Ga naar inhoud

Gewone BH na operatie/sportbh


Aanbevolen berichten

Ik vroeg mij af wat voor bh jullie gekocht hebben nadat de operatie/sport bh uit mocht.  

Moet nog 3 weken maar ben me vast wat aan t oriënteren op het internet.   

Want moet geen push up en beugelloos zijn toch.   Wanneer eigenlijk wel?

Krijg je wel voldoende steun met bh’s zonder beugel?   Zoja, welk merk ondersteunt goed en zit mooi en is niet te duur. 

De pc zij dat ik niet moet doorslaan met bh’s kopen omdat de borsten zoveel blijven veranderen, en at zou zonde zijn van mn geld.  

 

Alvast dank?

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, manonn zei:

Ik volg het topic even mee want ben zelf ook nieuwsgierig al duurt mijn operatie nog paar weekjes en het nieuwe bh's kopen dus nog wat langer hihi

Haha nou je kan geen info en ervaringen genoeg verzamelen toch. 

Daarom ook mijn vraag hier.  De dames die hersteld zijn en normale bh’s dragen zijn toch de “ervarings deskundigen” ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MW1986 zei:

Haha nou je kan geen info en ervaringen genoeg verzamelen toch. 

Daarom ook mijn vraag hier.  De dames die hersteld zijn en normale bh’s dragen zijn toch de “ervarings deskundigen” ?

 Ja dat is zeker waar! 

 

En hoe is jou operatie gegaan? Tevreden met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, MW1986 zei:

Ik vroeg mij af wat voor bh jullie gekocht hebben nadat de operatie/sport bh uit mocht.  

Moet nog 3 weken maar ben me vast wat aan t oriënteren op het internet.   

Want moet geen push up en beugelloos zijn toch.   Wanneer eigenlijk wel?

Krijg je wel voldoende steun met bh’s zonder beugel?   Zoja, welk merk ondersteunt goed en zit mooi en is niet te duur. 

De pc zij dat ik niet moet doorslaan met bh’s kopen omdat de borsten zoveel blijven veranderen, en at zou zonde zijn van mn geld.  

 

Alvast dank?

Ik volg even mee want zit een beetje met dezelfde vraag. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, manonn zei:

 Ja dat is zeker waar! 

 

En hoe is jou operatie gegaan? Tevreden met het resultaat?

Hai,

 

alles goed gegaan.  Weinig pijn gehad ondanks dat ze dual plane geplaatst zijn.

had me erg ingesteld op pijn en op wat niet mocht .  

Maar heb me heel erg verkeken op wat je allemaal niet mag maar ook gewoon echt niet kan.   Want je bent echt afhankelijk, zeker de eerste week!

Ik ben as maandag 3 weken po.  

En met hoe alles voelt in lijf en armen, kan ik alles, maar volgens de instructies mag het niet he.    

Dus herstel gaat vlotjes.  

Zag dat je in Vlaardingen geopereerd word, daar ben ik ook geopereerd.  

De ok medewerkers, de zorg van de verpleegsters enz is allemaal top. En op de ok houden ze van een dolletje.  Allemaal lief en je krijgt de benodigde aandacht.  Gezellige gesprekken met andere dames die geopereerd zijn haha.  

Dus je zit goed daar.   Wanneer moet je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Secret ingredients zei:

Ik volg even mee want zit een beetje met dezelfde vraag. ?

Jaaa hopelijk krijgen we snel antwoorden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

As dinsdag ben ik 10 weken PO en ik mag alle bh's weer dragen. 

Advies is zeker om een stevige beugelbh te kopen die goede ondersteuning geeft. 

Ik heb in begin afgewisseld met beugelbh en sportbh van de kliniek. 

Ook naar een goede lingeriezaak geweest om op te laten meten. 

Borsten hebben zeker ondersteuning nodig, ondanks dat ze zo stevig aan voelen. 

Succes met oriënteren! 

X Patries 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dus toch wel beugel bh....  Ik had  dit advies ook eerlijk gezegd niet van mijn pc hoor.  Maar een kennis, zij mocht de eerste tijd geen beugels na haar operatie.  

Dacht al, hoe kan een normale beugeloze bh veel steen geven?.    Daarom vroeg ik het hier haha.

Wel veel beter een beugel bh, die zijn veel mooier ook.     Maar geen push up toch?

Ik zal maandag voor de zekerheid ook contact op nemen met de kliniek, en het daar even na vragen. 

Dank voor jullie antwoord @Patries78 en @Stephh90 ??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, MW1986 zei:

Ohh dus toch wel beugel bh....  Ik had  dit advies ook eerlijk gezegd niet van mijn pc hoor.  Maar een kennis, zij mocht de eerste tijd geen beugels na haar operatie.  

Dacht al, hoe kan een normale beugeloze bh veel steen geven?.    Daarom vroeg ik het hier haha.

Wel veel beter een beugel bh, die zijn veel mooier ook.     Maar geen push up toch?

Ik zal maandag voor de zekerheid ook contact op nemen met de kliniek, en het daar even na vragen. 

Dank voor jullie antwoord @Patries78 en @Stephh90 ??

 

Steen moet natuurlijk steun zijn!!?.   Weet niet hoe ik een bericht kan aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, MW1986 zei:

Ohh dus toch wel beugel bh....  Ik had  dit advies ook eerlijk gezegd niet van mijn pc hoor.  Maar een kennis, zij mocht de eerste tijd geen beugels na haar operatie.  

Dacht al, hoe kan een normale beugeloze bh veel steen geven?.    Daarom vroeg ik het hier haha.

Wel veel beter een beugel bh, die zijn veel mooier ook.     Maar geen push up toch?

Ik zal maandag voor de zekerheid ook contact op nemen met de kliniek, en het daar even na vragen. 

Dank voor jullie antwoord @Patries78 en @Stephh90 ??

 

Geen push up idd, maar als het goed is heb je dan ook niet (meer) nodig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Stephh90 zei:

Geen push up idd, maar als het goed is heb je dan ook niet (meer) nodig haha

Mag hopen van niet nee.   weg push ups... weg maximizers..weg met alles wat stijf van de opvulling staat???

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 6 weken moet je BH steun geven en kies je best een met verstelbare bandjes, die je dan zo lang mogelijk maakt. Zo vermijd je dat de prothesen naar boven geduwd worden.

Daarna mocht ik van mijn PC alles. Ik kies zelf voor bralettes zonder beugels, dat zit geweldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mjcls zei:

De eerste 6 weken moet je BH steun geven en kies je best een met verstelbare bandjes, die je dan zo lang mogelijk maakt. Zo vermijd je dat de prothesen naar boven geduwd worden.

Daarna mocht ik van mijn PC alles. Ik kies zelf voor bralettes zonder beugels, dat zit geweldig.

Bralette... de bh die ik altijd zo lelijk vond staan!!!

Met vulling staan ze wss top!!?

Dankjewel voor de tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2019 om 16:03, MW1986 zei:

Hai,

 

alles goed gegaan.  Weinig pijn gehad ondanks dat ze dual plane geplaatst zijn.

had me erg ingesteld op pijn en op wat niet mocht .  

Maar heb me heel erg verkeken op wat je allemaal niet mag maar ook gewoon echt niet kan.   Want je bent echt afhankelijk, zeker de eerste week!

Ik ben as maandag 3 weken po.  

En met hoe alles voelt in lijf en armen, kan ik alles, maar volgens de instructies mag het niet he.    

Dus herstel gaat vlotjes.  

Zag dat je in Vlaardingen geopereerd word, daar ben ik ook geopereerd.  

De ok medewerkers, de zorg van de verpleegsters enz is allemaal top. En op de ok houden ze van een dolletje.  Allemaal lief en je krijgt de benodigde aandacht.  Gezellige gesprekken met andere dames die geopereerd zijn haha.  

Dus je zit goed daar.   Wanneer moet je?

Ah supe om te horen en fijn dat alles zo goed verlopen is bij jou! 

4 oktober ben ik aan de  beurt dus nog een paar weekjes wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, manonn zei:

Ah supe om te horen en fijn dat alles zo goed verlopen is bij jou! 

4 oktober ben ik aan de  beurt dus nog een paar weekjes wachten

Joh meid, die paar weekjes zijn zo om.

Je leeft er weken naar toe, bent er zoveel mee bezig, regelt van alles en bereid alles voor, en dan ineens is je operatie en een paar uur later zit je thuis op de bank. 

Het gaat allemaal zo snel ineens.  

Ik ben vandaag 3 wkn po.  En die 3 wkn vliegen ook voorbij.   Ik blijf het gek vinden, het weken er naar toe leven, en dan ineens DE dag, waarbij ik paar uur later thuis was.

Ik moest 9:15 melden,  9:45 werd ik gehaald om om te kleden en de pc aftekenen en gesprekje met anesthesist.

Toen naar de ok, infuus en plakkers en hele wis was.  

Ik keek daar om 10:20 op de klok voor t laatst.  

En keek weer op de klok rond 11:45 in en de uitslaapkamer, 12:40 zat ik in de auto terug naar huis. 

Krijg je dual plane? 

Tip: vestjes met rits

Ik had de pech dat juist die week die extreme hitte begon.

Maandag geopereerd en Dinsdag begonnen die 38+ temperaturen pfff.   Dus voor mij geen vestjes.    

Zat thuis alleen in die bh met band en onderbroek.  

Na paar dagen wilde ik wel mee eruit ff boodschappen doen enzo, en moest me dan in kleding hijsen.  

Heb voornamelijk wat strakkere shirtjes. Dat is echt niet goed te doen, zeker niet zonder hulp.

Had wel een wat lossere tanktop of losser jurkje zonder mouwen, maar die borstband stak overal boven uit.  Heb er soms lak aan gehad, maar wat werd ik bekeken zeg?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MW1986 zei:

Joh meid, die paar weekjes zijn zo om.

Je leeft er weken naar toe, bent er zoveel mee bezig, regelt van alles en bereid alles voor, en dan ineens is je operatie en een paar uur later zit je thuis op de bank. 

Het gaat allemaal zo snel ineens.  

Ik ben vandaag 3 wkn po.  En die 3 wkn vliegen ook voorbij.   Ik blijf het gek vinden, het weken er naar toe leven, en dan ineens DE dag, waarbij ik paar uur later thuis was.

Ik moest 9:15 melden,  9:45 werd ik gehaald om om te kleden en de pc aftekenen en gesprekje met anesthesist.

Toen naar de ok, infuus en plakkers en hele wis was.  

Ik keek daar om 10:20 op de klok voor t laatst.  

En keek weer op de klok rond 11:45 in en de uitslaapkamer, 12:40 zat ik in de auto terug naar huis. 

Krijg je dual plane? 

Tip: vestjes met rits

Ik had de pech dat juist die week die extreme hitte begon.

Maandag geopereerd en Dinsdag begonnen die 38+ temperaturen pfff.   Dus voor mij geen vestjes.    

Zat thuis alleen in die bh met band en onderbroek.  

Na paar dagen wilde ik wel mee eruit ff boodschappen doen enzo, en moest me dan in kleding hijsen.  

Heb voornamelijk wat strakkere shirtjes. Dat is echt niet goed te doen, zeker niet zonder hulp.

Had wel een wat lossere tanktop of losser jurkje zonder mouwen, maar die borstband stak overal boven uit.  Heb er soms lak aan gehad, maar wat werd ik bekeken zeg?

 

Ohh wat naar lijkt me dat net in die hittegolf! Ik heb ook wel eens een dame gezien met een topje aan een borstband, ach ja mensen moeten wat kijken haha. Ik werd zelf eind september geopereerd dus niet warm weer, maar idd vesten en van die stretchy tanktopjes, zijn ideaal! Baalde naderhand dat ik er niet meer had gekocht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2019 om 23:44, MW1986 zei:

Mag hopen van niet nee.   weg push ups... weg maximizers..weg met alles wat stijf van de opvulling staat???

Hahaha, jaaa ik was ook heel blij toen ik die push ups kon weggooien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Stephh90 zei:

Ohh wat naar lijkt me dat net in die hittegolf! Ik heb ook wel eens een dame gezien met een topje aan een borstband, ach ja mensen moeten wat kijken haha. Ik werd zelf eind september geopereerd dus niet warm weer, maar idd vesten en van die stretchy tanktopjes, zijn ideaal! Baalde naderhand dat ik er niet meer had gekocht. 

Ik zat stil op de bank met de ventilator op mij gericht.  

Hield wel mega veel vocht vast, zelfs een legging knelde af!  

Ik was gewoon echt dik en mn hele lijf ook.  

Mn buik leek wel tegen de 30 weken zwanger.  

Mogelijk dus dubbel vocht doordat het dus zo heet was. 

Ja september is wel ideaal, niet heet en niet koud.   

Ik had er echt geen rekening mee gehouden qua kleding.

Ik draag altijd shirtjes die goed aansluiten overal en nauwelijks rekbaar in de mouwtjes zijn.   

Maar goed, kwam er dus wel mee weg aangezien het zo heet was, ik niet eens naar buiten wilde, en ook dat ik zo opgeblazen was dus. 

Thuis zitten en alle kleding uit?

SInds vorige week draag ik wel weer shirtjes en zoek dan de meest rekbare uit.  Blijft een uitdaging??‍♀️?

En indd  wat betreft die band, laat mensen maar kijken, zo denk ik nu wel.  

Maar toen niet... 

Liep wat krom en die druk van die band en voelde me dik en dan voelde ik me zo onzeker, en er dan zo mee bezig dat mensen keken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Stephh90 zei:

Hahaha, jaaa ik was ook heel blij toen ik die push ups kon weggooien! 

Hahaha echt ook!!

En dan die maximizer bikini top, die je moet uitwringen omdat de vullingen vol gezogen met water zijn, en t water over je heen blijft stromen en vervolgens dan nog uren duurt voor t droog is??‍♀️?‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, MW1986 zei:

Ik zat stil op de bank met de ventilator op mij gericht.  

Hield wel mega veel vocht vast, zelfs een legging knelde af!  

Ik was gewoon echt dik en mn hele lijf ook.  

Mn buik leek wel tegen de 30 weken zwanger.  

Mogelijk dus dubbel vocht doordat het dus zo heet was. 

Ja september is wel ideaal, niet heet en niet koud.   

Ik had er echt geen rekening mee gehouden qua kleding.

Ik draag altijd shirtjes die goed aansluiten overal en nauwelijks rekbaar in de mouwtjes zijn.   

Maar goed, kwam er dus wel mee weg aangezien het zo heet was, ik niet eens naar buiten wilde, en ook dat ik zo opgeblazen was dus. 

Thuis zitten en alle kleding uit?

SInds vorige week draag ik wel weer shirtjes en zoek dan de meest rekbare uit.  Blijft een uitdaging??‍♀️?

En indd  wat betreft die band, laat mensen maar kijken, zo denk ik nu wel.  

Maar toen niet... 

Liep wat krom en die druk van die band en voelde me dik en dan voelde ik me zo onzeker, en er dan zo mee bezig dat mensen keken?

Snap je helemaal meis, ik hield ook mega veel vocht vast, was gewoon 10kg aangekomen binnen een dag! En paste toen ook al mn leggings/joggingbroeken zowat niet meer. Is het vocht al wat meer weg? 

 

Ik ga eind dit jaar weer onder het mes dus ben zo bang weer zo veel vocht vast te houden want duurde best lang voordat het weer weg was. Ik ga sowieso dit keer wel alles in een grotere maat kopen en dan gewoon bij de Primark goedkope dingen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, MW1986 zei:

Hahaha echt ook!!

En dan die maximizer bikini top, die je moet uitwringen omdat de vullingen vol gezogen met water zijn, en t water over je heen blijft stromen en vervolgens dan nog uren duurt voor t droog is??‍♀️?‍♀️

hahaha heel herkenbaar!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Stephh90 zei:

Snap je helemaal meis, ik hield ook mega veel vocht vast, was gewoon 10kg aangekomen binnen een dag! En paste toen ook al mn leggings/joggingbroeken zowat niet meer. Is het vocht al wat meer weg? 

 

Ik ga eind dit jaar weer onder het mes dus ben zo bang weer zo veel vocht vast te houden want duurde best lang voordat het weer weg was. Ik ga sowieso dit keer wel alles in een grotere maat kopen en dan gewoon bij de Primark goedkope dingen haha

Jij hebt je echt gewogen ook haha ? 

10 kilo, Jeezus!!    Nou ik heb niet gewogen maar zal me niks verbazen als ik ook 10 kilo zwaarder was.   Want was echt heel dik.    

Zelfs mn vriend was eens een keer eerlijk en zij dat ik indd gelijk had en een flink stuk dikker was.  

( normaal vind ie altijd dat ik zeik en overdrijf en t niet zo is als ik eens zeg dat ik denk dat idikker ben of te dik ben??)

Het vocht trok het einde van de 2e week weg.  Ben nu ( 3wkn po) wel aardig ontvlocht volgens mij.  

Maar durf niet te wegen.  

Want kan mij niet voorstellen dat ik niks aangekomen ben...

A: beetje extra gewicht van de borsten en natuurlijk het vocht wat daar nog zit, en evt in mn lijf.

B: kon afgelopen niet zoveel en dus nauwelijks beweging.

Heb wel wat op mn eten gelet hoor, maar denk alsnog dat dit niet ten goede komt van mn gewicht.   

 

Een operatie aan je borsten weer?

Jaaaa primark, hou van die winkel.

Echte dagelijkse Kleding koop ik er niet ofzo.  

Maar wel basics zoals hemdjes, stringetjes, nachthemden, sloffen, sokken ,tasjes, portomenees, oorbellen etc.  Allemaal dat soort dingen.

Owja... en die MAXIMIZERS hahahaha!!

Veel voor weinig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correctie: Halverwege week 2 trok het vocht weg.  

En ontvlocht moet natuurlijk ontvocht zijn!

Die automatische woordspeling soms

ook...??‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.