mijn wintersportvakantie, dus wordt wsl eind februari voor mij. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Nog even wachten zei:

Hi, welkom op het forum. Wat fijn dat je al zo snel terecht kon. Over het algemeen hoor je hier als er getwijfeld wordt tussen 2 maten kies de grootste maat. 

en jeetje zeg volgende week al plaats, dat is wel snel. Ik ben dinsdag op consult geworden en ze waren al in januari aan het plannen, maar dat komt niet uit met mijn wintersportvakantie, dus wordt wsl eind februari voor mij. 

 

 

Dat had ik dus ook gelezen. Ik heb gisteren dan ook maar 2 zakjes gevuld met 265 cc rijst en vond het toen wel klein er uit zien. Maar toen ik eenmaal met een 70D bh in mijn handen stond, denk ik dat die nog wel eens te klein kan zijn.

 

Heb je inmiddels een exacte datum? Dan zou het aftellen kunnen beginnen. Februari lijkt nog wel ver weg.

Bij welke arts laat jij het doen en hoeveel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi JeBee, ik heb 230 cc, zelfde soort protheses en ben geopereerd door dr. van der Weij.

Zelf denk ik elke dag... het kon wel íets groter. 

Ik heb dit ook gevraagd meerdere keren, maar dr. van der Weij gaf echt aan dat het er dan niet natuurlijk uit zou zien.

 

Mijn tip is:

Wat wil je als resultaat? 

- natuurlijke borst --> dat krijg je echt bij dr. van der weij. Je kunt NIET zien dat ik geopereerd ben. Echt níet. De borsten lijken precies bij mijn lichaam te horen.

 

- Daarentegen dacht ik: het mocht wel wat meer; net wat meer vorm aan de bovenzijde.

 

Vraag of je HIGH profile een optie is. Dan krijg je meer projectie naar voren.

Vraag of een bredere prothese mogelijk is? bijvoorbeeld 295.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, oussie23 zei:

Hi JeBee, ik heb 230 cc, zelfde soort protheses en ben geopereerd door dr. van der Weij.

Zelf denk ik elke dag... het kon wel íets groter. 

Ik heb dit ook gevraagd meerdere keren, maar dr. van der Weij gaf echt aan dat het er dan niet natuurlijk uit zou zien.

 

Mijn tip is:

Wat wil je als resultaat? 

- natuurlijke borst --> dat krijg je echt bij dr. van der weij. Je kunt NIET zien dat ik geopereerd ben. Echt níet. De borsten lijken precies bij mijn lichaam te horen.

 

- Daarentegen dacht ik: het mocht wel wat meer; net wat meer vorm aan de bovenzijde.

 

Vraag of je HIGH profile een optie is. Dan krijg je meer projectie naar voren.

Vraag of een bredere prothese mogelijk is? bijvoorbeeld 295.

 

 

Dankjewel voor het meedenken! Ik denk inderdaad ook dat het net wat meer mag.

 

Ik snap nog niet helemaal het verschil tussen medium en high profile. Hoe moet ik dat zien? Krijg je dan meer diepte thv de tepel of juist ook daarboven? (ik hoop dat je snapt wat ik bedoel)

 

Zelf denk ik dat ze inderdaad wat breder mogen. Vandaar dat ik met het passen dus ook aan het drukken was op de pas prothese. Maar de. Van der Weij zei dus dat ze in het lichaam nog beter verdelen. Maar ik denk dat 1 maatje groter inderdaad beter zou zijn voor mijn wensen. 

 

Moet ik hier opnieuw voor op consult komen of denk je dat ik dit ook telefonisch kan bespreken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. van der Weij plaatst vrijwel altijd anatomisch en altijd medium profile.

Medium profile 230 cc zijn protheses die vanaf je borstkas 3,6 cm volume geven naar voren.

Maar High profile 230 cc zou 4,5 centimeter volume naar voren geven. 

 

Je kunt bellen, maar tegen mij had hij een heel stellig antwoord dat het niet kon. Probeer echt aan te geven dat je het belangrijk vind om te weten of een optie groter mogelijk is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, oussie23 zei:

Dr. van der Weij plaatst vrijwel altijd anatomisch en altijd medium profile.

Medium profile 230 cc zijn protheses die vanaf je borstkas 3,6 cm volume geven naar voren.

Maar High profile 230 cc zou 4,5 centimeter volume naar voren geven. 

 

Je kunt bellen, maar tegen mij had hij een heel stellig antwoord dat het niet kon. Probeer echt aan te geven dat je het belangrijk vind om te weten of een optie groter mogelijk is.

 

Dus dan wordt het ook wat voller boven in de borst, dat is wel mooi. 

 

Maar is een high profile implantaat dan niet smaller dan een medium van hetzelfde aantal cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @JeBee!

 

Ik ben zelf 15 april geopereerd bij de Cosmed Kliniek en mijn implanten zijn totaal niet vergelijkbaar met de jouwe (Polytech anatomisch) maar het volume misschien wel. Ik kom zelf van een 75A en ik heb 240 cc dual plane gekregen. Nu bijna een half jaar later ben ik zielsgelukkig met mijn borsten, ik had ruim een maand na de operatie al een 70D (dus ook een smallere omvang dan gedacht) en ik heb me deze week weer laten opmeten en in veel bh-modellen heb ik zelfs nog een E gekregen. 

 

Ik heb ook de grootste maat genomen, de eerste optie was 210 cc maar op het laatste moment (op de operatietafel dus...) gezegd dat ik graag de 240 cc erin wou. En ik heb geen spijt! En zoals heel veel dames hier zeggen, het had zelfs nog wel wat groter gemogen. Maar dat zou niet passen bij mijn figuur. 

 

Ik zou idd ook zeggen neem de grootste maat als je je daar fijn bij voelt maar dat is voor iedereen anders, als jij ze voor de spier krijgt gaan ze volgens mij wel groter ogen (ik heb dual plane en er wordt weleens gezegd dat er een aantal cc 'verdwijnt' door een plaatsing gedeeltelijk onder de spier) dan je misschien denkt...

 

Het is heel lastig want als ik een normaal shirt aan heb (geen strakke) zou ik zeggen dat mijn cup niet groter is dan een kleine C, maar als ik een strak shirt draag lijken ze wel echt een D/E.

 

Ik hoop dat het je helpt en luister naar je gevoel. Jij moet ermee lopen en na je herstel wennen nieuwe borsten snel hoor! 

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom?

 

Volgende week al???

Wauwww spannend!!!

Zoals de andere dames al schreven, kies voor de max haalbaare cc’s en projectie!!

Xxx 

 

 

@Geri2205

Dus jouw borsten zijn wel wat groter/voller geworden? 

Ik heb ook Polytech anatomisch, Microthane en dan de Diagon4two gel serie met extra high projection, 335cc en dual plane.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, MW1986 zei:

Welkom?

 

Volgende week al???

Wauwww spannend!!!

Zoals de andere dames al schreven, kies voor de max haalbaare cc’s en projectie!!

Xxx 

 

 

@Geri2205

Dus jouw borsten zijn wel wat groter/voller geworden? 

Ik heb ook Polytech anatomisch, Microthane en dan de Diagon4two gel serie met extra high projection, 335cc en dual plane.  

 

En ik ben morgen 7 weken po trouwens.   Dus vers en strak nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MW1986

Hai!

 

Wat leuk dat je al bijna 7 weken PO bent!! Dan kan je je misschien al bijna op laten meten!?

 

Aha, ik heb zelf de Mesmo Sensitive met een ronde basis en high profile dus een iets ander type dan jij maar idd wel anatomisch en dual plane.

In de derde en vierde week na mijn operatie was ik erg onzeker over mijn borsten omdat ik ze kleiner zag worden (zwelling nam natuurlijk af) en ik maakte mezelf helemaal gek met vergelijkingen en al, ik was er zwaar van overtuigd dat ik op niet meer dan een B zou uitkomen (ik wou heel graag meer) maar na zes weken heb ik me op laten meten en kwam toen op precies een 70D uit. Inmiddels dus soms een 70E. 

 

Zelf heb ik wel het idee dat ze voller zijn geworden, niet groter. Ondanks de anatomische implantaten vind ik ze wel een ronde uitstraling hebben, vooral omdat ik altijd demi en balconet bh's draag.

 

Van welke maat kom je en wat je wens??

 

Liefs Geri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-9-2019 om 20:25, Geri2205 zei:

Hai @JeBee!

 

Ik ben zelf 15 april geopereerd bij de Cosmed Kliniek en mijn implanten zijn totaal niet vergelijkbaar met de jouwe (Polytech anatomisch) maar het volume misschien wel. Ik kom zelf van een 75A en ik heb 240 cc dual plane gekregen. Nu bijna een half jaar later ben ik zielsgelukkig met mijn borsten, ik had ruim een maand na de operatie al een 70D (dus ook een smallere omvang dan gedacht) en ik heb me deze week weer laten opmeten en in veel bh-modellen heb ik zelfs nog een E gekregen. 

 

Ik heb ook de grootste maat genomen, de eerste optie was 210 cc maar op het laatste moment (op de operatietafel dus...) gezegd dat ik graag de 240 cc erin wou. En ik heb geen spijt! En zoals heel veel dames hier zeggen, het had zelfs nog wel wat groter gemogen. Maar dat zou niet passen bij mijn figuur. 

 

Ik zou idd ook zeggen neem de grootste maat als je je daar fijn bij voelt maar dat is voor iedereen anders, als jij ze voor de spier krijgt gaan ze volgens mij wel groter ogen (ik heb dual plane en er wordt weleens gezegd dat er een aantal cc 'verdwijnt' door een plaatsing gedeeltelijk onder de spier) dan je misschien denkt...

 

Het is heel lastig want als ik een normaal shirt aan heb (geen strakke) zou ik zeggen dat mijn cup niet groter is dan een kleine C, maar als ik een strak shirt draag lijken ze wel echt een D/E.

 

Ik hoop dat het je helpt en luister naar je gevoel. Jij moet ermee lopen en na je herstel wennen nieuwe borsten snel hoor! 

 

Succes!

Ik ga deze week nog even bellen en inderdaad vragen of een aantal cc meer mogelijk is. Vooral omdat ik toch met het passen het idee had dat ik ze iets te smal vond. 

Op 8-9-2019 om 22:02, MW1986 zei:

Welkom?

 

Volgende week al???

Wauwww spannend!!!

Zoals de andere dames al schreven, kies voor de max haalbaare cc’s en projectie!!

Xxx 

 

 

@Geri2205

Dus jouw borsten zijn wel wat groter/voller geworden? 

Ik heb ook Polytech anatomisch, Microthane en dan de Diagon4two gel serie met extra high projection, 335cc en dual plane.  

 

Volgende week was mij te snel hoor! Had dat ook niet zo kort dag met mijn werk kunnen regelen. Ik ga deze week dus nog even bellen en vragen wat het maximaal haalbare voor mij zal zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Geri2205 zei:

@MW1986

Hai!

 

Wat leuk dat je al bijna 7 weken PO bent!! Dan kan je je misschien al bijna op laten meten!?

 

Aha, ik heb zelf de Mesmo Sensitive met een ronde basis en high profile dus een iets ander type dan jij maar idd wel anatomisch en dual plane.

In de derde en vierde week na mijn operatie was ik erg onzeker over mijn borsten omdat ik ze kleiner zag worden (zwelling nam natuurlijk af) en ik maakte mezelf helemaal gek met vergelijkingen en al, ik was er zwaar van overtuigd dat ik op niet meer dan een B zou uitkomen (ik wou heel graag meer) maar na zes weken heb ik me op laten meten en kwam toen op precies een 70D uit. Inmiddels dus soms een 70E. 

 

Zelf heb ik wel het idee dat ze voller zijn geworden, niet groter. Ondanks de anatomische implantaten vind ik ze wel een ronde uitstraling hebben, vooral omdat ik altijd demi en balconet bh's draag.

 

Van welke maat kom je en wat je wens??

 

Liefs Geri

Haha dat heb ik allang gedaan meis.  Draag normale bhs ook.

Ik heb polyurethaan gecoate protheses, die zijn na 3 weken ingekapseld.  

Moest 3 weken lang dag en nacht een post operatieve bh tegelijk met borstband dragen.  

En daarna mochten dus de gewone bhs. 

Mn operatie bh was 80D en mn echte bh is tot nu ook 80D.

Ben nog niet wild gaan wezen shoppen, aangezien de kliniek me waarschuwde niet teveel geld er aan uit te geven omdat de borsten nog zoveel veranderen. 

Dus ben benieuwd de aankomende maanden. 

 

Wel een andere type prothese indd.

Ik heb een anatomisch ovale prothese. 

Ja ik schrok ook echt toen de zwelling af nam haha.  

Maar ik kom van tubulaire borsten, dus dat is zowiewo al een heel anders en lang proces. 

Ik moet veel geduld hebben voor ze voller en rond zijn ivm de tubulaire afwijking. 

Kan heel lang duren.  

Ik kom van een hele kleine B af trouwens.

Had altijd gapende cups, omdat door de tubulaire afwijking aan de onderkant en binnenkanten van mn borsten geen weefsel had.   Dus had halve puntige borstjes en daaardoor de cups nooit gevuld.  Maar een A was weer te klein. 

Dus altijd B en dan zoveel mogelijk vulling en push ups. 

Nu dus een D en die is gevuld.  Heel gek bhs zonder vulling en push ups en dan toch gevuld zijn?

Had ik voor de operatie nooooit gedaan!

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, JeBee zei:

Ik ga deze week nog even bellen en inderdaad vragen of een aantal cc meer mogelijk is. Vooral omdat ik toch met het passen het idee had dat ik ze iets te smal vond. 

Volgende week was mij te snel hoor! Had dat ook niet zo kort dag met mijn werk kunnen regelen. Ik ga deze week dus nog even bellen en vragen wat het maximaal haalbare voor mij zal zijn. 

Ja indd.  Je moet een hoop regelen.  En zowieso niks te overhaast.   

Nog een keer terug en passen en zeker weten dat je de max krijgt. 

 

 Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Inmiddels heb ik een datum! 28 oktober is het zo ver en krijg ik eindelijk de boobies waar ik al zo lang van droom. 

 

Afgelopen week heb ik nog een telefonisch consult gehad met de chirurg over mijn maat twijfels. En we zijn hierna uitgekomen op de mentor cpg 332 305 cc. Deze zijn even breed als de protheses waar we eerst op uit waren gekomen, alleen hebben deze meer projectie. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-9-2019 om 21:24, JeBee zei:

Inmiddels heb ik een datum! 28 oktober is het zo ver en krijg ik eindelijk de boobies waar ik al zo lang van droom. 

 

Afgelopen week heb ik nog een telefonisch consult gehad met de chirurg over mijn maat twijfels. En we zijn hierna uitgekomen op de mentor cpg 332 305 cc. Deze zijn even breed als de protheses waar we eerst op uit waren gekomen, alleen hebben deze meer projectie. 

Yeahhhh gefeliciteerd!!! Dat is weer de volgende stap een datum vast hebbeb staan. Nu kun je gaan aftellen! 

Ik ben vrijdag aan de beurt. Super spannend. Als je wil dan kan ik je toevoegen aan mijn album. Heb nu na tuurlijk alleen voor foto's erop staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kim1979 zei:

Yeahhhh gefeliciteerd!!! Dat is weer de volgende stap een datum vast hebbeb staan. Nu kun je gaan aftellen! 

Ik ben vrijdag aan de beurt. Super spannend. Als je wil dan kan ik je toevoegen aan mijn album. Heb nu na tuurlijk alleen voor foto's erop staan?

 

Oh wat spannend. Vrijdag al!

Ik ben super benieuwd naar hoe je het gaat ervaren en natuurlijk naar het resultaat!

Ja leuk, voeg mij maar toe aan je album, dan ga ik je zeker volgen :)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, JeBee zei:

 

Oh wat spannend. Vrijdag al!

Ik ben super benieuwd naar hoe je het gaat ervaren en natuurlijk naar het resultaat!

Ja leuk, voeg mij maar toe aan je album, dan ga ik je zeker volgen

 

 

 

Ja vrijdag!!!! ??Ik houd je op de hoogte?ik heb je toegevoegd hoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.