MW1986

Gewone BH na operatie/sportbh

Recommended Posts

Ik vroeg mij af wat voor bh jullie gekocht hebben nadat de operatie/sport bh uit mocht.  

Moet nog 3 weken maar ben me vast wat aan t oriënteren op het internet.   

Want moet geen push up en beugelloos zijn toch.   Wanneer eigenlijk wel?

Krijg je wel voldoende steun met bh’s zonder beugel?   Zoja, welk merk ondersteunt goed en zit mooi en is niet te duur. 

De pc zij dat ik niet moet doorslaan met bh’s kopen omdat de borsten zoveel blijven veranderen, en at zou zonde zijn van mn geld.  

Alvast dank?

Ik volg het topic even mee want ben zelf ook nieuwsgierig al duurt mijn operatie nog paar weekjes en het nieuwe bh's kopen dus nog wat langer hihi

Haha nou je kan geen info en ervaringen genoeg verzamelen toch. 

Daarom ook mijn vraag hier.  De dames die hersteld zijn en normale bh’s dragen zijn toch de “ervarings deskundigen” ?

Ja dat is zeker waar! 

En hoe is jou operatie gegaan? Tevreden met het resultaat?

Hai,

alles goed gegaan.  Weinig pijn gehad ondanks dat ze dual plane geplaatst zijn.

had me erg ingesteld op pijn en op wat niet mocht .  

Maar heb me heel erg verkeken op wat je allemaal niet mag maar ook gewoon echt niet kan.   Want je bent echt afhankelijk, zeker de eerste week!

Ik ben as maandag 3 weken po.  

En met hoe alles voelt in lijf en armen, kan ik alles, maar volgens de instructies mag het niet he.    

Dus herstel gaat vlotjes.  

Zag dat je in Vlaardingen geopereerd word, daar ben ik ook geopereerd.  

De ok medewerkers, de zorg van de verpleegsters enz is allemaal top. En op de ok houden ze van een dolletje.  Allemaal lief en je krijgt de benodigde aandacht.  Gezellige gesprekken met andere dames die geopereerd zijn haha.  

Dus je zit goed daar.   Wanneer moet je?

Jaaa hopelijk krijgen we snel antwoorden??

As dinsdag ben ik 10 weken PO en ik mag alle bh's weer dragen. 

Advies is zeker om een stevige beugelbh te kopen die goede ondersteuning geeft. 

Ik heb in begin afgewisseld met beugelbh en sportbh van de kliniek. 

Ook naar een goede lingeriezaak geweest om op te laten meten. 

Borsten hebben zeker ondersteuning nodig, ondanks dat ze zo stevig aan voelen. 

Succes met oriënteren! 

X Patries 

• Like 1

Ik mocht gewoon een beugelbh daarna aan. Heb toen een aantal goede bh's gekocht met brede bandjes. Was wel veel geld bij elkaar haha. 

Ohh dus toch wel beugel bh....  Ik had  dit advies ook eerlijk gezegd niet van mijn pc hoor.  Maar een kennis, zij mocht de eerste tijd geen beugels na haar operatie.  

Dacht al, hoe kan een normale beugeloze bh veel steen geven?.    Daarom vroeg ik het hier haha.

Wel veel beter een beugel bh, die zijn veel mooier ook.     Maar geen push up toch?

Ik zal maandag voor de zekerheid ook contact op nemen met de kliniek, en het daar even na vragen. 

Dank voor jullie antwoord @Patries78 en @Stephh90 ??

Steen moet natuurlijk steun zijn!!?.   Weet niet hoe ik een bericht kan aanpassen.

Geen push up idd, maar als het goed is heb je dan ook niet (meer) nodig haha

Mag hopen van niet nee.   weg push ups... weg maximizers..weg met alles wat stijf van de opvulling staat???

De eerste 6 weken moet je BH steun geven en kies je best een met verstelbare bandjes, die je dan zo lang mogelijk maakt. Zo vermijd je dat de prothesen naar boven geduwd worden.

Daarna mocht ik van mijn PC alles. Ik kies zelf voor bralettes zonder beugels, dat zit geweldig.

Bralette... de bh die ik altijd zo lelijk vond staan!!!

Met vulling staan ze wss top!!?

Dankjewel voor de tip?